AndroidHealthClinic

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Bezoekers in dit topic

Dat was dan een fors ongeluk... :( Echt klote... Gaat alles wel helemaal herstellen?

Kan me voorstellen dat het afzien is met die kou buiten. Ik had het afgelopen avonddienst ook met de controle lopen in de ploegen.. geen jas en man het was koud.. :o
Kan me voorstellen dat dat ook flink effect heeft op je spieren.

Ik heb ook lang geen fatsoenlijke BP kunnen doen ivm mijn schouder. Zakken ging ook steeds scheef. Maar nu met veel oefenen lukt het me wel goed. Mogelijk met lichter gewicht oefenen? Maar ik neem aan dat je dat al gedaan hebt?

Succes met trainen zo!

M'n enkel is dus niet volledig hersteld ;)

Vandaag weer flink wezen oefenen met de BP. Het voelde beter dan vrijdag.

Merci. Het ging verasssed goed vandaag!!!

Tja... inmiddels heb je niet veel coaching of ideeen meer nodig. Vraag die fysio ook maar eens om je schouder. Ik kan me herinneren dat bij jouw squat ook altijd 1 schouder lager is (of meer naar voren?) dan de andere.

PS: goeie burger op je ig. :eating:
al zie ik nog niet voor me, hoe je dat in je scheur propt :)

Ik zal het nog even met m'n fysio overleggen. Hij is degene die mij hier misschien mee kan helpen! :)

Die Wereldburgers zien er keurig uit he! Dit is de burger waar ze begin deze maand 2e van NL mee zijn geworden :D:thumb:

Training 22/01
Cycle 7 training A.png


Pre-workout
Post-workout
 
Pff 8 reps box jumps. Bij 0 reps begin al te steunen en puffen
 
hmmm balen van je enkel...
Mooi dat het zo goed ging! Is altijd lekker als een training gewoon lekker gaat!

hnggg... lekkere PWO & PWO :D
Zijn dat all bran flakes? die zijn lekker! :o Heb die van lidl wel eens gehad... kon er niet heel goed tegen helaas maar zo nu en dan wel erg lekker omdat het zo knapperig is. :D
 
O, was dat zo'n beroemde wereldburger? Ziet goed uit :)
Ook de chinups gaan al weer goed met je gebroken hand?
 
Pff 8 reps box jumps. Bij 0 reps begin al te steunen en puffen

Al dat gekuur is ook niet goed voor je conditie man.

hmmm balen van je enkel...
Mooi dat het zo goed ging! Is altijd lekker als een training gewoon lekker gaat!

hnggg... lekkere PWO & PWO :D
Zijn dat all bran flakes? die zijn lekker! :o Heb die van lidl wel eens gehad... kon er niet heel goed tegen helaas maar zo nu en dan wel erg lekker omdat het zo knapperig is. :D

Lekkere training is lekker indeed :D.

Dit zijn de Bran Flakes van Kelogg's! Normaal zou ik ze nooit kopen, maar vorige week kreeg je de tweede gratis. Dan is het goed te doen!
Ik vind ze best lekker, maar ze mochten nog wel ietsje zoeter zijn van wat mij betreft.

O, was dat zo'n beroemde wereldburger? Ziet goed uit :)
Ook de chinups gaan al weer goed met je gebroken hand?

Zeker, zeker! Dat blijft gewoon genieten :D.



Over genieten gesproken..
Vandaag 4800 (!) kcal op. Ik ben nog steeds niet aangekomen op 46 a 4700 kcal, dus opnieuw verhoogd :o
 
Pfff 4800kcal.
 
Lekkerrrr. Hopelijk mag ik ook nog naar de 4800 deze bulk
 
Lekkere training is lekker indeed :D.

Dit zijn de Bran Flakes van Kelogg's! Normaal zou ik ze nooit kopen, maar vorige week kreeg je de tweede gratis. Dan is het goed te doen!
Ik vind ze best lekker, maar ze mochten nog wel ietsje zoeter zijn van wat mij betreft.

Over genieten gesproken..
Vandaag 4800 (!) kcal op. Ik ben nog steeds niet aangekomen op 46 a 4700 kcal, dus opnieuw verhoogd :o
Ik vond ze net lekker omdat ze niet zo zoet waren :)
Ik heb ooit een keer gepofte spelt gehad. Was duur maar wel lekker voor de afwisseling. Dat was ook niet gezoet. Ik ben nog altijd een keer op zoek naar gepofte rijst zonder zo zoet laagje. Maar is bijna niet te koop en als ze T hebben is T extreem duur... :(

Pfff... Wordt best stouwen denk ik zo? Of meer chocomelk :D
 
Kost alleen maar meer voor hetzelfde resultaat :p
Maar ik vreet gewoon graag veel...

