MuscleMeat

Libido deca

Bezoekers in dit topic

200mg moet zat zijn ja. Echter op 250testo zou je geen masteron nodig moeten hebben. Ik gok dat zn testo van shitty kwaliteit is;(

Test is goed bloedwaarden liegen er niet om ;)
 
Kan door hogere aromatisatie zijn. Bepaalde aas in hogere dosering kan de aromatase enzym activiteit versnellen of zelfs oestrogeen receptor activiteit/gevoeligheid verhogen. Deca en tren zouden dit zeker kunnen, maar test in principe ook in hoge dosis.

250mg test/week kan daar voor een slechte A:E balans zorgen. Beste is test 125mg dan icm 100mg mast bv. Je kan ook 150-150 bv doen.
 
Kan door hogere aromatisatie zijn. Bepaalde aas in hogere dosering kan de aromatase enzym activiteit versnellen of zelfs oestrogeen receptor activiteit/gevoeligheid verhogen. Deca en tren zouden dit zeker kunnen, maar test in principe ook in hoge dosis.



250mg test/week kan daar voor een slechte A:E balans zorgen. Beste is test 125mg dan icm 100mg mast bv. Je kan ook 150-150 bv doen.


Thx.... daar heb ik een goed solide antwoord. Even kijken dan hoe ik de mast doseer daar het een propionaat van 200 is........ (?)
 
Thx.... daar heb ik een goed solide antwoord. Even kijken dan hoe ik de mast doseer daar het een propionaat van 200 is........ (?)

Enanthaat is makkelijker, maar voor propionaat zou ik 50mg eod doen icm 150mg test. Prop heeft wel meer actieve stof per mg, dus kan zijn dat je de dosis wat moet verlagen.
 
Enanthaat is makkelijker, maar voor propionaat zou ik 50mg eod doen icm 150mg test. Prop heeft wel meer actieve stof per mg, dus kan zijn dat je de dosis wat moet verlagen.

Beter een stomme vraag stellen dan iets verkeerds doen...maar neem aan dat je de masteron prop 50mg eod bedoeld en dan 150mg test E elke week.Of ook test prop 150 eod?
 
Beter een stomme vraag stellen dan iets verkeerds doen...maar neem aan dat je de masteron prop 50mg eod bedoeld en dan 150mg test E elke week.Of ook test prop 150 eod?

Normaal gezien is 100mg mast e al voldoende bij 150mg test e. Minder anabool, maar cruise dient voor behoud van winst en dan is dat al voldoende. Voor test p zou dit betekenen 30mg eod.
 
en je oestro sky high

Dat is 1000iu hcg per injectie om de 3 dagen als je het in 5 injecties zou doen. En 1250iu om de 3,5 dagen bij 4 injecties.

Is nog net te doen.
 
Dat is 1000iu hcg per injectie om de 3 dagen als je het in 5 injecties zou doen. En 1250iu om de 3,5 dagen bij 4 injecties.

Is nog net te doen.
nvm zag pas later dat het over 2 weken was. Anders was het wel degelijk wat te veel, denk ik zelf. Maar goed jij hebt veel meer kennis dus ik houd verstandig me bek dicht ghehe
 
Sorry moet zijn 4 weken, doosje per maand.
 
Zit hier op 500 test 625 deca en 625 mast en libido is precies goed, net genoeg om elke dag horny te zijn maar niet zo sick als op tren.

Is wel nog maar dag 12 dus ik weet niet of dit zo blijft. Effecten lijken ook al een dag of 4 geleden begonnen te zijn..
 
wat mij ook wat helpt tijdens een deca of tren kuur is caberologine... merk toch degelijk een verschil... beter orgasme en minder gyno...
 
wat mij ook wat helpt tijdens een deca of tren kuur is caberologine... merk toch degelijk een verschil... beter orgasme en minder gyno...
Vervang dat voor de grap eens met 300-400mg Vitamine B6 per dag....de resultaten zullen je verbazen!! Op z'n minst net zo effectief al caber voor prolactin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Naar boven