Fitness Seller

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

Bezoekers in dit topic

Dus je traint bij Harry in Veldhoven...Lopen dr nog wat kanjers rond daar, of ben jij "straks" :p de enige?
 
Mooi dat je weer begonnen bent, die 5 kg schade dat komt wel weer goed. :thumb:
En gelukkig kon je het gepush in je logje van de mede BBNLers wel waarderen...
 
4 reeten nog wel! Retegoed dus dat je er weer bent, Freak! En een megaquote waar zelfs Skatermarvin zich niet voor zou schamen.
It's good to be back! Marv zou zich er niet voor schamen denk ik inderdaad! :)

Welcome back! Voor je het weet heb je het weer te pakken, als het begin maar gemaakt is.... :)
Dat is het belangrijkste, vandaar ook de 4 reeten! Niet alleen zo zeer wegens de training, meer nog eerder dat het begin weer gemaakt is.

Mooie quote en post :)

Muscletotaal is inderdaad een fijne gym, ook eens met flexx123 getraind en was zeker goed te doen. Succes weer!
Thanks! Erg mooie en fijne gym inderdaad. Leuke sfeer hangt er ook en leuk volk.

zo heeee.. dat werd tijd!
Welkom terug en succes!
Finally! :D Thanks, Marina.

OOOOOH YEAH!!:rocknana:

Dumpert reeten :heart: +1

Yeah! :D

Haha, of niet!

Ja, ja. Daar is hij weer! :D. Mooi dat je weer van start bent gegaan man.
Heb je er een speciale reden voor om te kiezen voor Greyskull ipv SS of SL? :)

Het was de hoogste tijd.
Ik heb gekozen voor Greyskull omdat ik liever 2x per week squat dan 3x. Daarnaast vind ik het AMRAP principe uitdagender en de wijze waarop je verhoogt ook fijner. Bij Greyskull verhoog je met 1kg per workout (als je de aantal reps behaalt) en bij SL/SS is dit 2.5kg. Toen ik een programma moest kiezen kwam ik onder andere deze post tegen op Reddit en daar kon ik me ook wel in vinden.

Dus je traint bij Harry in Veldhoven...Lopen dr nog wat kanjers rond daar, of ben jij "straks" :p de enige?
Ja, klopt helemaal! Ik ben benieuwd hoe ik er straks bij loop haha, ik heb nog nooit van me leven er echt "aesthetic" bij gelopen, maar het kan nog steeds (ik ben toch "alweer" 33).

Mooi dat je weer begonnen bent, die 5 kg schade dat komt wel weer goed. :thumb:
En gelukkig kon je het gepush in je logje van de mede BBNLers wel waarderen...
5kg is gelukkig niet zo heel erg veel, en stiekem ook wat kerstkilo's denk ik! Ik kon het "gepush" wel waarderen.. Soort van signaal dat ik een beetje werd gemist :)

Lopen alleen maar kanjers rond:D
Haha yeah buddy! :D
 
Tof dat je er weer bent!!
Als het eenmaal weer in je systeem hebt, krijg je vanzelf weer een lekker ritme..
En tsja, herkenbaar, die balans moeten vinden tussen werk en trainen :o.

In ieder geval top dat je weer terug in het zadel zit, succes! :D
 
Tof dat je er weer bent!!
Als het eenmaal weer in je systeem hebt, krijg je vanzelf weer een lekker ritme..
En tsja, herkenbaar, die balans moeten vinden tussen werk en trainen :o.

In ieder geval top dat je weer terug in het zadel zit, succes! :D

Gaat helemaal goed komen!

Toenstraks wezen trainen. Moest half uurtje heen en terug op de fiets door dit bagger weer, gelukkig viel het weer op de terugweg mee.

Barbell Bench Press
Set1. 20 kg x 10 Reps
Set2. 30 kg x 10 Reps
Set3. 35 kg x 5 Reps
Set4. 35 kg x 5 Reps
Set5. 35 kg x 14 Reps

T-Bar Row
Set1. 10 kg x 10 Reps
Set2. 20 kg x 10 Reps
Set3. 27.5 kg x 5 Reps
Set4. 27.5 kg x 5 Reps
Set5. 27.5 kg x 14 Reps

Wilde chin-up, maar alle racks waren helaas bezet.

