Fitness Seller

banaan op wedstrijdavontuur

Bezoekers in dit topic

Ben ook benieuwd naar een cycle met 'gewoon' 2 compounds ipv 3. High Test en medium/high X. Ga zelf voor Test-Primo volgende bulkblast.

Zou naast high Test idd kiezen tussen Bold, Primo (naast 750 Test wel op 800/1000mg) of Deca/NPP zoals Ikke en Strive ook aangeven. Mast vind ik dan weer niet anabool genoeg en te androgeen. Gebruik je liever tijdens het shredden ivm androgeen of om zwaar aromatiserende cycles een beetje in evenwicht te trekken. KS tja, zelf nooit gebruik dus kan er verder weinig over zeggen maar ga tijdens Test-Primo wss eens Var proberen. Zou kiezen tussen Var, Tbol of Oxy of een korte ester ala Test-P en NPP (als je bv Deca gebruikt)
 
Test + bold + anavar zou voor TS perfect zijn om lean te bulken. Weinig sides, eetlust knalt omhoog en vrij safe voor je lichaam.
 
Test + bold + anavar zou voor TS perfect zijn om lean te bulken. Weinig sides, eetlust knalt omhoog en vrij safe voor je lichaam.
Bold is toch > anabool dan Primo? Hoe hoog zou jij jouw voorgestelde cycle doseren (+ de Anavar)?
 
Doseringen zijn persoonlijk. Ik kan max 500 mg bold verdragen/week ivm bloeddruk. Sommige zetten 1.5gram/week en hebben nergens last van...

Maar 750 mg test/week + 500 mg bold/week + 50 mg anavar/dag is een mooie start voor de eerste 6-8 weken. Na 8 weken kan je dan de bold switchen met deca en zet je weer wat extra stappen. Anavar wissel je af met Tbol.
Na de eerste 6 weken laat je je bloed checken vooraleer je verder werkt met je kuur.
 
Doseringen zijn persoonlijk. Ik kan max 500 mg bold verdragen/week ivm bloeddruk. Sommige zetten 1.5gram/week en hebben nergens last van...

Maar 750 mg test/week + 500 mg bold/week + 50 mg anavar/dag is een mooie start voor de eerste 6-8 weken. Na 8 weken kan je dan de bold switchen met deca en zet je weer wat extra stappen. Anavar wissel je af met Tbol.
Na de eerste 6 weken laat je je bloed checken vooraleer je verder werkt met je kuur.
Is indd persoonsafhankelijk met de bold... Zit nu al zeker een 8 weken op 1 gram bold en merk niks aan m'n bloeddruk. Ook tussentijds wel eens gemeten met een bloeddruk meter en deze was telkens binnen de normale range.

Ook wel eens eerder in een andere logs aangegeven, maar misschien is trestolone ook wel een leuke aanvulling op je bulk daann?
Wat ik van mijn ervaring kan vertellen met bulken. Hou het simpel. Niet teveel compound en switch na verloop van tijd. Ook ik heb in het verleden de fout gemaakt met tren te gaan bulken en dit heeft me telkens vrij matige bulk gains opgeleverd ( ten opzichte van wat het me nu heeft opgeleverd ).
 
Is indd persoonsafhankelijk met de bold... Zit nu al zeker een 8 weken op 1 gram bold en merk niks aan m'n bloeddruk. Ook tussentijds wel eens gemeten met een bloeddruk meter en deze was telkens binnen de normale range.

Ook wel eens eerder in een andere logs aangegeven, maar misschien is trestolone ook wel een leuke aanvulling op je bulk daann?
Wat ik van mijn ervaring kan vertellen met bulken. Hou het simpel. Niet teveel compound en switch na verloop van tijd. Ook ik heb in het verleden de fout gemaakt met tren te gaan bulken en dit heeft me telkens vrij matige bulk gains opgeleverd ( ten opzichte van wat het me nu heeft opgeleverd ).
Kan zelf meestal wel prima gainen op tren, houd erg van de kracht. Heb geen problemen met eetlust, daar merk ik namelijk geen verschil in. Ga vaak liever voor tren omdat ik gevoelig ben voor oestrogene sides en liever zo veel mogelijk van mast en andere anti oestrogene afblijf?
Dit vooral omdat ik het erg belangrijk vind om me goed te blijven voelen tijdens offseason.
Bold is toch > anabool dan Primo? Hoe hoog zou jij jouw voorgestelde cycle doseren (+ de Anavar)?
Test + bold + anavar zou voor TS perfect zijn om lean te bulken. Weinig sides, eetlust knalt omhoog en vrij safe voor je lichaam.
Thanks voor de input guys maar blijf liever weg van anavar en tbol. Zonde van het geld imo.
Ga dan liever voor dbol/oxy
 
Met tren kan je ook prima bulken. Doe niets liever.

Voeding mannen ;)
 
Met tren kan je ook prima bulken. Doe niets liever.

Voeding mannen ;)
bulk/cut het is overal goed voor... in de bulk is het what you see is what you get ipv veel vocht gains.
 
