AndroidHealthClinic

Graag feedback tijdens mijn bulk!

Bezoekers in dit topic

JamesOvca

Novice
Lid geworden
30 nov 2015
Berichten
5
Waardering
6
Lengte
1m78
Massa
74kg
Vetpercentage
10%
Hallo Iedereen,

Ik ben ongeveer 2 maanden geleden begonnen met bulken.
Graag zou ik wat feedback en tips willen krijgen.

Dit is wat ik zo ongeveer per dag eet. (Avondeten wat de pot schaft, maar ik zorg meestal wel dat er kip,rund of groenten zoals broccoli gegeten wordt).

De reden waarom ik dit vraag is, omdat ik al enige tijd op 71/72kg schommel ('s morgens) en vraag mij af wat ik fout doe. (Wat ook waarschijnlijk een probleemtje is, dat ik vaak een grote boodschap op de wc doe haha.)

1DecEten.png
498201d8785c2dd6e5d9da26373e7b42.png
 
Meer eten.
4 boterhammen op een hele dag? Das wel heel minimaal...

Eiwitten kan je lager nemen. 2-2,5 gr per kg BW is zat.
Besteedt die kcal aan koolhydraten. Die kunnen fllink omhoog.
 
Ik vind je macros wel goed, eiwit is iets hoog maar niks mis mee, als je niet aankomt kcal omhoog gooien
 
Meer eten.
4 boterhammen op een hele dag? Das wel heel minimaal...

Eiwitten kan je lager nemen. 2-2,5 gr per kg BW is zat.
Besteedt die kcal aan koolhydraten. Die kunnen fllink omhoog.

Bedankt voor je reactie! Ik heb bij ontbijt (10:00) 4 boterhammen met 8 plakjes gerookte kipfilet en bij middageten (12:00) 4 boterhammen met pindakaas staan! Nog een goede maaltijd met veel calorieën en koolhydraten?
 
Stel je ontbijt om 7:00, lunch om 13:00 dan kan je tussendoor nog makkelijk een maaltijd doen. En in de middag ook.
Wil je gemak dan kan je altijd een shake met havermout tussendoor nemen.

Je kan ook overwegen om bij je ontbijt de havermout 100-120 gram te doen en die 4 boterhammen door te schuiven naar een ochtend tussendoor.
Eventueel ergens een handje noten erbij of wat gekookte eitjes. Hapt makkelijk weg.
 
Stel je ontbijt om 7:00, lunch om 13:00 dan kan je tussendoor nog makkelijk een maaltijd doen. En in de middag ook.
Wil je gemak dan kan je altijd een shake met havermout tussendoor nemen.

Je kan ook overwegen om bij je ontbijt de havermout 100-120 gram te doen en die 4 boterhammen door te schuiven naar een ochtend tussendoor.
Eventueel ergens een handje noten erbij of wat gekookte eitjes. Hapt makkelijk weg.

Mijn eettijden zijn om: (globaal)
Ontbijt: 7:30 - (havermout + eiwitshake)
Eerste pauze school: 10:00 (brood)
Lunch: 12:00 (banaan + brood + rijst en kip)
Thuis van school: 15:00 (weet niet goed wat ik moet nemen dan)
Avondeten: 17:00 (wat de pot schaft)
Post Workout: 20:00 (eiwitshake)
Voor slapen: 22:00 (kwark/tonijn meestal)

En welk soort noten moet ik hebben dan?
 
Je ontbijt vergroten. Havermout kan makkelijk naar 100 gram.
Bij je brood eerste pauze kan je ook prima wat nootjes wegknabbelen. Gewoon een zakje in je tas/zak doen
15:00 een shake misschien? 100 gram havermout met een schep whey kan je gewoon in een shakebeker ( of zakje oid) meenemen. Om 15:00 water erbij schudden en klaar.

Voor het slapen gaan nog een handje noten bij je kwark.

Noten kan je allerlei soorten nemen. Ik ben zelf fan van walnoten/amandelen. Maar gemengde noten kan ook. Liefst ongezouten.
 
Je ontbijt vergroten. Havermout kan makkelijk naar 100 gram.
Bij je brood eerste pauze kan je ook prima wat nootjes wegknabbelen. Gewoon een zakje in je tas/zak doen
15:00 een shake misschien? 100 gram havermout met een schep whey kan je gewoon in een shakebeker ( of zakje oid) meenemen. Om 15:00 water erbij schudden en klaar.

Voor het slapen gaan nog een handje noten bij je kwark.

Noten kan je allerlei soorten nemen. Ik ben zelf fan van walnoten/amandelen. Maar gemengde noten kan ook. Liefst ongezouten.

Oké, super bedankt voor het reageren! Kan ik weer even vooruit mee!
 
Eiwitten is echt wel heel heel hoog...
 
Ontbijt met 100g havermout 400ml melk, 40g whey en 1 a 2 banen. Kijk of dat helpt, eiwit mag wel wat naar beneden imo.
 
Minder eiwit, meer koohlydraten! :thumb:
 
De oplossing lijkt me vrij simpel toch, je zegt dat je blijft hangen dus moet je meer eten. Lekker carbs proppen <3
 
Back
Naar boven