Fitness Seller

goede primobolan depot, niet meer verkrijgbaar???

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

michaello

Cool Novice
10 jaar lid
15 jaar lid
Lid geworden
27 nov 2005
Berichten
102
Waardering
0
hallo beste bbers! ik was vandaag bij een pro bodybuilder en we hadden het even over as en hij zei dat primobolan niet meer verkrijgbaar is. en aangezien ik van plan ben om een deca+primo kuurtje te doen ik nou toch wel met een probleem zit. die pro zei: het is nog wel verkrijgbaar maar het is allemaal fake. dr zit gewoon test in zei die. maar ik weet dat ze van gs ook primo hebben maar weet niet of de kwaliteit wel zo goed is. dus nou wil ik jullie vragen: weten jullie ofdat er nog primobolan depot verkrijgbaar is? ik hoop dat jullie een goede oplossing voor mij hebben
ok boyss alvast bedankt, ciaoo!!
 
Tja, met Primo zou ik al helemaal op een ug-merk vertrouwen. Ik heb zelf begrepen dat ze zelfs in Turkse apotheken valse Primo's verkopen. Mijn Advies: UG

Succes
 
met die van GS is niks mis mee bro,

al veel positieve verhalen over gehoord, waaronder mijzelf ;)

PS; al heb je de beste primo in de wereld; primo+deca is een waardeloze combi
 
Waarom de combinatie deca en primo?
GS en GG hebben prima primo:thumbs:
 
hehe deca en primo, well done..
 
hey, over welke pro heb je het?

gs en gg idd
 
ja jongens dit is mn eerste kuur, daar kan ik toch wel wat op groeien??
en het is ook niet zon androgene kuur, dus best veilig. ik zou het anders ook niet weten. jullie wel???
 
Test-deca of test-primo(of nog zoveel andere mogelijkheden), maar geen primo-deca
 
Primo is wel androgeen en de prijs/gains verhouding is slecht.
 
Primo is meer voor cutten en wordt pas intressant bij 500 MG+
 
Primo voor een eerste kuur is zeer interessant. Alleen ben je niet onder de 400mg minimaal succesvol bezig. Zowel GS als GG hebben Primo. Test naast de Primo maakt een ideale kuur.
Wie jou een kuur Deca (is massa en vocht) en Primo (tegenovergestelde: droge redelijke massa) heeft aangeraden moet gestraft worden voor z'n onkunde en z'n examen overmaken bij opa. ;)
 
waarschijnlijk die pro van hem..
 
Juist om de redenen dat er van bepaalde produkten (in dit geval primo) zoveel fake in omloop is zijn er de Undergroundlabs als GS en GG in het leven geroepen:)
 
Ik lees dit omdat ik weer eens een kuurtje wil gaan doen. Ik ben ooit eens begonnen met primo en winstrol. Mij is het zeer goed bevallen voor een beginners kuurtje van de primo merkte ik vooral veel hardheid in de spieren. En toen ik met de winstrol begon merkte ik dat ik veel meer kracht kreeg. Alsof er een stoom locomotief begint te draaien. Zo heb ik het ervaren hopelijk heeft iemand er wat aan.;) grtz
 
Nou bedankt..... Dat je een topic openschopt van 5 jaar geleden.
 
LOL sommige mensen...........hahaha
 
Op welke pagina nummer stond dit?:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven