XXL Nutrition

Zweten door shirt strak bij oksels? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Odaban werkte bij mij goed. Sinds ik nu Nivea Men gebruik zweet ik ook stuk minder zonder dat ik Odaban gebruik.
 
woeh kan je alleen maar aanraden om ze allemaal te proberen

Odorex werkte bij mij ook niet en Syneo zeker 3 a 4 dagen geen druppel onder de oksels...

Welke Syneo gebruik je, de pomp, spray of MAN versie? Ik gebruik nu al een jaartje of drie Odaban, maar merk dat het zijn werking begint te verliezen..
 
Aldun
Ikzelf maak gebruik van de spray, de rest ken ik ook niet eigenlijk.
 
De beste middelen volgens de Lifting Dermatologist :rolleyes::pressing:
zijn lokaal: Axitrans (deo roller) en Spirial (zeep, crème en deo)
en natuurlijk in injectie: botox (100U verdeeld over beide oksels, 15 tal prikjes per oksel ongeveer (pijn valt reuze mee), en goed voor zo'n 10 tal maand.
 
Therme/Odorex. Zweet al ruim 10 jaar niet meer onder m'n oksels.
 
Therme/Odorex. Zweet al ruim 10 jaar niet meer onder m'n oksels.

Kleine bump, wat gebruik je precies van therme? De transparant of het spul tegen het zweten (wat odorex dus eigenlijk ook doet). Of gebruik je ze niet samen (als je überhaupt nog gebruikt)?

Wat voor deo gebruiken jullie naast odorex/odaban? Gewoon nivea of ook weer speciale?
 
Kleine bump, wat gebruik je precies van therme? De transparant of het spul tegen het zweten (wat odorex dus eigenlijk ook doet). Of gebruik je ze niet samen (als je überhaupt nog gebruikt)?

Wat voor deo gebruiken jullie naast odorex/odaban? Gewoon nivea of ook weer speciale?

Ik gebruik ze samen in mijn neus (ook zo'n irritante zweetplek). Peins er niet over om mijn neushaar te trimmen i.v.m. verlies mannelijkheid.
 
Kleine bump, wat gebruik je precies van therme? De transparant of het spul tegen het zweten (wat odorex dus eigenlijk ook doet). Of gebruik je ze niet samen (als je überhaupt nog gebruikt)?

Wat voor deo gebruiken jullie naast odorex/odaban? Gewoon nivea of ook weer speciale?
Ik gebruik alleen de anti-transpirant spray van Therme (die Odorex ool heeft) met dat "effective for 5 days" op de verpakking. Bevat die aluminiumzouten.
 
Ik gebruik alleen de anti-transpirant spray van Therme (die Odorex ool heeft) met dat "effective for 5 days" op de verpakking. Bevat die aluminiumzouten.
Perfect spul!
 
Gebruik nivea Black deo, daarnaast scheer ik de oksels waardoor het zweten ook minder lijkt.
Anti-transparant heeft vaak het nadeel dat je op andere plekken gaat zweten, dan krijg ik vaak ter hoogte van het middenrif onder de borst 2 van die vlekken...... :D
 
Back
Naar boven