Barbell Deadlift
Set1. 40 kg x 5 Reps
Set2. 40 kg x 5 Reps
Set3. 40 kg x 8 Reps

Barbell Curl
Set1. 18.5 kg x 10 Reps
Set2. 18.5 kg x 10 Reps

Weight Plate Front Raise
Set1. 10 kg x 10 Reps
Set2. 10 kg x 10 Reps

Reeting
Lekkere snelle training en daarna bonuscardio op de fiets naar huis.

Drie reeten.

hw6h8AP.png
hw6h8AP.png
hw6h8AP.png
 
Ziet er goed uit!
Lekker dat je er weer bent!
 
Beter doe je pull ups, kan je altijd doen omdat er vier plaatsen voor zijn om te doen, je kan elastiek gebruiken als je nog niet met tegengewicht kan doen:)
 
Keurig hoor! :thumb:

Zoals flexx123 al aangeeft, kan je het beste lekker consistent je chin-ups doen man :). Je zult dan (veel) sneller progressie maken.
 
Negatives wat pull up betreft is ook een optie? :)
 
Niks mis met goeie rows, hoor. BOR, Pendlay, T-Bar of dumbbell rows, whatever. Ik zou niet weten waarom je meer of sneller gains maakt met chinup varianten, ik denk persoonlijk eerder zelfs het tegenovergestelde. Al zou ik ze het op deadliftdagen pas na het deadliften doen.
 
Inderdaad negative en ook static holds hebben mij ook goed geholpen.
 
Thanks Rambo!

Ziet er goed uit!
Lekker dat je er weer bent!
Vind ik leuk! +1

Beter doe je pull ups, kan je altijd doen omdat er vier plaatsen voor zijn om te doen, je kan elastiek gebruiken als je nog niet met tegengewicht kan doen:)

Het programma schrijft met een reden chin-ups voor. Fout die ik de vorige keer maakte is dat ik er een shitload aan accessory work bij gooide en eigenlijk het programma Greyskull niet meer echt aan het volgen was. Ik wil dit nu anders doen en zoveel mogelijk het programma volgen als beschreven. De T-Bar row is een legitieme row variant die je mag gebruiken ipv de barbell row, maar het programma schrijft duidelijk een chin-up ipv een pull-up voor. De exacte reden ken ik niet, maar door even te Googlen vond ik de volgende linkjes:

Greyskull staat blijkbaar enorm bekend juist omdat de chin-up in het programma zit:

Johnny Pain (bedenker van Greyskull) heeft aangegeven V-bar pulldowns of negatives te doen tot de tijd dat je geen (weighted) chin-ups kan doen.
Why might assisted chin-ups not be recommended to build up to unassisted ones?

Daarnaast zijn beiden oefeningen even actief en zouden chin-ups zelfs de biceps meer aanspreken.
Pull-Ups Vs. Chin-Ups | T Nation

Al met al neem ik een ieder zijn advies van harte ,ik zeg niet dat het niet goed/beter is, maar komt er op neer dat ik graag het programma wil volgen zoals beschreven :D

Keurig hoor! :thumb:

Zoals flexx123 al aangeeft, kan je het beste lekker consistent je chin-ups doen man :). Je zult dan (veel) sneller progressie maken.
Zie opmerking hierboven.

Negatives wat pull up betreft is ook een optie? :)
Zie ook mijn post bij flexx123

Niks mis met goeie rows, hoor. BOR, Pendlay, T-Bar of dumbbell rows, whatever. Ik zou niet weten waarom je meer of sneller gains maakt met chinup varianten, ik denk persoonlijk eerder zelfs het tegenovergestelde. Al zou ik ze het op deadliftdagen pas na het deadliften doen.

Ik had afgelopen dinsdag al rows gedaan, dus eigenlijk had ik nu chin-ups moeten doen. Vanmorgen nog eens het en ander gaan lezen toen mij hier werd getipt om pullups te gaan doen. Alle racks waren gister bezet, dus chin-ups waren geen optie. Ik kan nu wel stellen dat ik de volgende keer v-bar pulldowns mag/kan doen, wanneer de racks bezet zijn :) (zie 2de linkje)

Inderdaad negative en ook static holds hebben mij ook goed geholpen.

