1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

latere leeftijd begonnen: minder (snel) resultaat

Discussie in 'Allerlei' gestart door 010, 27 jul 2012.

Er is momenteel 1 gebruiker aanwezig in dit topic (0 leden en 1 gast).
  1. 010

010 Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    52
    Geslacht:
    Man
    ik vraag me af of het op latere leeftijd, in mij geval 32,5 jaar, beginnen met kt van invloed is op je resultaten.

is er daardoor kans op minder resultaat of wellicht minder snel?

ik heb daarbij amper een sportverleden

2. skinnie

skinnie Huge Freak

Leuk Bevonden:
    1.150
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m88
    Massa:
    154kg
    Vetpercentage:
    18%
  3. 010

010 Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    52
    Geslacht:
    Man
    aha! gaan we doen chef!

4. harpep

harpep Tuned Ecto Elite Member

Leuk Bevonden:
    1.017
    Minder of minder snel dat wat eigenlijk?

Ik bedoel, je hebt geen eens vergelijkings-materiaal als je niet al eerder op jongere leeftijd een bepaald niveau hebt behaalt.
    Dus wat niet weet wat niet deert, ofwel gewoon knallen zoals Skinnie al zei....

Resultaat is ook niet louter een fysiek iets, het hangt ook erg samen met de juiste mentaliteit.
    Ik zie genoeg 'ouderen' puur op wilskracht, discipline, beter inzicht in zichzelf en vooral geduld, dezelfde of zelfs betere resultaten behalen op termijn, dan veel 'jonkies' die maar wat aanklooien.

5. 010

010 Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    52
    Geslacht:
    Man
    minder snel en minder in resultaat (massa, kracht etc.) dan mensen met een lagere leeftijd.

geduld raakt soms op..hehe

ik cut nu ook al een aantal maanden, tijdje rugprobleem gehad ook.
    hierdoor is er geen massa bijgekomen sinds dec. 2012
    denk dat dat me ook dwars gaat zitten

Deel Deze Pagina