Fitness Seller

Jouw ideale lichaam

  • Topic starter KumaR
  • Startdatum
  • Reacties 30K
  • Weergaven 3M
  • Volgers 1.110

Bezoekers in dit topic

Klopt, dat was idioot.. maar bedoel het aspect dat ie benoemd omtrent het hele kuur gebeuren in de huidige fitness wereld. Dat jonge gasten opkijken naar die gasten en op jonge leeftijd al vaak grammen weg drukken. Het is niet meer wat het was, de fitness leef waarin het nog ging om alles geven tot het uiterste, consequent zijn en vooral zorg dragen voor het lichaam waarin fit-en gezondheid ook centraal staan. Nu lijkt het wel alsof de soorten en aantal juice wat je kan wegdrukken centraal staat, en dat merk je al als je de AAS sectie een beetje door leest.

En daar geef ik hem absoluut gelijk in! En begrijp me niet verkeerd want ik heb zelf ook gejuiced en vind de lichamen prachtig, maar het is allemaal overdone geworden. De standaard is ver verschoven

er is een verschil tussen fitness en bodybuilding, de ene is zo gezond mogelijk zijn, de andere is zo gek mogelijk zijn.
wat je zegt dat de standaard ver verschoven is is zeker waar, maar maak gewoon je eigen standaard.
je moet niet voldoen aan een "norm" als je geen wedstrijden doet
De standaard is op vrij korte tijd inderdaad ver verschoven. Zie het zelf ook.
Toen ik 16 was had je in mijn gym mss 1 of 2 echte bodybuilders met veel massa, maar wel velen met een 'gewoon' getraind lichaam. Nu loopt er letterlijk een man of 20 te juicen en altijd maar groter en droger. Ze beginnen ook steeds vroeger en weten er niks van. Een gastje van 14-15 jaar had hem een potje oxy laten aansmeren en dit genomen voor 2-3 weken ofzo voor hij/vrienden/ouders het door hadden dat het niet klopte dat hij wekelijks 2-3 kg bij kwam (veel vocht natuurlijk). Wist niet eens wat anabolen waren, dacht wss creatine ofzo. Zie ik steeds meer, genoeg 18-jarigen aan +1gr gear, blast-cruise etc. Dit is natuurlijk niet voor elke jonge sporter maar hoor het toch wel vaker dan vroeger, te vaak imo.
 
Het is niet voor niets klootjesvolk. Onderontwikkeld, kortzichtig en makkelijk te manipuleren.
 
victor richards "I've been training for 5-6 years" :o
 
De standaard is op vrij korte tijd inderdaad ver verschoven. Zie het zelf ook.
Toen ik 16 was had je in mijn gym mss 1 of 2 echte bodybuilders met veel massa, maar wel velen met een 'gewoon' getraind lichaam. Nu loopt er letterlijk een man of 20 te juicen en altijd maar groter en droger. Ze beginnen ook steeds vroeger en weten er niks van. Een gastje van 14-15 jaar had hem een potje oxy laten aansmeren en dit genomen voor 2-3 weken ofzo voor hij/vrienden/ouders het door hadden dat het niet klopte dat hij wekelijks 2-3 kg bij kwam (veel vocht natuurlijk). Wist niet eens wat anabolen waren, dacht wss creatine ofzo. Zie ik steeds meer, genoeg 18-jarigen aan +1gr gear, blast-cruise etc. Dit is natuurlijk niet voor elke jonge sporter maar hoor het toch wel vaker dan vroeger, te vaak imo.

deze g traint in mijn gym https://www.instagram.com/theovdgruiter_aka_junior/

is 19 :roflol::roflol:

soms dan loop ik m een week of 2-3 mis in de gym en als ik m dan weer zie is hij ineens 3x zo shredded of 2x zo swole :roflol:
 
De standaard is op vrij korte tijd inderdaad ver verschoven. Zie het zelf ook.
Toen ik 16 was had je in mijn gym mss 1 of 2 echte bodybuilders met veel massa, maar wel velen met een 'gewoon' getraind lichaam. Nu loopt er letterlijk een man of 20 te juicen en altijd maar groter en droger. Ze beginnen ook steeds vroeger en weten er niks van. Een gastje van 14-15 jaar had hem een potje oxy laten aansmeren en dit genomen voor 2-3 weken ofzo voor hij/vrienden/ouders het door hadden dat het niet klopte dat hij wekelijks 2-3 kg bij kwam (veel vocht natuurlijk). Wist niet eens wat anabolen waren, dacht wss creatine ofzo. Zie ik steeds meer, genoeg 18-jarigen aan +1gr gear, blast-cruise etc. Dit is natuurlijk niet voor elke jonge sporter maar hoor het toch wel vaker dan vroeger, te vaak imo.

