AndroidHealthClinic

Serie: The Walking Dead

  • Topic starter DiZoR
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 81K
  • Volgers 122

Bezoekers in dit topic

Ik denk Glenn.
 
daryl

wel weer superlame dat ze er een cliffhanger van maken. Armoetroef. Binnen een maand lekt het toch uit.
 
Ik denk dat het abraham is (het feit dat de persoon weer recht komt na de eerste slag wil wel zeggen dat het iemand sterk moet zijn met karakter).

heb helaas wel al een spoiler gelezen dat in de comics glenn dood zou gaan in dit gebeuren maar ze volgen natuurlijk niet altijd de comics[\spoiler]
 
Ik denk dat het abraham is (het feit dat de persoon weer recht komt na de eerste slag wil wel zeggen dat het iemand sterk moet zijn met karakter).

heb helaas wel al een spoiler gelezen dat in de comics glenn dood zou gaan in dit gebeuren maar ze volgen natuurlijk niet altijd de comics[\spoiler]


twdneganglennbffs-156650.jpg


http://[Afbeelding niet meer beschikbaar][ATTACH=full]394187[/ATTACH]

[Afbeelding niet meer beschikbaar][/spoiler]
 

Bijlagen

  • latest?cb=20120711151427%20.png
    latest?cb=20120711151427%20.png
    67 KB · Weergaven: 94
twdneganglennbffs-156650.jpg


http://[Afbeelding niet meer beschikbaar][ATTACH=full]394192[/ATTACH]

[Afbeelding niet meer beschikbaar][/spoiler][/QUOTE]

Ik heb me al afgevraagd of ze zo'n scene expliciet in de serie gaan laten zien.
 

Bijlagen

  • latest?cb=20120711151427.png
    latest?cb=20120711151427.png
    67 KB · Weergaven: 92
Glenn verwacht ik ook. Of Maggie(alhoewel ze te belangrijk is in de comics), Abe of Sasha.
Carl is al uitgesloten.
Die kerel zei toch duidelijk dat het om een mannelijk persoon gaat met zijn verwijzing naar 'hij'.
 
Negan zegt iets in de trant van so you take it like a soldier, daarom denk ik Abraham
 
Boh boh wat een aflevering.... Mijn maag draaide wel een beetje. Fuckt up van
Abraham en Glenn. Maar verwacht dat 1 van hun dood zou gaan...

Ben weg benieuwd wat komende afleveringen gaat gebeuren en eigenlijk het verhaal achter Negan is.
 
Hopelijk hebben ze genoeg budget om Jeffrey Dean Morgan er maar lang in te houden.
 
Wat een zieke aflevering. Bah. Ben benieuwd hoe dit gaat lopen.
Begrijp ook niet waarom die groep erachter niet ingrijpt of denkt dit hoeft toch niet?

Kan niet wachten tot volgende week.
 
Wat een zieke aflevering. Bah. Ben benieuwd hoe dit gaat lopen.
Begrijp ook niet waarom die groep erachter niet ingrijpt of denkt dit hoeft toch niet?

Kan niet wachten tot volgende week.
Die zijn door dezelfde shit heengegaan.
 
Wat een zieke aflevering. Bah. Ben benieuwd hoe dit gaat lopen.
Begrijp ook niet waarom die groep erachter niet ingrijpt of denkt dit hoeft toch niet?

Kan niet wachten tot volgende week.
Heel simpel. Zo veel mogelijk angst inboezemen en dan durven mensen niet meer. Iedereen is dan bang voor zijn leven. Vroeger werd dit ook veel toegepast.
 
Heel simpel. Zo veel mogelijk angst inboezemen en dan durven mensen niet meer. Iedereen is dan bang voor zijn leven. Vroeger werd dit ook veel toegepast.
En kijk met hoeveel ze zijn aan t eind. Voor je er een paar dood hebt (bare handed!?) ben je allang kapoet
 
Back
Naar boven