Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Maten van mij die serial icebingers zijn klagen dat het ijs niet goed geleverd was (verpakking was kapot, als in: als het ijs verwarmd zou worden zou het eruit lekken zonder de pot open te maken), 100054952 en 100049028
 
Maten van mij die serial icebingers zijn klagen dat het ijs niet goed geleverd was (verpakking was kapot, als in: als het ijs verwarmd zou worden zou het eruit lekken zonder de pot open te maken), 100054952 en 100049028
Verkapte kijk-mij-vrienden-hebben-post.
 
Verkapte kijk-mij-vrienden-hebben-post.

Verkapte ik-heb-ook-op-FOK!-gezeten-post :') (nu inmiddels al bijna weer 10 jaar permbanned daar :roflol: )
 
Food has arrived, 23kg in de vriezert :cool:

Vandaag de eerste kant-en-klare maaltijd mee voor tussen de middag (sweet chicken/zoete aardappels) met wat eigen extra aanvulling, vanavond de kant-en-klare kipblokjes western... jihaaah :whip:

Ben benieuwd :meal:
 
Hier hooked aan de kangarooburgers. Bedankt voor deze goddelijke uitvinding.

Hier ook alleen jammer dat er zo weinig calorieën inzitten.

Bakken in een zooi roomboter, doe ik ook.

Mooi dat het goed smaakt :)! De burger is lean en hoog in eiwit en totaal niet droog wat het voor de meeste van de doelgroep een win maakt. Het missen van vet / lean zijn geeft de lage kcal inderdaad. Kun je zelf toevoegen met plak kaas, waarin je bakt of een massive broodje eromheen maken.

Maten van mij die serial icebingers zijn klagen dat het ijs niet goed geleverd was (verpakking was kapot, als in: als het ijs verwarmd zou worden zou het eruit lekken zonder de pot open te maken), 100054952 en 100049028

We hebben zijn email vanochtend ontvangen, gaan we netjes voor hem oplossen.

Food has arrived, 23kg in de vriezert :cool:

Vandaag de eerste kant-en-klare maaltijd mee voor tussen de middag (sweet chicken/zoete aardappels) met wat eigen extra aanvulling, vanavond de kant-en-klare kipblokjes western... jihaaah :whip:

Ben benieuwd :meal:

Bedankt voor je mega bestelling! De Chef le gain sweet potato chicken is mijn favoriete van de drie soorten. Tip voor de western, mensen denken dat het 1 blok.is ipv blokjes. We hebben gister snel even een video gemaakt ter instructie hoe je het open moet maken. Door het stomen zijn ze tegen elkaar aan gaan zitten, maar je kunt drukken en de zwakke plekken vallen dan van elkaar af:

 
Laatst bewerkt:
Filmpje en verdere instructies waren al gespot door de Mrs., thx :thumbs:

Niks mis mee, een beetje knijpen in filetjes. :D
 
Mooi filmpje The Dutch Giant.

Kun je er ook een maken met een rond bord? Die heb ik namelijk zelf, en dan is zo'n vierkant bord in de instructie video wel verwarrend... ;)
 
Mooi filmpje The Dutch Giant.

Kun je er ook een maken met een rond bord? Die heb ik namelijk zelf, en dan is zo'n vierkant bord in de instructie video wel verwarrend... ;)

dit idd, en of je een groene schaar kunt gebruiken dat is representatiever t.o.v. mijn eigen ervaring
 
Filmpje en verdere instructies waren al gespot door de Mrs., thx :thumbs:

Niks mis mee, een beetje knijpen in filetjes. :D

:thumbs: top

Mooi filmpje The Dutch Giant.

