XXL Nutrition

Davenger´s Fotolog

Bezoekers in dit topic

Succes! Tot hoeveel procent wil je cutten?
Op die foto's lijk ik echt een dikke niet gespierde gozer maar in het echt lijk ik echt veel meer gespierd, ik heb nu een buikje en die wil ik weghebben, en dan gewoon een duidelijke sixpack voor zomer, weet niet hoeveel procent dat ongeveer is. Bedankt voor je reactie!
 
Cut Informatie
- Week 1: 85kg

- Week 2: 83kg
 
Op die foto's lijk ik echt een dikke niet gespierde gozer maar in het echt lijk ik echt veel meer gespierd, ik heb nu een buikje en die wil ik weghebben, en dan gewoon een duidelijke sixpack voor zomer, weet niet hoeveel procent dat ongeveer is. Bedankt voor je reactie!

Zou dan streven naar 8-10%, moet voor de zomer te doen zijn! Ik volg overigens!


 
Cut Informatie
- Week 1: 85kg

- Week 2: 83kg
- Week 3: 83kg in deze week niks/erg weinig afgevallen dus me calorieën verlagen van 2400 naar 2300. Is dit slim om te doen?
 
Laatst bewerkt:
Cut Informatie
- Week 1: 85kg

- Week 2: 83kg
- Week 3: 83kg in deze week niks/erg weinig afgevallen dus me calorieën verlagen van 2400 naar 2300. Is dit slim om te doen?
Hoeveel Kcal zit je onder je onderhoud, en heb je afgelopen week bijv. Minder gesport?


 
Jo man, hoe oud ben je?
Ik zou zeggen bulken haha, ik sta wss zelfde vp als jij mis wat hoger en ik ga gewoon door tot min 2017 idgaf about fat
 
Jo man, hoe oud ben je?
Ik zou zeggen bulken haha, ik sta wss zelfde vp als jij mis wat hoger en ik ga gewoon door tot min 2017 idgaf about fat
I do give a fuck about fat tho haha, ik wil voor de zomer shredded/droog zijn, zodat ik in of na de zomer een goede basis heb om een jaar lang een leanbulk te doen.
Hoe oud schat je me?
 
zit je nu al op 2300kcal??
 
zit je nu al op 2300kcal??
Ja man ik heb het berekend met IIFYM Calculator: http://www.iifym.com/iifym-calculator/
- Man
- 17 jaar
- 184cm
- Gewicht: 83 (in die tijd)
- Total body formula
- Light Activity
- 4 dagen per week trainen
- 110min cardio ( 40min school fietsen (heen en terug, eigenlijk kwartiertje) en 60-70min fitness) dus op dagen waar ik geen school heb of geen trainingsdag heb is het veel minder en eet ik alsnog de kcalbehoefte die daarvoor geschikt is.
- Intense excercise: Moderate
- Kcal behoefte: 2846
- Burning fat 20% = 2277 = afgerond 2300kcal.
En alsnog val ik hier redelijk snel mee af, ik weeg nu 80.5kg.
 
Cut Informatie
- Week 1: 85kg

- Week 2: 83kg
- Week 3: 83kg
- Week 4: 80.5kg
Dat is volgensmij best veel in een week? 2.5kg (zal wel wat minder zijn).
 
Fotos - 7 April 2016

17s1ae.png
2j492tg.png
11j9hkz.png
20peqop.png
24l0rvn.png
23tkvhk.png
29lz9ud.png
2z6umnc.png


Wat vinden jullie? Ik heb nog steeds een buikje
 
Laatst bewerkt:
Cut Informatie
- Week 1: 85kg
- Week 2: 83kg
- Week 3: 83kg
- Week 4: 80.5kg
- Week 5: 80kg (27 maart - 3 april)
- Week 6: 79.8kg ( 3 April - 10 April)
- Week 7: ( 10 April - 17 April) ??
- Week 8: ( 17 April - 24 April ) 80kg....


Vanaf nu elke weeg 50 kcal eraf.
 
Laatst bewerkt:
Bulk Informatie:
Ik heb besloten om weer te gaan bulken dus dit was dan meer een minicut, ik ga leanbulken met 300 calorieën boven me caloriebehoefte. Me maintenance is ongeveer 2800 dus 3100 per dag.

- Eind April (24 April) - 80kg.
 
Back
Naar boven