Ik wilde sowieso met negatives beginnen, ik denk dat een normale chin-up me wellicht niet gaat lukken aangezien ik een half jaar niet getraind heb :rolleyes:
 
Deze heeft mij goed geholpen

 
Ik had afgelopen dinsdag al rows gedaan, dus eigenlijk had ik nu chin-ups moeten doen. Vanmorgen nog eens het en ander gaan lezen toen mij hier werd getipt om pullups te gaan doen. Alle racks waren gister bezet, dus chin-ups waren geen optie. Ik kan nu wel stellen dat ik de volgende keer v-bar pulldowns mag/kan doen, wanneer de racks bezet zijn :) (zie 2de linkje)
I know, ik heb ook Greyskull gedaan! :D

Maar ik ben gewoon van mening dat een chinup of pullup niet essentieel is voor het krijgen van een goede rug, ook al zijn ze wel gaaf om te doen. Vind rows ook gemakkelijker te laden, zeker als je chinup niet supersterk is.
 
I know, ik heb ook Greyskull gedaan! :D

Maar ik ben gewoon van mening dat een chinup of pullup niet essentieel is voor het krijgen van een goede rug, ook al zijn ze wel gaaf om te doen. Vind rows ook gemakkelijker te laden, zeker als je chinup niet supersterk is.
+1..kut chinups!

Goed te zien dat je de gym weer hebt gevonden Freak! Aardig sticked to the basics ook:thumb: Keep it up and keep us posted!:D
 
Deze heeft mij goed geholpen


Scooby is altijd goed!

I know, ik heb ook Greyskull gedaan! :D

Maar ik ben gewoon van mening dat een chinup of pullup niet essentieel is voor het krijgen van een goede rug, ook al zijn ze wel gaaf om te doen. Vind rows ook gemakkelijker te laden, zeker als je chinup niet supersterk is.

Ja, ik weet het! Had ook wel een inhoudelijke reactie van je verwacht. Ik blijf voorlopig t-bar afwisselen met v-bar pulldowns. Chin-ups komen later!

+1..kut chinups!

Goed te zien dat je de gym weer hebt gevonden Freak! Aardig sticked to the basics ook:thumb: Keep it up and keep us posted!:D

Ik ben ook blij dat ik het weer gevonden heb. Heeft even geduurd, maar de voldoening voelt goed na de training.

Heb bewust gekozen voor basic. 3x per week full body en compounds.. eerst weer sterker worden!

Training van net:

Jan 15, 2017 - Full body

Overheadpress
Set1. 20 kg x 10 Reps
Set2. 20 kg x 10 Reps
Set3. 26 kg x 5 Reps
Set4. 26 kg x 5 Reps
Set5. 26 kg x 8 Reps

V-Bar Pulldown
Set1. 17 kg x 10 Reps
Set2. 17 kg x 10 Reps
Set3. 29 kg x 5 Reps
Set4. 29 kg x 5 Reps
Set5. 29 kg x 23 Reps

Machine Hack Squat
Set1. 10 Reps
Set2. 20 kg x 10 Reps
Set3. 30 kg x 5 Reps
Set4. 30 kg x 5 Reps
Set5. 30 kg x 13 Reps

Twee extra warmup setjes in normaal rack gedaan omdat hack squat bezet was (2x10x20kg)

Tricep Pushdown (with Rope Handle)

Set1. 17 kg x 10 Reps
Set2. 17 kg x 10 Reps

Alternating Dumbbell Hammer Curl
Set1. 10 kg x 10 Reps
Set2. 10 kg x 10 Reps

Crosstrainer
20 minuten

Reeting
Niet onaardig. Overheadpress ben ik duidelijk kracht verloren. Squat dinsdag naar 40kg, want 10+ reps.

Drie reeten

hw6h8AP.png
hw6h8AP.png
hw6h8AP.png
 
Weer lekker kracht bouwen :)
Goede houding tav GreySkull. Als je wilt weten hoe goed het programma werkt voor jou, moet je het een tijdje zo letterlijk mogelijk opvolgen.
 
Rustig aan weer bouwen kerel! Die kracht komt vast sneller terug dan je denkt!
 
Back
Naar boven