Kun je er ook een maken met een rond bord? Die heb ik namelijk zelf, en dan is zo'n vierkant bord in de instructie video wel verwarrend... ;)

dit idd, en of je een groene schaar kunt gebruiken dat is representatiever t.o.v. mijn eigen ervaring

Ik stuur jullie wel privé een filmpje op met extra instructies :aai:. Maar in alle serieusheid, wat er gebeurd is dat men het uit zakje open knipt, uit het zakje haalt en het als 1 geheel op het boord ligt en ons mailen over dat het een blok is. We hopen met het filmpje, nu het filmpje ook op de product pagina staat, men vooraf beter te informeren.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De kant-en-klare kipfiletblokjes zijn vernieuwd!!
Ter viering geeft onze partner van dit eerste en nog steeds meest populaire product twee weken lang 10% korting op alle 8 smaken. Dit spelen wij graag door naar jullie!
Link: http://musclemeat.nl/diepvries/actie

*** Vernieuwd: verbeterde structuur (gestoomd) en verbeterde kruidenmix.
*** Twee nieuwe smaken: shoarma & naturel.
*** Scherpe prijs voor kant-en-klare kipfiletblokjes.
*** Snel en veilig: niet meer snijden, koken en handen wassen.
*** Makkelijk: direct eetbaar en makkelijk mee te nemen vanwege. de plastic verpakking per portie, of toe te voegen aan een maaltijd.
*** Geen onnodige toevoegingen zoals MSG.
 
Zijn de naturel de zelfde als de 2.5kg zakken? Of is dat een andere leverancier?

Dat is zonder twijfel mijn favoriete product bij jullie!
 
:( net nu ik al besteld heb...
 
Mooi dat het goed smaakt :)! De burger is lean en hoog in eiwit en totaal niet droog wat het voor de meeste van de doelgroep een win maakt. Het missen van vet / lean zijn geeft de lage kcal inderdaad. Kun je zelf toevoegen met plak kaas, waarin je bakt of een massive broodje eromheen maken.



We hebben zijn email vanochtend ontvangen, gaan we netjes voor hem oplossen.



Bedankt voor je mega bestelling! De Chef le gain sweet potato chicken is mijn favoriete van de drie soorten. Tip voor de western, mensen denken dat het 1 blok.is ipv blokjes. We hebben gister snel even een video gemaakt ter instructie hoe je het open moet maken. Door het stomen zijn ze tegen elkaar aan gaan zitten, maar je kunt drukken en de zwakke plekken vallen dan van elkaar af:


Kan t ook in de wok gooien, met n spatel erop drukken en klaar :P?
 
Zijn de naturel de zelfde als de 2.5kg zakken? Of is dat een andere leverancier?

Dat is zonder twijfel mijn favoriete product bij jullie!

De 2.5kg kant en klare kip zakken van 20euro zijn inderdaad van een andere leverancier dan de 200gr verpakte kant en klare kipfilet blokjes. Fijn dat de 2.5kg zak goed smaakt! We merken af en toe een groot smaak verschil bij de klant. Sommige vinden de 2.5kg zak stukje te zacht en prefereren dan de 200gr versie en weer andersom. Ieder zijn voorkeur dus we bieden zoveel mogelijk varianten aan. Over 2-3 weken ongeveer verwachten we een gehele nieuwe kant en klare kip variant van een derde partij, speciaal ontwikkel voor ons, sulfide gegaard en gemarineerd.

:( net nu ik al besteld heb...

Bedankt voor je bestelling weer Marina! Tip; we hebben de actie bewust 2 weken gedaan, en als je op de laatste donderdag besteld, komt het die dinsdag er op aan, eigenlijk 2.5 week dan. Op die manier hopen we mensen die net besteld hebben er als nog gebruik van te kunnen laten makken, door de 2.5week aan te vullen.

Kan t ook in de wok gooien, met n spatel erop drukken en klaar :P?

Klopt! Is ook een goed idee. Doe ik zelf wel eens met de low fat hamburgers, heb je gekruid gehakt stukjes:).
 
20161001_185208.jpg
die kangoeroeburger is echt heerlijk!
Die ga ik zeker vaker bestellen.:meal:
 
sperziebonen :bang: de enige groente (en misschien ook gelijk het enige eten) die ik echt niet weg kan krijgen :sad:
 
Back
Naar boven