AndroidHealthClinic

Sticky Metabolisme: aankomen en afvallen

Bezoekers in dit topic

Jwdoetookmee is het verstandig na een bulk meteen te cutten? (wel gewoon rustig afbouwen ofcourse) Je hoort wel eens verhalen dat dit ten koste gaat van je nieuwe massa omdat je dit er zogenaamd nog niet lang genoeg aan zit.

Ik zit er aan te denken na mn bulk van 10 weken een minicut te doen van 4 weken alvorens ik weer ga bulken.
Niet zolang je er genoeg AAS naast zet denk ik :D
 
Jwdoetookmee is het verstandig na een bulk meteen te cutten? (wel gewoon rustig afbouwen ofcourse) Je hoort wel eens verhalen dat dit ten koste gaat van je nieuwe massa omdat je dit er zogenaamd nog niet lang genoeg aan zit.

Ik zit er aan te denken na mn bulk van 10 weken een minicut te doen van 4 weken alvorens ik weer ga bulken.
Zijn zelfs mensen die cutten in hun cruise dus zal wel perfect gaan ...
 
Jwdoetookmee is het verstandig na een bulk meteen te cutten? (wel gewoon rustig afbouwen ofcourse) Je hoort wel eens verhalen dat dit ten koste gaat van je nieuwe massa omdat je dit er zogenaamd nog niet lang genoeg aan zit.

Ik zit er aan te denken na mn bulk van 10 weken een minicut te doen van 4 weken alvorens ik weer ga bulken.
nee das bs; is niet echt zo dat t eerst moet inharden ofzo
 
Gisteren docu op tv gezien over dit artikel, moest direct aan jou denken en je vele berichten op facebook.

http://io9.gizmodo.com/i-fooled-millions-into-thinking-chocolate-helps-weight-1707251800

TL;DR vele voedingsstudies zijn complete BS, media kijkt bronnen niet na en de wetenschappers hebben financieel belangen bij de studies die ze onderzoeken. Ohja en die studies met testgroepen beïnvloeden ze ook zodat de studie het gewenste resultaat weergeeft.
 
Gisteren docu op tv gezien over dit artikel, moest direct aan jou denken en je vele berichten op facebook.

http://io9.gizmodo.com/i-fooled-millions-into-thinking-chocolate-helps-weight-1707251800

TL;DR vele voedingsstudies zijn complete BS, media kijkt bronnen niet na en de wetenschappers hebben financieel belangen bij de studies die ze onderzoeken. Ohja en die studies met testgroepen beïnvloeden ze ook zodat de studie het gewenste resultaat weergeeft.
die klote vegans ook
 
Hoe verslavend is suiker nou??
 
Thx voor de reacties , vind het zo klote aangezien iedereen me aanspreekt over mn progressie. Nooit had ik zichbare abs tot nu en als ik dan een pic wil maken dan is het eerste wat ik zie dat fukkin lijntje onder mn navel loop ik zonder shirt word er gedacht dat dat het een oud lidteken is :o

https://pbs.twimg.com/media/BsoRHOWCcAAKYqT.jpg

Strak en hoog dragen en problem solved bruh
 
Jwdoetookmee

Heb jij toevallig tips om de huid wat te doen bijtrekken na een iet wat diepe cut?

Ben op +- 3maand tijd 14cm op mijn taille(buik) verloren.Helaas is mijn navel wat gaan hangen en heb ik ook een lijntje losse huid net onder mijn navel :(
Heel frustrerend eigenlijk want abs en obliques komen mooi uit alleen de onderste abs zijn verdoezeld door een laagje dubbele huid.

was een flinke obesitas tiener en dat buikje was iets wat ik nooit echt wegkreeg tot nu dus, alleen de huid geeft niks mee en gaat hangen

Een oplossing op de langere termjin is gewoon blijven groeien in spiermassa en je vp in de hand houden. Op den duur wordt je frame massiever en je abs groter waardoor dat loshangend vel uitrekt en je abs doorkomen zonder een loshangende huid. Die huid wordt dan weer strak getrokken door je nieuwe grotere (gespierde) frame. Gaat uiteraard flink wat tijd en moeite kosten helaas
 
is het mogelijk om op gewicht te blijven maar er wel dikker uit te zien. ?
heb het idee dat mijn bf omhoog is gegaan maar weeg nog hetzelfde FeelsBadMan :(
 
is het mogelijk om op gewicht te blijven maar er wel dikker uit te zien. ?
heb het idee dat mijn bf omhoog is gegaan maar weeg nog hetzelfde FeelsBadMan :(

Daarom altijd meten. Aan je verhaal te lezen gok je ;)
 
Op vier punts meting van 12,5 naar 16,5 gegaan terwijl hetzelfde persoon heeft gemeten. Ben wel aangekomen maar niet absurd veel vet. Eerste meting was wel met pomp. Verklaart dat het verschil?
 
Op vier punts meting van 12,5 naar 16,5 gegaan terwijl hetzelfde persoon heeft gemeten. Ben wel aangekomen maar niet absurd veel vet. Eerste meting was wel met pomp. Verklaart dat het verschil?
Hoe snel denk je aan te kunnen komen zonder veel vet?
 
hoop dat ik gewoon spiermassa heb gemaakt en dat ik daardoor wat buffer lijk :P
eet nu ook veel meer koolhydraten dat zou ook en reden kunnen zijn
 
Jwdoetookmee

Heb jij toevallig tips om de huid wat te doen bijtrekken na een iet wat diepe cut?

Ben op +- 3maand tijd 14cm op mijn taille(buik) verloren.Helaas is mijn navel wat gaan hangen en heb ik ook een lijntje losse huid net onder mijn navel :(
Heel frustrerend eigenlijk want abs en obliques komen mooi uit alleen de onderste abs zijn verdoezeld door een laagje dubbele huid.

was een flinke obesitas tiener en dat buikje was iets wat ik nooit echt wegkreeg tot nu dus, alleen de huid geeft niks mee en gaat hangen
heb je hier iets aan?

 
Back
Naar boven