AndroidHealthClinic

Aldactone icm Dianaboll...

Bezoekers in dit topic

VStreet

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
27 jul 2006
Berichten
3.515
Waardering
2
..om vochtophoping ietwat te beperken!

Wat dacht je daar van?
 
als je vocht wil beperken dan moet je geen dianabol nemen makker :)
 
weet ik, bro, geen zorgen. Wou gewoon weten of iemand die redenering kan volgen. ;)
 
weet ik, bro, geen zorgen. Wou gewoon weten of iemand die redenering kan volgen. ;)

ik kan je beredenering wel volgen, maar ik denk dat je dan vies teleurgesteld raakt van je dboll, daar waar de gains vaak 60 tot 70% uit vocht bestaat.
 
Ja, maar is ifv kickstart met deca en test.
Dus achteraf bekeken is het eigenlijk gewoon een contradictie tenzij ik de aldactone inzit op de 2 weken tussen kuur en pct.
 
Je kan ook kickstarten met oxy...:D

Nee, ik zou of gewoon dbol pakken en niet nadenken over een kilootje extra of kickstarten met wat anders als je daar veel problemen mee hebt.
 
Goed op je koolhydraten en zout letten..
 
een kuur plannen met test/deca en eventueel wat dbol en dan gaan lopen zeuren om wat vocht ???

-rodge
 
een kuur plannen met test/deca en eventueel wat dianabol en dan gaan lopen zeuren om wat vocht ???

-rodge

Idd


Eventueel
Dianabol vervangen door Winstrol en Deca door Masteron..
 
wat dacht je van een anti-e ipv een diuretica..
 
een kuur plannen met test/deca en eventueel wat dianabol en dan gaan lopen zeuren om wat vocht ???
e

Is dat zeuren? Vroeg me gewoon af of iemand de redenering kan volgen. Jij niet dus, ook goed. Weet heus wel dat er vocht bij komt kijken maar is iemand er al mee bezig geweest om daar preventief iets aan te doen? Dat was eigenlijk de vraag.

wat dacht je van een anti-e ipv een diuretica..

denk je? :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Zijn aldactonen legaal? Moet ik die bij het eten in nemen?
 
:p

Gwn nemen die hap:p

Echt niet, gozer. Verstand er bij houden.
Icm vrij grote hoeveelheden bronchodilatators zoals Spiropent en andere (clenbuterol dus) is het zelfs zeer gevaarlijk.
Hou je goede raad voor jezelf, is echt niet grappig.
 
Back
Naar boven