Fitness Seller

Pokemon Go Topic

Bezoekers in dit topic

Haha woon in Rotterdam:o dus hoe die bij Utrecht komt weet ik ook niet.

Rotterdam/Spijkenisse/Schiedam is allemaal ruk. Alleen maar pidgey en ratata. Hellevoetsluis zit een plekje die is top. 4 palen bij elkaar die de hele dag aan staan. Genoeg mooie Pokemon gevangen daar. Beetje jammer alleen dat de politie d'r steeds komt.

Hoek van Holland ook paar mooie plekjes met goede Pokemon
Hahaha

Ga eens naar het Sparta stadion man.
Spawnen geregeld magmar, jinx, flareon en charmander. Hier in mijn buurt ziek veel dratini en vele andere soorten.
 
Dus we gaan hier nu bekende cheaterwebsites als ownedcore posten...
 
Idd dat is wel erg triest als je zo speelt.
 
Idd dat is wel erg triest als je zo speelt.

Lol,ga denk morgen ff proberen.

Speedfarmen ermee naar lvl 50 en dan alle gyms ownen. Lekker voor die mensjes die het de afgelopen weken nonstop hebben gespeeld
 
Hahaha

Ga eens naar het Sparta stadion man.
Spawnen geregeld magmar, jinx, flareon en charmander. Hier in mijn buurt ziek veel dratini en vele andere soorten.
Jinkx vang ik hier in de straat ook wel eens.
Bedankt voor de tip. Morgen maar eens ff langsrijden daar
 
Dus we gaan hier nu bekende cheaterwebsites als ownedcore posten...
T halve forum gebruikt illegale middelen met direct negatieve invloed op de gezondheid om hun spieren een beetje op te pompen, but cheating at pokemon is where we draw the line!

Vind er zelf dan ook niks meer aan dus blijf true natty pokemon walker in een doodsaai gebied waar geen rares voorkomen

En ze gaan toch allemaal geband worden incl meaantje met z'n nox emulator

Lol,ga denk morgen ff proberen.

Speedfarmen ermee naar lvl 50 en dan alle gyms ownen. Lekker voor die mensjes die het de afgelopen weken nonstop hebben gespeeld
Voor levelen moet je de necro bot hebben
 
T halve forum gebruikt illegale middelen met direct negatieve invloed op de gezondheid om hun spieren een beetje op te pompen, but cheating at pokemon is where we draw the line!

Dus we posten hier AS-dealers ipv het te ontmoedigen onder bepaalde parameters...
 
Gvd mooi dit.

Eindelijk 400 candy en 168 carp.
Heb nooit hoger dan 145 gevangen dus dacht die 168 is echt wel hoogst die ik ooit ga vinden.

Evolved naar 1795 en upped naar 1907.

En ja hoor nog geen uur later, 175 magicarp..
 
Gvd mooi dit.

Eindelijk 400 candy en 168 carp.
Heb nooit hoger dan 145 gevangen dus dacht die 168 is echt wel hoogst die ik ooit ga vinden.

Evolved naar 1795 en upped naar 1907.

En ja hoor nog geen uur later, 175 magicarp..

uiteindelijk zijn die paar puntjes meer mentale masturbatie dan dat het nou daadwerkelijk veel uitmaakt. is maar 4% verschil
 
2evdm48.png

ik heb gewoon shijt
 
Lol,ga denk morgen ff proberen.

Speedfarmen ermee naar lvl 50 en dan alle gyms ownen. Lekker voor die mensjes die het de afgelopen weken nonstop hebben gespeeld

Pokémon gaat maar tot lvl40 atm:)
 
Dus we posten hier AS-dealers ipv het te ontmoedigen onder bepaalde parameters...
Alleen zijn dealers dus wettelijk illegaal en die sites niet. Wat vond je dan van scanners noemen? Net zo zeer cheaten en werkt via precies dezelfde mechanismen.
 
2evdm48.png



ik heb gewoon shijt


lekker sjors!!

Ik ga zo ook even bezig en dan dinsdag of woensdag in de vroege ochtend even alle gyms in de stad overnemen met max lvl pokemon.
 
lekker sjors!!

Ik ga zo ook even bezig en dan dinsdag of woensdag in de vroege ochtend even alle gyms in de stad overnemen met max lvl pokemon.

daar heb je geen max lvl pokemon voor nodig. Alles wat je nodig hebt is een hoge lvl vaporeon en nog wat andere water pokemon
 
Alleen zijn dealers dus wettelijk illegaal en die sites niet. Wat vond je dan van scanners noemen? Net zo zeer cheaten en werkt via precies dezelfde mechanismen.

Botten is ook illegaal gezien de TOS. Alleen krijg je geen vervolging maar uitsluiting, er is geen echt goede regelgeving hierrond.

En scanners gebruiken is ook cheaten. Maar botten is duidelijk een hardere vorm.
 
Laatst bewerkt:
Botten is ook illegaal gezien de TOS. Alleen krijg je geen vervolging maar uitsluiting, er is geen echt goede regelgeving hierrond.

En scanners gebruiken is ook cheaten. Maar botten is duidelijk een hardere vorm.
oral only vs inject :P

Ben benieuwd of trading toegevoegd wordt met al die bot accounts actief of dat er eerst een ban wave komt
 
daar heb je geen max lvl pokemon voor nodig. Alles wat je nodig hebt is een hoge lvl vaporeon en nog wat andere water pokemon

Dus je hebt er niks aan als je lvl 40 bent en pokemons van 2200cp of hoger hebt?
 
Back
Naar boven