jezus polotraxx wat een zuurpruim ben je ook. Jij bent zeker zo'n figuur die de politie belt als de buren de muziek te hard hebben staan. bah bah
 
tumblr_o9nlqwxCnH1rs4ej4o1_500.jpg
 
jezus polotraxx wat een zuurpruim ben je ook. Jij bent zeker zo'n figuur die de politie belt als de buren de muziek te hard hebben staan. bah bah
Om welke reden ben ik een zuurpruim? Is het niet meer dan logisch dat ik het niet goedkeur dat er anabolen worden verkocht aan 15-jarigen die denken dat het een gewoon supplement is? Of dat ze kuren voor 'shredded' te staan in de zomer en daardoor zonder voedingsschema wegkomen etc? Ik heb niks tegen kuren (zou hypocriet zijn) maar dit is toch gewoon niet goed. Weet niet hoe het bij jou in de gym zit maar hier kom ik het alsmaar vaker tegen. In principe mijn probleem niet maar toch...
En ik heb niks tegen roids hoor :p maar er moet nog wel een beetje over worden nagedacht. Eens een kuurtje test op 19, niet gezond, mag niet volgens het forum etc maar is nog net iets anders dan een 19-jarige die blast-cruise doet al geruime tijd. Omdat hij er toch geen last van heeft, hij voelt zich zelfs beter. Ook moet hij dan iets minder op zijn eten letten, want met tren komt hij amper vet bij in de zomer.
Ik weet niet waar jij traint maar dit kom ik toch vrij regelmatig eens tegen en dit is geen positieve trend vind ik hoor :p
 
Om welke reden ben ik een zuurpruim? Is het niet meer dan logisch dat ik het niet goedkeur dat er anabolen worden verkocht aan 15-jarigen die denken dat het een gewoon supplement is? Of dat ze kuren voor 'shredded' te staan in de zomer en daardoor zonder voedingsschema wegkomen etc? Ik heb niks tegen kuren (zou hypocriet zijn) maar dit is toch gewoon niet goed. Weet niet hoe het bij jou in de gym zit maar hier kom ik het alsmaar vaker tegen. In principe mijn probleem niet maar toch...
En ik heb niks tegen roids hoor :p maar er moet nog wel een beetje over worden nagedacht. Eens een kuurtje test op 19, niet gezond, mag niet volgens het forum etc maar is nog net iets anders dan een 19-jarige die blast-cruise doet al geruime tijd. Omdat hij er toch geen last van heeft, hij voelt zich zelfs beter. Ook moet hij dan iets minder op zijn eten letten, want met tren komt hij amper vet bij in de zomer.
Ik weet niet waar jij traint maar dit kom ik toch vrij regelmatig eens tegen en dit is geen positieve trend vind ik hoor :p

ben het roerend met je eens was een grapje richting Gast 2008 die het blijkbaar hier niet mee eens is :)
 
Om welke reden ben ik een zuurpruim? Is het niet meer dan logisch dat ik het niet goedkeur dat er anabolen worden verkocht aan 15-jarigen die denken dat het een gewoon supplement is? Of dat ze kuren voor 'shredded' te staan in de zomer en daardoor zonder voedingsschema wegkomen etc? Ik heb niks tegen kuren (zou hypocriet zijn) maar dit is toch gewoon niet goed. Weet niet hoe het bij jou in de gym zit maar hier kom ik het alsmaar vaker tegen. In principe mijn probleem niet maar toch...
En ik heb niks tegen roids hoor :p maar er moet nog wel een beetje over worden nagedacht. Eens een kuurtje test op 19, niet gezond, mag niet volgens het forum etc maar is nog net iets anders dan een 19-jarige die blast-cruise doet al geruime tijd. Omdat hij er toch geen last van heeft, hij voelt zich zelfs beter. Ook moet hij dan iets minder op zijn eten letten, want met tren komt hij amper vet bij in de zomer.
Ik weet niet waar jij traint maar dit kom ik toch vrij regelmatig eens tegen en dit is geen positieve trend vind ik hoor :p
tren is geen wonder middel waarbij je opeens geen vet aankomt
 
Back
Naar boven