AndroidHealthClinic

@ Zwier (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Duplicate

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
131
Waardering
0
Zeer mooi artikel Zwier, netjes gedaan ik vond het leuk om het te lezen en zag er eerlijk gezegd ook gedeeltes van mezelf in terug. thumbs up :thumb:

voor de mensen die het nog niet gelezen hebben :

Bodybuilding "A way of life" of niet

[Link niet meer beschikbaar]
 
idd mooi artikel! en zeer herkenbaar :)
 
top verhaal leuk om te lezen :) ik mis alleen het fenomeen bulken. Dat je daar vet van wordt, maar dat dit juist de bedoeling is, omdat je dan lekker hard groeit en na het droogtrainen een setje prachtige spieren tevoorschijn komen, want da's iets wat de meeste mensen ook niet schijnen te begrijpen... :p
maar verder leuk verhaal !!
 
Ik denk dat bulken zo goed als nutteloos is en dan heb ik het over extreem bulken zoals jij heb het heb. Idd zal je op 8 % vet moeilijk groeien maar met 13 a 15 % zal je goed door kunnen groeien zonder dat je echt vet word.
 
Mooie site
 
Leuke inleiding in de body building.....Toppie :thumbup:
 
Originally posted by Zwier
Ik denk dat bulken zo goed als nutteloos is en dan heb ik het over extreem bulken zoals jij heb het heb. Idd zal je op 8 % vet moeilijk groeien maar met 13 a 15 % zal je goed door kunnen groeien zonder dat je echt vet word.

13 - 15 % is vet :) En is bulken, op zo een percentage kan je heel wat eten, toen ik op mijn 20e 36 boterhammen en kilootje kwark etc per dag at had ik ook pas 10,5 % Dus als je flink gaat bulken hoor je ongeveer op die 13 - 15% te zitten :)


En ff ontopic :) Lekker artikeltje, was leuk om te lezen :D
 
Back
Naar boven