XXL Nutrition

zyzz the legacy hier sta ik mee op kijk het voor de training en ga er mee naar bed MOTIVATIE!!!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patrick1995

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2012
Berichten
629
Waardering
31
Lengte
1m91
Massa
83kg
Vetpercentage
16%
Heeey,
Vele van jullie zullen zyzz (aziz shavershian) al wel kennen.
Ik werd er door een vriend van mij op gewezen en ik kijk hem nu eigenlijk de hele maand door al in deochtend als ik wakker word voordat ik ga trainen en voor het slapen gaan.

Hier de video:

http://www.youtube.com/watch?v=AdBoybKnzZw




En zoek je nog lekkere muziek in de gym??

http://www.youtube.com/watch?v=xiV9TB2nzqg

Effe downloaden met youtube downloader en op je mp3 zetten zelf gebruik ik dit niet train nooit met muziek.

Hoop dat jullie er veel aan hebben!
 
Ik zou je graag doorverwijzen naar het honderden pagina's tellende Zyzz topic. Daar zijn 200 mensen al op hetzelfde idee gekomen...

Zyzz topic
 
Reporterd!! +Ban
 
Sorry TS dat ik je hierover moet inlichten, maar je bent duidelijk gay as the day is long
 
Sorry TS dat ik je hierover moet inlichten, maar je bent duidelijk gay as the day is long


juist ja... en waarom dan wel? omdat ik de video hier plaats in plaats van in het zyzz topic waar ik net pas achterkom?? ...

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 13:38 ----------

Ik zou je graag doorverwijzen naar het honderden pagina's tellende Zyzz topic. Daar zijn 200 mensen al op hetzelfde idee gekomen...

Zyzz topic


o sorry daar wist ik niks van af wat mij betreft kan dit topic dan gesloten worden. Bedankt voor de doorverwijzing
 
juist ja... en waarom dan wel? omdat ik de video hier plaats in plaats van in het zyzz topic waar ik net pas achterkom?? ...

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 13:38 ----------




o sorry daar wist ik niks van af wat mij betreft kan dit topic dan gesloten worden. Bedankt voor de doorverwijzing

Nou, heeft sanca gelijk?
 
juist ja... en waarom dan wel? omdat ik de video hier plaats in plaats van in het zyzz topic waar ik net pas achterkom?? ...
Nee omdat je held een gaylord is, zyzz is de justin bieber onder de bb-ers.
 
juist ja... en waarom dan wel? omdat ik de video hier plaats in plaats van in het zyzz topic waar ik net pas achterkom?? ...

Volgens mij doelt hij op het feit dat je 5x per dag dat filmpje bekijkt en als de standaard zyzz aanbidder je nog even snel hierop aftrekt voor het slapen gaan...
 
juist ja... en waarom dan wel? omdat ik de video hier plaats in plaats van in het zyzz topic waar ik net pas achterkom??

Zie onder

Nee omdat je held een gaylord is, zyzz is de justin bieber onder de bb-ers.

Volgens mij doelt hij op het feit dat je 5x per dag dat filmpje bekijkt en als de standaard zyzz aanbidder je nog even snel hierop aftrekt voor het slapen gaan...

Dit dus

Nou, heeft sanca gelijk?

Twijfel je daar nog aan dan ?!
 
Nee omdat je held een gaylord is, zyzz is de justin bieber onder de bb-ers.

nou ja dan is dat dan maar zo he ik put er mij motivatie uit om steeds door te gaan en me aan me schema etc. te houden.
 
Leuk weetje trouwens voor liefhebber van dit zyzz filmpje, er zit een bericht in de titel, net zoals dat Leo van de verkeerde kant bleek te zijn, immers:
Mona Lisa = I'm so anal

Bleek zyzz van zeepjes rapen te houden in de gevangenis:
Legacy = gay cel
 
flikker op met je zyzz faggot
 
zyzz? nee nog nooit van gehoord volgens mij ben je de eerste die dit topic opend.. nee sluit dit topic gewoon, voordat er weer 10 pagina's met spam staat
 
zyzz? nee nog nooit van gehoord volgens mij ben je de eerste die dit topic opend.. nee sluit dit topic gewoon, voordat er weer 10 pagina's met spam staat


Een moderator moet dit tog doen of kan ik dat ook??
 
Waarom die haat?
 
Leeftijd:16
Status: zyzz kontebonker
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven