Fitness Seller

IVDM - april 2011 - G-men

Bezoekers in dit topic

Probeer jezelf even jarenlang te forceren tot de kots in je keel zit van het eten. Zit dan vervolgens 7x per dag keihard te schijten op het toilet. wordt vervolgens 2 kg zwaarder in een maand. Wordt 2 dagen verkouden en verlies er weer 1,5. Probeer het vol te houden zou ik zo zeggen. Mijn metabolisme heeft voor en nadelen. Daarbij word ik nog steeds sterker en groter. Hoeveel naturals ken jij persoonlijk die van 60kg naar 103 zijn gegaan met 179cm en op mijn vet%?

Mijn lichaam werkt zeer hard tegen om nog zwaarder te worden. Degenen die mij kennen zien hoeveel moeite ik ervoor doe om steeds mijn maaltijden weg te werken en die kcals naar binnen te blijven gooien. 1 voordeel is dat nu ik ouder wordt het lijkt alsof langzaam aan mijn verbranding ook iets minder wordt en ik met minder toe kan.

---------- Toegevoegd om 23:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:32 ----------

Wedstrijd sterkste man van Noord NL afgelopen zondag

Vorkheftruck hand over hand
http://www.youtube.com/watch?v=zbIBYrtiMS4

Bandenheffen 125 kg 90Sec
http://www.youtube.com/watch?v=4z1p4pW3WMQ

Timbers met 120 per hand en een vet pr aan bochtjes draaien
http://www.youtube.com/watch?v=vJkGDIvEeh8

Stones 120 / 130 / 140 / 155 / 170kg
http://www.youtube.com/watch?v=B3LAp4S_GPo
 
  • Like
Waarderingen: 515
Hahaha nice most muscular na die stones. 170 stone.. PR?
 
  • Like
Waarderingen: 515
ik snap niet hoe iedereen hier kan zeggen dat zijn voeding tekort schiet als je 104kg weegt als naturel zijnde
Het is niet super veel eten nee, maar blijkbaar werkt het voor gijs;)
 
  • Like
Waarderingen: 515
ik snap niet hoe iedereen hier kan zeggen dat zijn voeding tekort schiet als je 104kg weegt als naturel zijnde
Het is niet super veel eten nee, maar blijkbaar werkt het voor gijs;)

Inderdaad.. toch vreemd, dat andere mensen zich meer zorgen over zijn voeding dan hij zelf. En waar staat hij, en waar staan zij?

Nee vorig jaar ook precies zelfde set stones. Wel 6 seconden sneller.

Nice. Ook wel gaaf dat die laatste stone eruit zag alsof je m niet eens van de grond ging krijgen, en uiteindelijk gewoon d'r op smijt. Ik probeer d'r 1 mei uiteraard bij te zijn in soest.
 
ik snap niet hoe iedereen hier kan zeggen dat zijn voeding tekort schiet als je 104kg weegt als naturel zijnde
Er is één iemand die het te kort vond schieten, volgensmij vindt de rest (ik inclusief) het gewoon opvallend dat iemand zo groot, zo weinig eet.

Als het wel werkt, is dat alleen maar mooi toch.
 
Nice. Ook wel gaaf dat die laatste stone eruit zag alsof je m niet eens van de grond ging krijgen, en uiteindelijk gewoon d'r op smijt. Ik probeer d'r 1 mei uiteraard bij te zijn in soest.
Dan kom ik zeker kijken!
 
Wat? omdat ik kom? Hoeft niet hoor!
 
oh haha dat komt ook wel heel erg ziek/geobsedeerd over. nee maar vind leuk om fpa'ers en dbb'ers te zien in mijn dorpskie:p.
 
ik snap niet hoe iedereen hier kan zeggen dat zijn voeding tekort schiet als je 104kg weegt als naturel zijnde
Het is niet super veel eten nee, maar blijkbaar werkt het voor gijs;)

Het gaat niet om tekort schiet met voeding ivm zijn fysiek.
Maar normaal gesproken eten vooral powerlifters extreem veel cal en ckrrr hoog in kh om betere krachtstats neer te zetten.
En dat mis ik dus bij gijs dit is gewoon zonde omdat het erop lijkt dat hij aanleg heefd tot meer.
Dus niet om te flamen maar meer opbouwend kritiek.
Nu weet ik dat de gemiddelde dbbr daar veel moeite mee heefd.
 
