Fitness Seller

DedicatedNatty: First contest S.A.P. Cup 2016

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
2 okt 2016
Berichten
12
Waardering
2
Lengte
1m82
:p:pHi DBB'ers,

In januari dit jaar ben ik de Flexchallenge gestart bij Harry en René. Na lang twijfelen heb ik toch besloten de challenge naar 'the next level' te tillen en mee te doen aan de SAPCUP dit jaar. Ik wil meedoen in de M.A.P. klasse. Het is mijn eerste wedstrijd dus heb wat 'podiumvrees' en ben sowieso te klein/niet goed genoeg voor in mijn ogen de mooiste klasse Classic bodybuilding (maybe some day..:rolleyes:).

Even voorstellen:
Ik ben 24 jaar en woon in Noord-Brabant. Train al een jaar of 5, waarvan bijna 2 jaar serieus. In eerste instantie heb ik geprobeerd alles zelf te doen (training, voeding etc.) en heb ook verschillende dingen geprobeerd. Dit gaf toch niet het gewenste resultaat en ben daarom de flexchallenge gestart.

Update:
Bij mijn laatste meting stond ik op 9,6% met een BW van 80,1.. Ik moet er dus nog hard aan trekken wil ik in goede shape in december op het podium staan! Krachttraining doe ik 5x per week, cardio 9x per week (7x LISS 45-60min + 2x HIIT). Deze maand trainen we vooral in supersets (borst/rug, schouders, armen/kuiten, benen & fullbody). Cheats zitten er voorlopig niet in, probeer nu z.s.m. mijn VP te droppen.

Planning:
Deze maand probeer ik een flinke stap te zetten in het droppen van m'n VP. Daarnaast wil ik aan het poseren werken.. Ik ga binnenkort bij iemand een poseerles inplannen (ideeën/tips zijn altijd welkom!) en heb sowieso deze maand de poseerles vanuit de SAPCUP (gegeven door Valentino Soekha :cool:).

Foto's etc. komen nog.. Weet alleen nog niet wanneer :p. Ik schrijf dit log voor extra input, dus ben erg benieuwd naar jullie reacties!
 
In Succes man ben benieuwd 9x cardio is wel echt mega veel trouwens
 
In ! Succes !
 
Succes! Ik doe zelf in december ook mee met de sapcup. Misschien staan we wel naast elkaar :)
 
Succes! Ik doe zelf in december ook mee met de sapcup. Misschien staan we wel naast elkaar :)

Haha dat zou best wel kunnen, we verschillen maar 4cm in lengte. Weet iemand hoe de M.A.P. vorig jaar verdeelt was (lengtes). Ik zag trouwens dat je van Breda komt, ik woon in de buurt van Breda :p
 
9% op zoveel weken out zou geen probleem moeten opleveren.

Gl hf
 
Succes! In hoeverre doe je je naam eer aan?
 
Denk dat het zoals 99% van de tijd over het 2e deel van je naam gaat. Normaal totaal irrelevant als je t mij vraagt maar goed, als je t in je naam claimt it better be right
 
In, train je ook wel eens bij muscle totaal?
 
Denk dat het zoals 99% van de tijd over het 2e deel van je naam gaat. Normaal totaal irrelevant als je t mij vraagt maar goed, als je t in je naam claimt it better be right

Haha snapte ik, maar kon het niet laten :p. Uiteraard klopt dat tweede deel ook nog altijd!

In, train je ook wel eens bij muscle totaal?

Jazeker! Echt een toffe gym. Meestal train ik naar een meeting daar.
 
Haha snapte ik, maar kon het niet laten :p. Uiteraard klopt dat tweede deel ook nog altijd!



Jazeker! Echt een toffe gym. Meestal train ik naar een meeting daar.

Zeker, vette gym, ik train er ook:)
 
Haha dat zou best wel kunnen, we verschillen maar 4cm in lengte. Weet iemand hoe de M.A.P. vorig jaar verdeelt was (lengtes). Ik zag trouwens dat je van Breda komt, ik woon in de buurt van Breda :p
Ohh nice, Breda is de place to be natuurlijk :P

In principe als volgt:
Up to and including 170 cm
Up to and including 174 cm
Up to and including 178 cm
Over 178cm

Maar hoe het straks zal zijn is nog maar de vraag natuurlijk. Ik hoop dat ik zelf in de klasse t/m 178 mee mag doen.
 
Ohh nice, Breda is de place to be natuurlijk :P

In principe als volgt:
Up to and including 170 cm
Up to and including 174 cm
Up to and including 178 cm
Over 178cm

Maar hoe het straks zal zijn is nog maar de vraag natuurlijk. Ik hoop dat ik zelf in de klasse t/m 178 mee mag doen.

Ja ik dacht dat ze naar het aantal deelnemers en de lengtes van de deelnemers keken en dan zo een verdeling maken, maar ik kan het mis hebben.

Hoe bereid jij je voor op gebied van posing? Ga je overigens naar de poseerles vanuit de sapcup?
 
Ja ik dacht dat ze naar het aantal deelnemers en de lengtes van de deelnemers keken en dan zo een verdeling maken, maar ik kan het mis hebben.

Hoe bereid jij je voor op gebied van posing? Ga je overigens naar de poseerles vanuit de sapcup?
Vooral hele hoop rondkijken op internet, met een vriend die wel eerder wedstrijden heeft gedaan en ik ga over een paar weken naar die poseerles ja
 
Ohh nice, Breda is de place to be natuurlijk :P

In principe als volgt:
Up to and including 170 cm
Up to and including 174 cm
Up to and including 178 cm
Over 178cm

Maar hoe het straks zal zijn is nog maar de vraag natuurlijk. Ik hoop dat ik zelf in de klasse t/m 178 mee mag doen.
Heb best veel lange mappers in de gym gehad. Lijkt me dat die verhoudingen wel wat verder uit elkaar zouden liggen?
 
vind ik ook maar raar stel je bent 1,79 kan je langs gasten komen die 1,90+ zijn?
 
Back
Naar boven