Resultaten van bloedtest binnen gehad, leverwaardes en cholesterolprofiel waren allemaal weer netjes binnen de referentiewaarden. Dat allemaal in zo'n 3weken. Sneller dan verwacht, cruisen op hcg only is dus voor herhaling vatbaar!
Maar wat vooral belangrijk voor mij is hoe ik me voel, voelde me deze cruisen veel beter. Voel me nu erg uitgerust en dat ging de vorige keren toch een stuk minder vlot.

Ga de eerste weken toch voor high test met wat tren ernaast, denk dat ik na ong 6 weken switch naar bijvoorbeeld npp. Ligt er allemaal maar net aan hoe ik me voel

Iemand ervaring met 750 of 1000 test per week? Wat beviel jullie beter?
 
Resultaten van bloedtest binnen gehad, leverwaardes en cholesterolprofiel waren allemaal weer netjes binnen de referentiewaarden. Dat allemaal in zo'n 3weken. Sneller dan verwacht, cruisen op hcg only is dus voor herhaling vatbaar!
Maar wat vooral belangrijk voor mij is hoe ik me voel, voelde me deze cruisen veel beter. Voel me nu erg uitgerust en dat ging de vorige keren toch een stuk minder vlot.

Ga de eerste weken toch voor high test met wat tren ernaast, denk dat ik na ong 6 weken switch naar bijvoorbeeld npp. Ligt er allemaal maar net aan hoe ik me voel

Iemand ervaring met 750 of 1000 test per week? Wat beviel jullie beter?
Heb afgelopen bulk op een 800mg test mix gezeten. Aardig pak vocht en wat sneller last van oestrogenen-bijwerkingen dus hou ari/aro altijd achter de hand. Merkt wel duidelijk je kracht opbouwen met de week en flinke massa gains.
 
Heb afgelopen bulk op een 800mg test mix gezeten. Aardig pak vocht en wat sneller last van oestrogenen-bijwerkingen dus hou ari/aro altijd achter de hand. Merkt wel duidelijk je kracht opbouwen met de week en flinke massa gains.
Klinkt goed, heb arimidex achter de hand, ben benieuwd, had je er nog iets naast lopen?
 
Resultaten van bloedtest binnen gehad, leverwaardes en cholesterolprofiel waren allemaal weer netjes binnen de referentiewaarden. Dat allemaal in zo'n 3weken. Sneller dan verwacht, cruisen op hcg only is dus voor herhaling vatbaar!
Maar wat vooral belangrijk voor mij is hoe ik me voel, voelde me deze cruisen veel beter. Voel me nu erg uitgerust en dat ging de vorige keren toch een stuk minder vlot.

Ga de eerste weken toch voor high test met wat tren ernaast, denk dat ik na ong 6 weken switch naar bijvoorbeeld npp. Ligt er allemaal maar net aan hoe ik me voel

Iemand ervaring met 750 of 1000 test per week? Wat beviel jullie beter?
kwa gains ga je niet zo veel verschil merken tussen 750mg of een gram.. maar mentaal is een gram wel lekkerder dan 750mg
 
Vanaf vandaag begint mijn blast, 250mg test-e en 100mg tren-a eod
Arimidex 0.5mg eod bij oestrogene problemen.

Ik kijk even aan hoe dit gaat lopen en of het bevalt.
Startgewicht: 91kg (veel vocht kwijt afgelopen dagen)
 
Met tren kan je ook prima bulken. Doe niets liever.

Voeding mannen ;)
Maagzuur geen hap door keel en fulltime slecht voelen. Haha nee gaat niet werken! Doe mij maar bolddddddd :-)

Ot: in en succes met je doelen Daan!
 
Net borst schouders triceps getraint, met zo'n lading koolhydraten gaan de trainingen wel erg lekker:D pomp blijft lang hangen en is er ook al met set1 :p

Bankdrukken
20x60
15x80
10x100
8x120
10x100

Schuin bakdrukken:
12x80
12x100
12x100
8x110

Dumbell shoulder press:
20x24
15x28
12x36
10x40
8x42

Front raises:
4x12x12

Side raises:
15x10
12x14
10x16
8x16
12x12

Machine fly:
4x12x63

Tricep pushdown superset met overhead extension (touw)
10x18 +10x18
10x23~
10x23~
12x18~

Overhead dumbell (1 arm)
4x12x10

Dips
4x20
 
PPL zo te zien :D? Ga er zelf ook weer mee aan de slag vanaf morgen!
 
PPL zo te zien :D? Ga er zelf ook weer mee aan de slag vanaf morgen!
Nee maar lijkt er wel op, want wil geen 2x benen per week doen ze lopen wat voor op de rest

-schouders borst triceps(licht triceps)
-rug biceps(licht biceps)
-kuiten armen
Dan herhaal ik dat, daarna pas weer een legday
 
Dit weekend een weekendje weg naar rotterdam.
Net een lekkere legday gehad bij de fox gym! Top sportschool!
Kracht was uitstekend en pomp ook, wat wil je nogmeer? 12x180kg squats ass to the grass met een mega pomp, wat wil een mens nog meer?:D
Dalijk post workout sushi!
 
Foxgym is zeker top! Waar ga je sushi eten?
 
Back
Naar boven