Fitness Seller

Mc Gregor VS Diaz 2

Bezoekers in dit topic

Wat mij betreft is 1 dag genoeg. Daarna moet je toch wel kunnen bedenken dat je in dit topic wellicht gespoilerd wordt

Niet helemaal mee eens. Diaz is 3 maal neer gegaan. In de clinch was hij wel sterk en wist hij te domineren, hij kon echter niet veel schade aanrichten. Diaz zijn hoofd daarentegen lag volledig open. Denk dat de meeste allang klaar zouden zijn, wat een pitbull is Diaz zeg. Verder was het gevecht wel redelijk close natuurlijk, maar het zou gek zijn om Diaz the win te geven, ook door wat jij al noemde natuurlijk.

Op score heeft Conor wrs wel terecht gewonnen. Ronde 1,2,4 voor hem. De schade aan het hoofd van Diaz zegt niet zo veel. Die bloed altijd als een rund. Maar als de partij nog langer had geduurd was er geen kans dat Conor ging winnen.
 
Wat mij betreft is 1 dag genoeg. Daarna moet je toch wel kunnen bedenken dat je in dit topic wellicht gespoilerd wordt



Op score heeft Conor wrs wel terecht gewonnen. Ronde 1,2,4 voor hem. De schade aan het hoofd van Diaz zegt niet zo veel. Die bloed altijd als een rund. Maar als de partij nog langer had geduurd was er geen kans dat Conor ging winnen.

Ja met het laatste ben ik het wel eens. Het gevecht had niet 20 sec langer moeten duren, want Diaz was net van plan een ground and pound erop los te laten.
 
Ik zou zeggen spoiler tot de pagina vol is en er een nieuwe pagina start. Als je dan nog door blijft bladeren zonder de partij te bekijken dan moet je het ook niet erg vinden de uitslag tegen te komen.

Dacht na ronde 3 dat Diaz hem weer ging pakken, ik zat te balen dat Diaz niet van tactiek veranderde de eerste 2 ronden omdat hij staand gewoon een stuk minder is en mcGregor te veel tijd gaf rustig puntjes te maken. Diaz had vanaf halverwege ronde 1 er al een dogfight van moeten maken. het klinkt natuurlijk makkelijk zo vanuit de stoel, maar je bent technisch minder, strategisch minder maar kan het enkel winnen op uithoudingsvermogen. Enige remedie is dan vol gas mcGregor uitlokken om mee te gaan, dat vertikte hij de eerste 2 ronden waardoor de achterstand al te groot was.
 
Back
Naar boven