AndroidHealthClinic

Emielos Road to the Enercup

Bezoekers in dit topic

Zo net Kuiten, schouders armen getraind. Opzich een lekkere training met weer een goeie pomp. In de kleedkamer was duidelijk te zien dat ik droger word. Borst lijkt nu ook veel groter nu ik droger word. Op zich wel vet om te zien.

Morgen eind van de middag langs coach. Heel benieuwd naar de metingen, wat hij zegt en wat de aanpassingen worden. Waarschijnlijk gewoon weer -300kcal maarja zullen zien.

nog steeds 1,5 reps. Laatste training onder dit schema.

Morgen bij coach alleen even 40 minuten cardio doen.
kuiten in legpress
10x32
10x52
2x10x57 branden als ma lije!

Zittend kuiten
3x10x15

Schouders opwarmen
3x10x8 kapot zwaar.. Op het laatste even kleine tussenpauzes

dumbel shoulder press
2x10x16
6x18 + 4x 16 tering dit was echt maximaal..

upright row
3x10x25

pushdown
3x10x23

bb french press
3x10x20

overhead press
3x10x18

Incline db curl
2x10x9
8x9 Meer kon echt niet. Ging al om en om met armen. Kon niet meer..

ez-bar preacher curl
3x10x15

Done klaar en naar huis.


Kcal gaan sowieso naar beneden :D
Nog maar paar weken te gaan.

Every day counts!
 
Vandaag meting gehad bij coach. 2% eraf dus goed op schema! Betekend dat ik nu op 11% sta. Mijn teamgenoot en ik zeiden al tegen elkaar: We ogen veel lager maarja boeie. Keep pushing hard voor de komende 9 weken!

Goed nieuws voor mijn geest + maag. eten gaat nog niet verder omlaag alleen een extra cardio sessie erbij nu. 30 minuten op 70-75% hf max na een training.

Cardio ziet er nu als volgt uit:
4 keer cardio
- 2 keer HIIT na een training
-30 minuten steady na een training
40 minuten op rustdag.

Ook nieuw trainingsschema gekregen en zoals verwacht zijn het dropsets geworden.
Indeling is als volgt:
dag 1 Borst - quads
dag 2 Rug - Hams
dag 3 schouders armen

Morgen beginnen met nieuwe schema en zondag nog een cardio sessie van deze week afronden. Maandag starten met het nieuwe cardio. Heb voor mijzelf al een opzet hoe ik het ga indelen

a.s Maandag heb ik schouders armen dus HIIT
dinsdag rustdag - 40 minuten
woensdag quads borst - 30 minuten
donderdag rug hams - rust
vrijdag - schouders armen dus HIIT Probeer cardio gelijk te houden met deze trainingen.


Vandaag 40 minuten cardio gedaan. eerste 15 minuten gingen nog wel. Laatste 15 minuten waren ontzettend traag echt niet normaal. Zweette ook echt niet normaal veel de tering. op 35 minuten even moeten pissen want kon het niet meer ophouden. Hield het al op vanaf 18 minuten nog te gaan..

Toen ik van de crosstrainer afstapte werd het even ligt voor de ogen/hoofd. En honger alsof ik een week niet had gegeten. Had het gevoel of ik echt alles in mijn lichaam heb leeg getrokken met deze cardio echt WTF!

na 5 minuten mijn PWO papje op en nog even 3 minuten gezeten. Handen trilde ook een beetje. 5 minuten later weer helemaal de normale ik.


Let get this done!
 
Vandaag eerste training onder het nieuwe schema gedaan. De tering wat worden dit heftige trainingen.. Dropsets zijn echt fockt op aangezien je 24 reps doet voordat je rust krijgt. dat ook nog eens bij elke oefening. r.i.p. mijn spieren maar we gaan het zien wat voor effect het met zich mee brengt.

Is wel eventjes wennen om normale reps te maken. Na 4 week 1,5 reps te hebben gedaan zit dat bijna helemaal in mijn systeem. Eertse set incline bench voelde daardoor ook heel erg raar..

incline bench
10xstang
10x40
10x60/8x50/8x40 iets te enthausiast. Moet nog 2 setjes tenslotte..
8x60/7x50/8x40
8x55/8x50x8x40 Laatste echt net net aan. Goed gedaan dus

dumbel press
3x 8x26/8x22/8x16

fly machine
3x 8x79/8x66/8x59

cable crossover eigenijk nutteloze oefening met die gekke pomp die ik al had
redface.gif


3x 8x14/8x9/8x6

leg ext
opwarm setjes
3x 8x66/8x 2 daar onder en daarna weer. Benen stonden al meteen vol de tering. Had ook dat pijnlijke gevoel van wanneer je kramp krijgt. Dat gevoel van samentrekkende spieren.. Damn zieke shit dit

hack squat weerstand is sws al 47kg
3x 8x50/8x40/8x20 tering wat pijnlijk..

leg press
3x 8x100/8x79/8x iets


Nu ook al last van mijn kont en quads. Dat word goede spierpijn ben ik bang, en morgen ook nog HIIT doen kutzooi maarja wat moet dat moet. Vanaf volgende week heb ik mijn cardio wel goed ingedeeld.
 
goed voor je :)

nog nooit dropsets gedaan vroeger dan?
 
goed voor je :)

nog nooit dropsets gedaan vroeger dan?
Ja dat wel maar dan vaak alleen het laatste setje bijvoorbeeld en niet bij elke oefening.

