XXL Nutrition

Kevin Levrone updates topic

Bezoekers in dit topic

x1257-kevin-levrone-45_final.jpg.pagespeed.ic.hPtVVcCO2e.jpg

x1257-kevin-levrone-41_final.jpg.pagespeed.ic._H4sstisAv.jpg

x1257-kevin-levrone-13_final.jpg.pagespeed.ic.Fl0wLi15EU.jpg

x1257-kevin-levrone-19_final.jpg.pagespeed.ic.y9lhp-mtcD.jpg
 
Respect voor Kevin. Stiekem had ik wel gehoopt dat ie er beter ging uitzien, zoals verwacht toch serieus massatekort op legs & rug.
Ben ook geen fan van z'n tanning & volgens mij kan ie er ook voller uitzien. Op sommige foto's is het echt niet goed, op sommige dan weer wel. Het zal wel bij deze ene show blijven denk ik.
 
Tja die benen die willen niet meer als je abraham heb gezien...:p
 
Erg jammer idd, had het massa tekort op die legs wel verwacht. Als het 13jaar geleden al niet meer super was..
 
Jammer vd Wheels,..
had het hem erg gegund, maar los van dat,.. 13jr niet trainen, terugkomen in 6mnd op je 52e is al met al een dikke prestatie!!
Daarnaast is het imo een flinke oppepper geweest voor het hele event incl de atleten welke bijna stuk voor stuk een véél betere shape laten zien dan voorheen!
 
Jammer vd Wheels,..
had het hem erg gegund, maar los van dat,.. 13jr niet trainen, terugkomen in 6mnd op je 52e is al met al een dikke prestatie!!
Daarnaast is het imo een flinke oppepper geweest voor het hele event incl de atleten welke bijna stuk voor stuk een véél betere shape laten zien dan voorheen!
Ik denk dat iedereen heel bang is geweest voor Kevin en dat ze daarom allemaal nóg beter uitziet inderdaad.

Wat een niveau op dit forum omg
 
Ik denk dat iedereen heel bang is geweest voor Kevin en dat ze daarom allemaal nóg beter uitziet inderdaad.

Wat een niveau op dit forum omg

Inderdaad.
Waarschijnlijk hadden alle deelnemers zelf al làng door dat Kevin geen echte bedreiging zou vormen, itt de fans.
Dat de roidguts veel minder aanwezig zijn, ligt echt niet aan Kevin's deelname.
 
Ik denk dat iedereen heel bang is geweest voor Kevin en dat ze daarom allemaal nóg beter uitziet inderdaad.

Wat een niveau op dit forum omg
Onzin natuurlijk dat ze "bang" zouden moeten zijn,..
dat mensen het hem gunden wilt natuurlijk niet zeggen dat dat je alle realiteit uit 't oog moet verliezen...niet voor niets hebben we z'n benen tot aan vanmorgenvroeg niet gezien,... hij wist zelf ook wel dat de hype dan weg was!
Maarrr door al het ge-hype zijn er imo toch echt wel extra stappen gezet!!
Althans overal hoor (en zie) je dat het niveau nooit zo hoog geweest is gelet op hardheid en conditionering.
Niks met niveau of fanboys te maken lijkt me
 
Volgend jaar gaat hij serieus kont schoppen!
 
Damn, hele, hele diepe buiging voor het ná de wedstrijd pas posten hiervan!!
No exuses all the way till the end,.. siert hem nóg meer!
Chest tear en je ziet het zelfs niet dam wzs wel te verwachten hoeveel hij benchte on korte tijd....
 
Ik vraag me wel af wat er mogelijk zou zijn als ie een volledig jaar 'rustig' toeleeft naar een show ipv enkele maanden full retard, wat me toch belastender lijkt.
 
Ik vraag me wel af wat er mogelijk zou zijn als ie een volledig jaar 'rustig' toeleeft naar een show ipv enkele maanden full retard, wat me toch belastender lijkt.

volgens deze kerel zijn dit de 2 redenen waarom hij zo snel groeide...

 
nog maar een keertje deze dan,was en is de beste bodybuilder ooit,thks @ Kevin !

 
Back
Naar boven