Fitness Seller

Zwevende rib oefening

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
8 jan 2020
Berichten
28
Waardering
6
Lengte
1m86
Vetpercentage
23%
Hey gymbro's, het afgelopen half jaar ben ik hard bezig geweest mijn fysiek op orde te krijgen. Na een kilo of 10 te zijn afgevallen, ben ik nu bezig met weer aankomen, nauwlettend op mijn voeding, gecombineerd met 5x per week gym. Als ik 1 ding geleerd heb de afgelopen tijd door dit forum te lezen, is het dat sommige dingen logisch lijken maar absoluut fout zijn en over dit 'probleem' heb ik geen info kunnen vinden dus ik vraag het maar.

Aan mijn rechterkant is 1 van de 'zwevende ribben' naar binnen gedrukt. Ik ben ooit naar een huisarts geweest om ernaar te kijken en volgens hem was het geen medisch probleem, cosmetisch ziet het er een beetje vreemd uit omdat het asymmetrisch is. Eerder was het niet echt zichtbaar omdat er een laag vet overheen zat maar nou zie ik het duidelijk en het stoort me. De huisarts had me geadviseerd buikspieroefeningen te doen om het op te vullen met spier. Nou vroeg ik me af of iemand dit specifieke probleem kent en ermee gedeald heeft. Aan de eene kant ben ik bang de rechterkant meer te trainen dan de linker, aan de andere kant ben ik bang beide kanten hetzelfde te trainen. Met 'bang' bedoel ik dat uiteindelijk de asymmetrie duidelijk zichtbaar blijft.

Heeft iemand tips/advies m.b.t. oefeningen om dit probleem aan te pakken?
 
Kan je er een foto van laten zien?
 
Kan je er een foto van laten zien?

Het is niet heel duidelijk te zien op deze foto's maar even geen zin er een fotoshoot van te maken:emo: Het is echt een deuk in mijn ribbenkast lijkt wel
 

Bijlagen

  • image0.jpeg
    image0.jpeg
    99 KB · Weergaven: 722
  • image1.jpeg
    image1.jpeg
    87,3 KB · Weergaven: 3.841
Ik zie niets waar ik me druk om zou maken, maar zo’n deukje kan je niet zomaar opvullen met spieren.
 
Ik zie niets waar ik me druk om zou maken, maar zo’n deukje kan je niet zomaar opvullen met spieren.