Nu zijn alle sets dropsets + letterijk elke oefening. Eventjes wennen en doorbijten.
 
Even terugkomend op afgelopen vrijdag. Eten is helaas toch wel aangepast en niet zo'n beetje ook..

Prep is nu dus echt begonnen!
Op week basis meer dan 6000kcal naar beneden.. Dat in combi met de cardio word heavy. Word waarschijnlijk weer standaard PWO pakken voor trainingen. Let get this done!

Ohja en cheat meal is er uit gehaald:(
 
Laatst bewerkt:
Even terugkomend op afgelopen vrijdag. Eten is helaas toch wel aangepast en niet zo'n beetje ook..

Prep is nu dus echt begonnen!
Op week basis meer dan 6000kcal naar beneden.. Dat in combi met de cardio word heavy. Word waarschijnlijk weer standaard PWO pakken voor trainingen. Let get this done!

Ohja en cheat meal is er uit gehaald:(

hahahahahaha ik wist het :D

Je wordt alleen ripped door te lijden.

VOlhouden man.

Puur mentaal spelletje.
 
hahahahahaha ik wist het :D

Je wordt alleen ripped door te lijden.

VOlhouden man.

Puur mentaal spelletje.
Heeft die me vrijdag mooi blij gemaakt met een dooie mus..

5 dagen in de week op 2300 om mee te beginnen. Dit gaat de komende 7 weken zo duren ongeveer.
Dat is 5200kcal minder dan afgelopen week bijvoorbeeld.

Hij wil 3 week van te voren min of meer klaar zijn. Damnit

Zal het nodig hebben :o
 
Alleen maar beter om op tijd klaar te zijn.

Nu kom je er pas achter dat contest Prep gewoon kut is :p
 
5200 kcal minder, gaat je dat niet veel massa kosten?
 
Alleen maar beter om op tijd klaar te zijn.

Nu kom je er pas achter dat contest Prep gewoon kut is :p
True that. Scheelt stress en stress is een dodelijk factor in je prep althans van wat ik heb begrepen.

Had al wel verwacht dat voeding alsnog naar beneden zou gaan. Maar had zelf met 300-400kcal rekening gehouden en niet meteen 900kcal

5200 kcal minder, gaat je dat niet veel massa kosten?
Ja dat zou ik ook denken. Maarja de baas zegt het en we luisteren maar braaf haha
 
Zo net Rug/hams cardio gedaan. De tering, HIIT doen na gisteren quads en vandaag hams is echt geen pretje... Dat is echt flink flink aanpoten. Tijdens laatste minuut aantrappen kwamen mijn benen ook nauwelijks meer vooruit... Training op zichzelf. Gelukkig vanaf a.s. week is mijn cardio wel ok gepland dus dat zal dan een stuk beter gaan.

optrekken
3x8

dumbel pullover
8x26 8x22 8x20 te laag..
2x8x32 8x26 8x22

machine row
3x8 x 73 55 52

lat pull
3x8x 66 en daaronder weetnie precies de gewichten meer. Facking zwaar wel de tering..

dumbel row
3x8 x 42/36/30 Zweten als ma lije een hijgen als een 0906 lijn...

staand leg curl
3x8x 18/11/6 Pijnlij kas fock!

liggend leg curl
3x8x 36/32/28? Jeez christ superstar wat een tering bende kutzooi. Pijnlijk as fock en moe

21 minuten HIIT. Je kon mijn lichtelijk afvoeren wat kapot..

kleedkamer nog even wat poseren i don't care van de mensen om mij heen.
 
Wel flinke drol in kcal inderdaad maar je staat nu 7 weeks out op 11 % snap ik ook wel dat die even wat gas geeft laatste week/weken rustig shape vasthouden en naar de wedstrijd toe leven is ook wel lekker
 
Wel flinke drol in kcal inderdaad maar je staat nu 7 weeks out op 11 % snap ik ook wel dat die even wat gas geeft laatste week/weken rustig shape vasthouden en naar de wedstrijd toe leven is ook wel lekker
2 oktober duurt nog 9 week precies. Kloot volgens tangetje is het 11. Spiegel zegt <10 Marja gewoon gas geven nu haha

Ja dat is ook wel een groot voordeel indd. We gaan het zien
 
Het wordt wel weer eens tijd voor wat progressiepics, of niet dan :D ?
 
Progressie die je nu maakt is zeker netjes zou ook zeggen 9/10 % nu Maarja gaat om hoe het eruit ziet tangetje is bijzaak kijkt de jury niet naar hè
 
Back
Naar boven