AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

  • Petjes (onderuitgezakt), wat diversen plus een rijschoolhouder.

    Waar komt dat begrip finnen vandaan?
     
    sm659k.jpg

    Episch die banden.
     
    Ieder zijn hobby natuurlijk. Het polijsten etc. wordt echter met huis, tuin & keukenspul nooit zo mooi als goede professionals het doen. Lijkt me naast geld, behoorlijk wat tijd kosten. Dan zou ik zeggen; laat 'm vakkundig schoonmaken/ polijsten en paint protection film (PPF) op doen (bv. Expel). PPF kan bij bepaalde merken ook vanuit fabriek.
     
    Laatst bewerkt:
    attachment.jpg

    :hahaha:

    (sorry ik blijf er lol om hebben)
     
    Als je je hele auto laat doen met bijvoorbeeld expel ultimate ben je meer kwijt dan 5k. Je kan er ook voor kiezen om alleen bepaalde delen te doen: bijvoorbeeld bumpers en onderkant portieren wel, dak en motorkap niet. Is natuurlijk alleen interessant bij auto's waarbij het eventueel herstellen van dergelijke schade hoger gaat uitvallen en een gave lak veel meer waard is.
     
    Een Scooter die 120 km/h haalt? Ik ben in de war. :(
     
    Rij toch alleen maar kleine stukjes. Autobahn is hier ver vandaan. Lijkt me wel leuk zo eentje op elektra.
     
    Vreemd dat ze nu automaten van Aisin gebruiken in sommige modellen. In tegenstelling tot de ZF's zijn ze bv. niet zuiniger t.o.v. manuele versnellingsbakken. .

    Dat dit kan in 2016! :mad:
     
    Heeft dat toevallig niet iets te maken met voor- en/ of achterwielaandrijving.
     
    Back
    Naar boven