Fitness Seller

Serie: Vikings

Bezoekers in dit topic

Al gekeken, was prima, wilde het hier op gooien maar kreeg melding dat topic oud was en dat ik op moest tyfen met mn comment

gg DBB
 
snapt iemand het einde van de laatste aflevering? Al die gasten met bloedende klauwen op verschillende werelddelen
 
snapt iemand het einde van de laatste aflevering? Al die gasten met bloedende klauwen op verschillende werelddelen

ik dacht dat het te maken had met schuld, athlestan had het ook en die is aan het kruis genageld, misschien is er een link
 
Nieuw seizoen is begonnen :)

1e aflevering:
[Link niet meer beschikbaar]

U wordt naar deze stoppagina doorverwezen omdat de website die u tracht te bezoeken inhoud aanbiedt die door de Belgische wetgeving als illegaal wordt aanzien.

Wat een kutland ook
 
dat mysterieuze gedoe continu begint me wel de strot uit te komen
 
dat mysterieuze gedoe continu begint me wel de strot uit te komen

idd ik wil gewoon epische gevechten zien in Engeland, Athelstan wederom aan het kruis, de Koning van Wessex lekker blood eagle bij doen hnnggg

fuck die rare meneer met zijn pijnwegneemgave
 
Dacht eerst dat ie geprezen zwerver gewoon dik was, maar hij was buffer dan ik





en dat gaat al niet zo snel
 
Dacht eerst dat ie geprezen zwerver gewoon dik was, maar hij was buffer dan ik





en dat gaat al niet zo snel

mijn baardgroei motivatie wordt altijd alleen maar groter naarmate de vikings afleveringen vorderen
 
geniaal seizoen

Die laatste truc van Ragnar was echt gaaf, ik hoopte ook gewoon dat er zoiets ging gebeuren, beetje trojan horse idee. Ben benieuwd wat Rollo nu gaat doen.
 
geniaal seizoen

Die laatste truc van Ragnar was echt gaaf, ik hoopte ook gewoon dat er zoiets ging gebeuren, beetje trojan horse idee. Ben benieuwd wat Rollo nu gaat doen.

Rollo is gebaseerd op een echte Deense krijger die Normandie heeft gekregen van een frankische koning om zijn kust te beschermen tegen Deense raids. Koning Rollo was ook gedoopt, net als Rollo in de serie :). Het is dus hoogstwaarschijnlijk dat Rollo gaat vechten tegen Ragnar als koning van Normandie.
 
Rollo is gebaseerd op een echte Deense krijger die Normandie heeft gekregen van een frankische koning om zijn kust te beschermen tegen Deense raids. Koning Rollo was ook gedoopt, net als Rollo in de serie :). Het is dus hoogstwaarschijnlijk dat Rollo gaat vechten tegen Ragnar als koning van Normandie.

ja ik had ook al te veel wikipedia gelezen, daarom wist ik ook al dat ragnar daar niet dood hoorde te gaan
 
geniaal seizoen

Die laatste truc van Ragnar was echt gaaf, ik hoopte ook gewoon dat er zoiets ging gebeuren, beetje trojan horse idee. Ben benieuwd wat Rollo nu gaat doen.

die christenchick batsen, thats for damn sure
 
Gisteren de eerste epi gezien, is deze series een beetje zoals Spartacus?/vergelijkbaar?
 
Gisteren de eerste epi gezien, is deze series een beetje zoals Spartacus?/vergelijkbaar?

Jawel.

Ik vind die Floki wel heel irritant worden. Wel jammer want vond em in het begin echt cool.


---------- Post added at 17:35 ---------- Previous post was at 17:33 ----------

Wat vind ik trouwens die Lagertha echt een lekker ding :D
 
Hebben net S02 af :)
 
Back
Naar boven