XXL Nutrition

Strive4muscle's log

Bezoekers in dit topic

Dikke deadlift bro!
Ben benieuwd hoe je erbij staat straks op de Jbc. Als je het vocht kwijt bent valt het altijd weer mee he :p
Ik schat mijn bf altijd veel te hoog door het vocht. Wanneer je dat kwijt bent is het altijd weer een meevallertje :D
 
Dikke deadlift bro!
Ben benieuwd hoe je erbij staat straks op de Jbc. Als je het vocht kwijt bent valt het altijd weer mee he :p
Ik schat mijn bf altijd veel te hoog door het vocht. Wanneer je dat kwijt bent is het altijd weer een meevallertje :D
Thanks man! Kracht op de compounds hebben mooie sprongen gemaakt. Heb wel wat gains gemaakt vind ik zelf. Maar is het genoeg? We gaan het zien. Geef er in iedergeval 110% voor en ga er alles aan doen om in de best mogelijke shape te komen op de JBC. De eerste Ab vein is weer te zien dus dat is een goed teken :p
 
Thanks man, sws ga ik alles loggen.
Als iemand vragen heeft mbt tot training, voeding, aas etc hoor ik dat graag.
Nice, volg nog steeds. Word je gecoacht? Of ga je alles incl posing zelf doen?
 
Ik word gecoacht. Elke week posinglesje van een uur. Train nu ook best wel vaker met m'n coach dus dat is al helemaal fijn.
 
Succes bro. Ik blijf volgen ofc.
 
Helpt je coach je met alles?
Dus; voeding, gear, trainingen etc.

Blijf je hetzelfde trainen nu in je cut dan in je bulk?

Ben benieuwd bij de JBC ! Ben van de partij :)
 
Helpt je coach je met alles?
Dus; voeding, gear, trainingen etc.

Blijf je hetzelfde trainen nu in je cut dan in je bulk?

Ben benieuwd bij de JBC ! Ben van de partij :)
Yes, met alles.
Blijf hetzelfde trainen, maar ik ga natuurlijk geen PR's meer proberen neer te zetten. Iets hoger in het volume en meer in de hypertrophie range van 8-15 ipv daaronder. Op het begin dacht ik nog dat ik flink wat gear kom weg te tanken, maar alles behalve. Hij is echt met zo min mogelijk het beste resultaat proberen te halen. Zit nu op het eerste voedingsschema die hij me heeft gemaakt. Eind deze week worden er aanpassingen gemaakt. Dan weet die wel ongeveer in wat voor tempo ik shred. Wat betreft trainingen ook vet veel bijgeleerd en het heeft me echt over een drempel heen geholpen. Vooral kracht is omhoog geschoten.

Wat wel veranderd tijdens de cut wat betreft training is dat het wel eens kan voorkomen dat ik 6x pw ga ipv 5x aangezien ik op 2 spiergroepen echt nog wat meer nadruk moet leggen. Cardio zal ook wel vanaf eind deze week worden opgeschroefd.
 
Log de training van vanavond ook wel eens :)
 
Klinkt goed, wie is je coach?
 
is die wedstrijd in appeldoorn? en is het classic bodybuilding, 19 maart is dat die wedstrijd?
 
is die wedstrijd in appeldoorn? en is het classic bodybuilding, 19 maart is dat die wedstrijd?
Ja, is op de 19e maart in Apeldoorn. Ik doe mee aan de junioren en maybe de -90kg klasse ligt eraan op welk gewicht ik showready ben.
 
Back
Naar boven