XXL Nutrition

Grosje werkt cutten als je 54 bent

Bezoekers in dit topic

Lekker nuchter wandelen in de vroege ochtend met n hartslag 115-120 easy
 
Lekker nuchter wandelen in de vroege ochtend met n hartslag 115-120 easy
Yep dubbele resultaten. Losse vetten (receptoren staan op transport) worden sneller gebruikt als energie-bron omdat het lijf nog geen insuline piek (door ontbijt) heeft gehad.
Eventueel BCAA's innemen met een beetje water.
 
Yep dubbele resultaten. Losse vetten (receptoren staan op transport) worden sneller gebruikt als energie-bron omdat het lijf nog geen insuline piek (door ontbijt) heeft gehad.
Eventueel BCAA's innemen met een beetje water.
Er is n formule voor je hartslag
Weet jij die uit je hoofd Ron?
 
Morgen ga ik weer wandelen, kan toch voorlopig alleen maar in het weekend
Maar af en toe een beetje hardlopen zal misschien niet veel vet verbranden maar is goed voor mijn conditie
Om 5 uur in de ochtend opstaan trek ik niet dus dat gaat hem niet worden.
Goed slapen is ook belangrijk voor herstel en ik slaap maar 6,5 per dag dus dat is echt mijn minimale rust
 
5:00 opstaan is ook een kwestie van wennen. Iets eerder naar bed gaan gewoon.
ik dacht zelf ook dat red ik niet maar t valt me alles mee, na wennen.
 
Nee ga ik echt niet doen. Ik ga 7 uur de deur ui en ben 19.00 terug en moet dan ook nog koken voor mijn gezin. Mijn vrouw begint laat en is ook na 19.00 thuis. Voordat ik klaar ben met eten, afwassen is het 20.30 en dan kan ik nog even 2 uur zitten en naar bed voor 7 of 6,5 uur slaap. Dus nee ik ga niet nog mindet slapen of nog eerder naar bed. Vind het best zo. Dus iedereen bedankt voor de tips maar zo fanatiek ben ik ook niet
 
Iedereen is 12 uur onderweg toch? "Ballen" :trollface:

Kom op Gros: Winners never quit, and quiters never win
 
Geef je groot gelijk hoor Gros, en je houdt er ook rekening mee in de resultaten die je wilt bereiken. Er zijn meer dingen dan trainen, je weet van jezelf gewoon waar je prioriteiten liggen :).
 
Geef je groot gelijk hoor Gros, en je houdt er ook rekening mee in de resultaten die je wilt bereiken. Er zijn meer dingen dan trainen, je weet van jezelf gewoon waar je prioriteiten liggen :).
Ben net een paar weken weer redelijk op gang..en ik loop soms nu tegen herstelproblemen aan. Ben geen 30 meer dus wil ook realistische doelen stellen. Eerst maar 2 kg verliezen
 
Nee ga ik echt niet doen. Ik ga 7 uur de deur ui en ben 19.00 terug en moet dan ook nog koken voor mijn gezin. Mijn vrouw begint laat en is ook na 19.00 thuis. Voordat ik klaar ben met eten, afwassen is het 20.30 en dan kan ik nog even 2 uur zitten en naar bed voor 7 of 6,5 uur slaap. Dus nee ik ga niet nog mindet slapen of nog eerder naar bed. Vind het best zo. Dus iedereen bedankt voor de tips maar zo fanatiek ben ik ook niet
Kom op Grosje.. ik sta 5:00 op en ga 6:00 rijden. Ben dan ook vaak pas tene 19:00 thuis. Lekker eten met mijn man die nog net wat later thuiskomt. Dan even zitten en 22:00 de hut weer in. Als je goed kan inslapen heb je toch die 6 a 7 uur ...

Maar ik snap je ook wel hoor. :) Meer tijd met de familie en genoeg rust is erg fijn!
 
Nee ga het nog niet doen.
Ik ga geen contest doen ben geen wedstrijd bb
 
Het is en blijft een hobby! Dus ik geef je groot gelijk!
 
wish me luck
Morgen begin ik met carb cycling.
1e trainingsdag high carb dus het begin valt hopelijk mee
 
good luck!
ik ga naar bed :o nachtdienst... hahaha
 
.. Alvast sterkte (vooral voor je omgeving) op je low-carb dagen ;).
 
Training 1

Deadlift 8x110 8x120 6x130
Squat 10x70 8x80 8x90 4x100
BOR 12x70 12x70 12x75
Mil press 3x8x40
Db curl 12x14 12x14 12x16
Db triceps ext 12x22 2x10x24
Butterfly 12x52 12x52 10x52
Wel weer een beste training

1e cut dag ...ging goed _ ca 2100 cal
Wel veel meer zwten tijdens en na trainen...weet niet of het met cutten te maken heeft.
 
Back
Naar boven