• Veel plezier! 💪🏋‍♂️

Fitness Seller

Zweten....

Bezoekers in dit topic

capricik

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
1
Terwijl ik train zweet ik echt heel veel, zo veel zelfs dat ik me er soms van schaam (begint echt raar te ruiken, zweet gemixt met de deodorant)

Is da bij iedereen of ben ik hier de enige met dit probleem ?

PS: ik drink ongeveer 1.5 liter water elke training.

Nee dat is niet normaal zeg, ga zo snel mogelijk naar een dokter ;)

Zweten is gezond zo kunnen alle afvalstoffen via de huid
je lichaam verlaten, je moet je pas zorgen maken als je nooit zweet.
Ik zweet ook, maar dat doet iedereen volgens mij als je hard traind.

niet om malen en die deo achterwege laten

je kan beter naar zweet stinken dan naar een mix van de 2

Originally posted by bart82
niet om malen en die deo achterwege laten

je kan beter naar zweet stinken dan naar een mix van de 2

haha idd. Het is zo erg dat ik tijdens het trainen 3 t-shirts verander. Bij elke spiergroep en voor cardio verander ik t-shirts en elke keer wegen ze ongeveer een halve kilo :D

Komt van eca denk ik, de caffeine dehydreert m'n lichaam.

Zweten is genetisch bepaald, sommige mensen zweten al na een paar minuten inspanning en de andere pas na 20 minuten inspanning 8)

Originally posted by capricik
Terwijl ik train zweet ik echt heel veel, zo veel zelfs dat ik me er soms van schaam (begint echt raar te ruiken, zweet gemixt met de deodorant)

Is da bij iedereen of ben ik hier de enige met dit probleem ?

PS: ik drink ongeveer 1.5 liter water elke training.

F

R

E

A

K

!!!!!

whahahaha ik zweet ook veel maar ik vind het juist stoer :D
ga ik lekker eerst een beetje zwete met krachttraining en dan lekker cardio'en tot me hele t-shirt nat is en dan pronkend weglopen :D dan zie je tenminste dat je iets gedaan hebt ook..

Voorheen zweette ik echt heel weinig, snapte ook nooit waarom mensen niet op de fiets naar hun werk wilden, want ik kon redelijk hard doorfietsen en toch niet zweten.

Maar nu ik EC (en ook Y) gebruik, ben ik zelfs na een kalm fietstochtje helemaal bezweet. Idem voor training en cardio.. het lijkt net alsof ik geen conditie heb, maar die is toch heel puik hoor.. heb al extreem snel weer rustslag bereikt.
Dan is het shirt toch wel doorweekt ja, dat is vreemd als je dat nooit hebt meegemaakt. Maar 3, never nooit..

Wel dus dat ik 12 liter dronk met een lange tocht en miss maar 1 liter daarvan heb uitgeplast. De rest verzweet of via druipneus kwijt geraakt.

Espi

Ik zweet me echt kapot. Met het mooie weer even naar de sportschool lopen (4-5min) en ik zweet al behoorlijk. In de sportschool zweten vind ik heerlijk, maar daarbuiten is 't echt niet leuk.

Rare geurtjes heb ik gelukkig niet ze heel erg snel last van.

Die geurtjes hangen ook erg samen met je voeding en of je rookt. Ook het zweet van rokers ruikt naar rook.
En, of je laag of hoog in de KH maakt ook verschil.
Als ik extreem laag in de KH zit, ruik ik heel sterk, maar ook als ik heel hoog in de KH (stapelen) is het minder.
Zoals ik nu eet, dus net 100 g KH/dag of zo, is mijn zweet praktisch reukloos.

Espi

Ik zweet zelf ook heel snel, daarbij heb ik het bijna altijd warm. Dus wanneer iedereen loopt te zeuren of er ramen dicht mogen omdat het te koud zou zijn zou ik er dan juist graag meer open willen. Toch is mijn conditie wel ok. Zou dit soms samen kunnen hangen met het vele zweten?

het ligt ook aan de omvang van je lichaam he, hoe groter je bent hoe meer vocht je bevat hoe sneller je zult zweten.

ik merk dan ook dat ik minder snel zweet dan vroeger (toen ik 50 kilo meer woog) ik kan wel een sprintje trekken zonder te zweten terwijl ik vroeger met lopen al ging zweten.

zweten hoort erbij he :D .... ik zweet graag in de gym, daarbuiten niet en dat doe ik dan ook maar niet he :D

Nee hoor.. ik weeg nu minder dan voorheen (66 kg nu en voorheen wel 80 kg of meer) maar zweet sneller terwijl ook mijn conditie sterk verbeterd is.

Gewoon betere doorbloeding en snellere stofwisseling maakt het verschil uit.. en daar heeft EC een stevig handje aan meegeholpen. Heb toen ik heel zwaar was, zelfs hele tijden (ook in de zomer) met een slaapzak ONDER een dekbed geslapen en ik heb toch wel een redelijk goed verwarmde kamer (wel altijd verwarming uit 's nachts en raam open).
Nu krijg ik het zelfs zonder dekbed niet eens koud.

Espi

Vind het redelijk normaal veel zweten vind het alleen minder als mensen alle banken en gewichten onderzweten en niet opvegen.

Was een tijd geleden ook een man in het fitness-centrum die zwete keihard aan de linkerkant van zijn lichaam en rechts totaal niet. Bleek iets met zijn doorbloeding te maken te hebben

Ik zweet ook heel erg veel, het lijkt dan net of ik onder een douche vandaan kom... Ik vind het zeker niet erg.
Tis gewoon om me lichaamstemperatuur laag te houden tijdens het trainen.

Back
Naar boven