Echter heb je wel een punt. Ik heb wat dat betreft gewoon een stuk zuinigere motor!:thumb:
 
OMG. Letterlijk het dubbele van mij :eek:

En twee en een half keer zoveel als m'n vriendin :o.

Ik vond ze net lekker omdat ze niet zo zoet waren :)
Ik heb ooit een keer gepofte spelt gehad. Was duur maar wel lekker voor de afwisseling. Dat was ook niet gezoet. Ik ben nog altijd een keer op zoek naar gepofte rijst zonder zo zoet laagje. Maar is bijna niet te koop en als ze T hebben is T extreem duur... :(

Pfff... Wordt best stouwen denk ik zo? Of meer chocomelk :D

Ik ben ervan overtuigd dat je daarin de komende jaren steeds meer keuze krijgt Marina! :) Moet je kijken hoe snel het aanbod in de supermarkten de afgelopen jaren is veranderd.

Gisteren bijna 1.5 liter op ja :)

Dit dus...verdrietig word ik er van:sad:

Ik ook, wanneer ik met maagkrampen m'n bed in kruip :o

Kost alleen maar meer voor hetzelfde resultaat :p

Dat ook nog eens inderdaad..

Maar ik vreet gewoon graag veel...

Echter heb je wel een punt. Ik heb wat dat betreft gewoon een stuk zuinigere motor!:thumb:

Ik ook! Maar het liefst niet iedere dag om eerlijk te zijn ;).

Bas 5.0 V8. Aangenaam.

Nee, dan sterf ik van de honger en cravings. Dan nog vrij clean hoor :D

Zo dacht ik er dus ook altijd over! Echter valt het allemaal reuze mee :D. Ik zorg er uiteraard wel voor dat ik een paar stukjes fruit en m'n groente binnen krijg. Dan kan je daaromheen in principe gewoon de calorietjes opvullen met vezelarme producten :). Ik doe dit nu al best een poos en ik ervaar helemaal geen cravings/binges/honger o.i.d.

Voeding 22/01:
EKV: 214/642/133
Kcal: 4803

Nog even de squat filmpjes van gisteren:


 
Nou, ik heb nu vaak nog trek savonds op 4200 kcal :P

Maar nette squats man, form is prima denk ik zo!
 
Nou, ik heb nu vaak nog trek savonds op 4200 kcal :P

Maar nette squats man, form is prima denk ik zo!

Oh serieus?! ;o Daar heb ik niet zo vaak last van 4200 is een beetje het punt dat ik verzadigd ben. Als ik m'n kcals niet zou tracken, dan zou ik waarschijnlijk rond die hoeveelheid het gevoel hebben dat ik genoeg heb gegeten :P.

Dank je! Het was flink oefenen, maar ik ben erg blij met de huidige form.
Ik had eigenlijk nooit aan high-bar moeten beginnen denk ik. Mijn enkel mobiliteit is dusdanig beperkt, dat ik daar gewoon niet echt sterk op kan worden volgens mij :o.


UPDATE Hormonen
:

Gisteren veel eerder van verwacht de labresultaten binnengekregen van het bloedonderzoek vorige week.

Helaas, helaas..

Testosteron van 2.4 gemeten. Dit was voor het stoppen met de HCG steady 25+.

Enfin. Ik weet nu wel waar ik aan toe ben. Mijn lichaam is zelf niet meer in staat om de hypofyse aan te sturen en ik zal daarom altijd afhankelijk zijn van HCG/Pregnyl.
Ik zet dit middel 2 x P/w in het buik'vet' (huehue:o).
Morgen heb ik een telefonische afspraak met de behandelend arts in het ziekenhuis. Ik hoop dat ik via hem de Duitse variant, 'Brevactid', kan verkrijgen welke buiten de koelkast te bewaren is. Momenteel zit ik weer aan de gekoelde variant.
 
Klote dat het moet, aan de andere kant zijn 2 subcutaan prikjes per week wel te doen als het werkt.
Daar zouden veel pro bodybuilders voor tekenen :P
 
Back
Naar boven