AndroidHealthClinic

Drinken en uitgaan

Bezoekers in dit topic

DutchAno

Cool Novice
Lid geworden
15 sep 2015
Berichten
150
Waardering
29
Lengte
1m73
Massa
78kg
Hoi iedereen :)

Het leek me een leuk topic om te openen: Wat drinken jullie tijdens het uitgaan? Houden jullie het bij alleen sterke drank? Of drinken jullie helemaal niet? Of toch gewoon bier zuipen? :P

Het is geen vraag voor mezelf aangezien ik niet vaak uitga, maar als ik eens wat ga zuipen dan is het wel bier als ik eenmaal ergens ben, als het iets is bij iemand thuis haal ik een fles sterke drank en mix ik die met water :P

Ik weet overigens niet of er al een topic was hiervoor maar heb er niet echt iets over gevonden.
 
Sterke drank mixen met water? Nog nooit gehoord.
 
Sterke drank mixen met water? Nog nooit gehoord.

Eigenlijk heb je dan gewoon hetzelfde (sterke drank zoals wodka is alcohol met water in principe) alleen ipv 30-40% alcohol heb je misschien 5-10% alcohol

Wodka spa rood kan ook bvb :P
En dan nog eens klein formaat suikervrije siroop meenemen en dan heb je het perfecte drankje :laugh:(zelf nog nooit meegenomen overigens :P)
 
ga bijna nooit uit dus wanneer ik uitga boeit mij het niet wat ik drink gewoon waar ik zin in heb.
zie het meer als een cheatmeal :P
 
Voor mij alleen spa rood & koffie als ik uit ga. Zonde om me zelf de hele week uit te hongeren tijdens de cut, en dan in het weekend een krat bier leeg te drinken.

Ik ga wel veel minder (bijna nooit meer) sinds ik niet meer drink.
 
Bier, als ik sterker drink ga ik tegenwoordig rare dingen doen.
Ouderdom en door het vaderschap een gebrek aan training.
 
Is het eigenlijk zo dat je veel vocht kwijt bent na het drinken? Ik ben the day after altijd droger? Of heb ik dan nog teveel alcohol in mn bloed :P
 
Is het eigenlijk zo dat je veel vocht kwijt bent na het drinken? Ik ben the day after altijd droger? Of heb ik dan nog teveel alcohol in mn bloed :P
Ja, alcohol zorgt ervoor dat je uitdroogt. Logisch dat je dan lichter en droger bent.
 
Niks, ik ben cheap.
 
Speciaalbier 1 a 2.. voor de rest alleen maar water :angstig:
 
Protein shakes. #whateverittakes
 
Vaak ook gewoon water
 
Ik ga zelf amper uit. Maar als ik uitga, is het vaak 1 à 2 drankjes alcohol en de rest van de avond ook gewoon water.
 
Eigenlijk heb je dan gewoon hetzelfde (sterke drank zoals wodka is alcohol met water in principe) alleen ipv 30-40% alcohol heb je misschien 5-10% alcohol

Wodka spa rood kan ook bvb :P
En dan nog eens klein formaat suikervrije siroop meenemen en dan heb je het perfecte drankje :laugh:(zelf nog nooit meegenomen overigens :P)

Bestaat niet.
 
ik ga helemaal naar de tering
 
Back
Naar boven