Ik heb absoluut geen moeite met kritiek en ik heb meerdere malen uitgerekend op hoeveel kcals ik zit per dag meestal kom ik uit zo rond de 4000, soms meer. Ik vind het niet echt weinig.

Ik heb sinds dit jaar veel problemen met mijn darmen (lactose), dit heeft mijn inname van melkproducten een flink eind naar beneden gebracht. De melk en chocolademelk brachten idd wel een pak meer kh met zich mee dan nu het geval is.

Ik compenseer nog steeds aardig door redelijk veel te snoepen maar vooral grote hoeveelheden vast voedsel wil mijn lichaam niet echt meer aan. Na jaren van forceren wordt je dat soms ook wel een beetje beu.

En idd er zit mss nog meer in maar ja bij wie niet als hij of zij dit of dat aanpast. Toegegeven op dit moment is mijn voeding het punt dat ik het lastigst vind om goed te doen. Ik heb sinds kort ook een blender op mijn werk gezet en dat is alweer een vooruitgang.

Vandaag:

1 Shake met flink havermout en 50 gram whey

2 Twee grote bollen met 150 gram gerookte ham en 150 gram kipkerrie

3 1 grote koek / 1 grote italiaanse bol met 200 gram gerookte kip en tomatensaus

4 500 gram magere franse kwark

5 Bak pasta met kaas en ham / halve liter volle melk

6 Redbull voor de training.

7 50 gram vitargo / 50 gram whey na de training

8 Dadelijk nog eens eten bv 8 eieren of iets dergelijks.
 
Pfff 8 eieren vlak voor het slapen moet er niet aan denken.
 
Ik heb absoluut geen moeite met kritiek en ik heb meerdere malen uitgerekend op hoeveel kcals ik zit per dag meestal kom ik uit zo rond de 4000, soms meer. Ik vind het niet echt weinig.

Ik heb sinds dit jaar veel problemen met mijn darmen (lactose), dit heeft mijn inname van melkproducten een flink eind naar beneden gebracht. De melk en chocolademelk brachten idd wel een pak meer kh met zich mee dan nu het geval is.

Ik compenseer nog steeds aardig door redelijk veel te snoepen maar vooral grote hoeveelheden vast voedsel wil mijn lichaam niet echt meer aan. Na jaren van forceren wordt je dat soms ook wel een beetje beu.

En idd er zit mss nog meer in maar ja bij wie niet als hij of zij dit of dat aanpast. Toegegeven op dit moment is mijn voeding het punt dat ik het lastigst vind om goed te doen. Ik heb sinds kort ook een blender op mijn werk gezet en dat is alweer een vooruitgang.

Vandaag:

1 Shake met flink havermout en 50 gram whey

2 Twee grote bollen met 150 gram gerookte ham en 150 gram kipkerrie

3 1 grote koek / 1 grote italiaanse bol met 200 gram gerookte kip en tomatensaus

4 500 gram magere franse kwark

5 Bak pasta met kaas en ham / halve liter volle melk

6 Redbull voor de training.

7 50 gram vitargo / 50 gram whey na de training

8 Dadelijk nog eens eten bv 8 eieren of iets dergelijks.

Sorry hoor maar je voeding trekt op niks echt man als jij beter ga eten kan je zoveel meer gast.
Ga eens noedels rijst aardappels in grote hoeveelheden eten als goede koolydraten.
En veel kip,vlees (eventuweel vis)gemarineerd of met saus het maakt niet uit je bent toch powerlifter alleen het moet veel zijn geloof me je gaat echt sterker worden dan je al bent.
En alle lactose houdende produkte eruit gooien dit in combinatie met genoeg water en vitamines en mineralen.
 
