MuscleMeat

Zweten door shirt strak bij oksels? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ligt het ook niet aan de stof van je shirts? Polyester is zweteriger dan katoen weet ik uit ervaring.
 
Dove Men +Care werkt voor mij wel goed.
 
Ik heb mijn oksels laten botoxen een tijdje geleden, nergens last meer van
 
Rexona Maximum Protection is een hele fijne deo tegen zweten. En het stinkt ook niet zo als die okselafsluitende bende.

Ik had ook altijd last van snel zweten bij strakke kleding, maar nu vrijwel niet meer.
 
Syneo5 halen. misschien wat duurder mmaar helpt echt, 1x in de 5 dagen opspuiten en problem solved ;)
 
Inderdaad, Syneo5 is het enige wat echt werkt bij mij iig. 3 tot 5 dagen geen druppeltje zweet onder je oksel.
Odorex, odoban of wat voor varianten er nog meer zijn werkten voor mij absoluut niet.

--edit--

En een goede anti transpirant deo scheelt ook veel. Axe is echt dramatisch, beste voor mij werkt Nivea silver protect.
Had laatst ook nog iets gelezen over 's avonds deo opspuiten ipv 's morgens... iets met dat je huid 's ochtends na het douchen te nat is, en de anti transpirant geen tijd heeft om in te werken.
Maar pin me er niet helemaal op vast.
 
Klinkt wel logisch van dat inwerken idd..
Gebruik nu gewoon 3x per week Odorex depper en Odaban (afwisselend), werkt prima :).
 
heb er veel minder last van sinds ik mijn oksel scheer. Deo gebruik ik niet. Zweten doe ik eigenlijk over mijn gehele lichaam dus eer er onder mijn oksel een hele vijver zit, is mijn rug al lang doorweekt, blinkt mijn voorhoofd en is mijn nek kletsnat. Om dan nog maar te zwijgen over de vochtigheidsgraad in mijn bilnaad.
En ik zweet bij het minste al dus FML.
 
heb er veel minder last van sinds ik mijn oksel scheer. Deo gebruik ik niet. Zweten doe ik eigenlijk over mijn gehele lichaam dus eer er onder mijn oksel een hele vijver zit, is mijn rug al lang doorweekt, blinkt mijn voorhoofd en is mijn nek kletsnat. Om dan nog maar te zwijgen over de vochtigheidsgraad in mijn bilnaad.
En ik zweet bij het minste al dus FML.
Know dat feel :(
 
Ik heb ook last van zwetende oksels zelfs met koudweer zweet ik gewoon en heb het effe gedaan om losere t shirts aan te doen maar dan moet ik naar XL gaan dat is fucked up groot bij de buik.

Ik heb voor het laatst Axitrans gekocht in de apotheek
Kent iemand nog iets beters dan de roller Axitrans?
 
Axitrans 1x/week voor het slapen smere
En geen druppeltje meer :cool:

Zeer tevreden van
Let wel op, er voor je oksels niet scheren :D
 
Ik maak mijn eigen deo, zo'n typisch biomeisje-met-een-blog-recept, maar het is fucking cheap en het werkt.
Ik weet dat het stom klinkt, maar voor mij helpt het enorm tegen zweetgeur (en in mindere mate tegen overmatig zweten).

Men neme:
2 eetlepels vloeibare kokosolie (evt smelten op laag vuur, of even in een stenen kommetje doen die in een bak warm water staat)
2 eetlepels baking soda (geen bakpoeder, gewoon de amerikaanse versie die je bij elke toko kan kopen, oranje verpakking)
2 eetlepels maizena

Goed mengen, en dun aanbrengen onder de oksels. Afhankelijk van de kamertemperatuur moet je het even laten smelten (ik zet mijn glazen potje dan even in de wasbak met warm water)
Kost je ongeveer 3 euro voor een jaar.
 
Ik maak mijn eigen deo, zo'n typisch biomeisje-met-een-blog-recept, maar het is fucking cheap en het werkt.
Ik weet dat het stom klinkt, maar voor mij helpt het enorm tegen zweetgeur (en in mindere mate tegen overmatig zweten).

Men neme:
2 eetlepels vloeibare kokosolie (evt smelten op laag vuur, of even in een stenen kommetje doen die in een bak warm water staat)
2 eetlepels baking soda (geen bakpoeder, gewoon de amerikaanse versie die je bij elke toko kan kopen, oranje verpakking)
2 eetlepels maizena

Goed mengen, en dun aanbrengen onder de oksels. Afhankelijk van de kamertemperatuur moet je het even laten smelten (ik zet mijn glazen potje dan even in de wasbak met warm water)
Kost je ongeveer 3 euro voor een jaar.
Hmmmmm lekker zeg, met een kokosolie maïzena oksel rondlopen.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Klinkt niet eens zo heel verkeerd, over het algemeen zijn vrouwen wel van de kokos, dus wie weet?
 
Hmmmmm lekker zeg, met een kokosolie maïzena oksel rondlopen.
Ik snap het wel dat je skeptisch bent, dat was ik ook, maar probeer het maar eens een keer als je huidige deo (waarschijnlijk een variant met aluminium, lees je daar eens goed over in) op is.
 
Oplossing: Draag enkel nog tanktops/stringers:flexbiceps:
 
Ik heb exact hetzelfde. Meestal neem ik een extra shirt mee als ik ergens naar toe ga. Heb ook odorex geprobeerd, had niet het idee dat het daarmee beter werd. Tot nu toe werken alleen shirts die niet te strak zitten bij m'n oksel maar die zien er echt niet uit
 
woeh kan je alleen maar aanraden om ze allemaal te proberen

Odorex werkte bij mij ook niet en Syneo zeker 3 a 4 dagen geen druppel onder de oksels...
 
  • Like
Waarderingen: woeh
Back
Naar boven