MuscleMeat

10 dagen vakantie. Rust of trainen.

Bezoekers in dit topic

Net zo lekker als die peuk onderweg naar de gym met een goeie pre workout en beukplaat op! Eigenlijk zou elke ekte botiebuilder moeten roken

Zou bijna weer gaan roken ;)
 
zou ook gewoon doortrainen als er een gym is. eten in spanje is toch goedkoop n als je met onbeperkt onbijt hebt zou ik die hele ijzeren bak met ei en spek ook helemaal opeten, n de gebakken banaantjes n de aardappels n groentjes. daarna lekker op het strand chille daar nog een cheap ass zoutloos patatje eten met ketchup, savonds pas lekkere spa rood. alles is voor bassie zulle we maar zeggen.. en DAT is pas vakantie
 
zou ook gewoon doortrainen als er een gym is. eten in spanje is toch goedkoop n als je met onbeperkt onbijt hebt zou ik die hele ijzeren bak met ei en spek ook helemaal opeten, n de gebakken banaantjes n de aardappels n groentjes. daarna lekker op het strand chille daar nog een cheap ass zoutloos patatje eten met ketchup, savonds pas lekkere spa rood. alles is voor bassie zulle we maar zeggen.. en DAT is pas vakantie
Spa rood met smakeloze patat.

Ik denk niet dat ik met jou op vakantie zou willen....
 
Spa rood met smakeloze patat.

Ik denk niet dat ik met jou op vakantie zou willen....


whhaha sorry maat drink geen alcohol en zo weinig mogelijk zout.. mja kan nog altijd de BOB voor je zijn
 
whhaha sorry maat drink geen alcohol en zo weinig mogelijk zout.. mja kan nog altijd de BOB voor je zijn
want hoe minder zout hoe beter!!

wacht wat
 
Gewoon lekker poar neem'n en niet roken.
 
Ik rook ook gewoon op vakantie en de rest van het jaar niet. Is gewoon leuk, met een cocktail of een pint. Van die 2 of 3 pakken op een jaar ga je niet dood.

Mijn pak ligt al klaar, binnen een paar uur zijn we weg.
 
Back
Naar boven