Sorry hoor maar je voeding trekt op niks echt man als jij beter ga eten kan je zoveel meer gast.
Ga eens noedels rijst aardappels in grote hoeveelheden eten als goede koolydraten.
En veel kip,vlees (eventuweel vis)gemarineerd of met saus het maakt niet uit je bent toch powerlifter alleen het moet veel zijn geloof me je gaat echt sterker worden dan je al bent.
En alle lactose houdende produkte eruit gooien dit in combinatie met genoeg water en vitamines en mineralen.

Kijken of jij zijn niveau haalt met goede voeding, als hij er hard op gaat en lol heeft.

Ga niet de wijsneus uithangen ,hij is echt niet dom.
 
Kijken of jij zijn niveau haalt met goede voeding, als hij er hard op gaat en lol heeft.

Ga niet de wijsneus uithangen ,hij is echt niet dom.

Luister snotaap hou gewoon ff je mond als volwassen mensen aan het converseren zijn!

En wat weet jij van mij dan killy ik ben al een tijdje bezig met deze s[port en til aardig wat gewicht weg iig gewichten waar alleen jij nog maar van kan dromen smurf dus ga met je duplo blokken spelen en laat de serieuze bbrs rustig links liggen.
 
kan me goed voorstellen dat je na dik 10 jaar training niet zo nodig meer schoon hoeft te eten.. en als je dan nog steeds prima vooruit gaat, who gives a **** dan.
 
Luister snotaap hou gewoon ff je mond als volwassen mensen aan het converseren zijn!

En wat weet jij van mij dan killy ik ben al een tijdje bezig met deze s[port en til aardig wat gewicht weg iig gewichten waar alleen jij nog maar van kan dromen smurf dus ga met je duplo blokken spelen en laat de serieuze bbrs rustig links liggen.

Wie zit er hier te razen als een peuter :p
Tja, als ik jou gewichten zou tillen na een half jaartje zou je ook wel heel licht liften.
Snap alleen niet waarom je zonodig zoveel waarde hecht aan die gewichten van je, misschien lift ik wel meer dan jou toen je een half jaartje bezig was :)
 
kan me goed voorstellen dat je na dik 10 jaar training niet zo nodig meer schoon hoeft te eten.. en als je dan nog steeds prima vooruit gaat, who gives a **** dan.

Gaat niet om schoon eten maar veel eten omdat je als powerlifter dan nog betere resultaten neer kan zetten.
Maargoed dit is typisch dbb ik geef opbouwend kritiek en gelijk gaan alle fanboys lopen te flippen.

---------- Toegevoegd om 16:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:38 ----------

Wie zit er hier te razen als een peuter :p
Tja, als ik jou gewichten zou tillen na een half jaartje zou je ook wel heel licht liften.
Snap alleen niet waarom je zonodig zoveel waarde hecht aan die gewichten van je, misschien lift ik wel meer dan jou toen je een half jaartje bezig was :)

Mssh lift jij ook wel meer dan toen ik net een half jaar bezig was who knows en who cares.
Maar daar gaat het niet om ik geef opbouwend kritiek en jij begint gelijk de wijsneus uit te hangen terwijl je newbee bent.
 
Thanks Ironeather, ik snap je punt. Ik weet echter niet of het wel qua kcals op waarheid berust. Ik heb het niet door de eetmeter heen gehaald. Maar op ervaring denk ik dat het aardig richting die 4000 kcals heen gaat wat ik had gegeten die dag.

Ik merk dat mijn totaal aan kcals veruit het belangrijkste is voor mij, niet zozeer of het redelijk simpele KH zijn of juist complexe. Ik denk zelf ook wel dat ik nog harder kan gaan als ik meer eet. Ik moet idd dan de discipline opbrengen om dat te doen, dit valt mij momenteel veel en veel zwaarder dan bv het trainen. Zo rond de 4000 kcals red ik zonder mezelf voortdurend te ergeren aan het 'moeten' eten. Enkele dagen lukt het me vooral op dagen dat ik niet hoef te werken en ik meer momenten kan gebruiken om te eten. Zaterdag op de FIBO was een topdag. Een 6a7000 kcals is wel gelukt maar toen had ik ook vantevoren bakken eten klaargemaakt.
 
Back
Naar boven