Fitness Seller

Modric's Keto-Log

Bezoekers in dit topic

de refeed heeft alles verdoet, ben niet meer teruggegaan naar keto.
deze week begin ik weer, alleen nu 6 weken zonder refeeds zodat ik niet weer terugval. + veel meer cardio

+1

Ik doe ook geen refeed, en ik zit zelfs lager dan 20 koolhydraten per dag.

Zit nu wel ffe op plateau, maar ik breek er wel door binnenkort!!
 
Hoe bedoelen jullie dat de refeed alles heeft verdoet voor jullie? Dat het uit de hand is gelopen of geen zin meer gehad om terug te gaan naar Keto?

Ik had trouwens gister mijn 5/6de refeed. Aangezien ik tijdens een 36 uur refeed helemaal lam en uitgeput ben, switchde ik vorige week over naar een 12 uur refeed (High GI). Tot mijn verbazing stapte ik net op de weegschaal en zag dat ik niks ben bijgekomen qua vocht? Is dit normaal voor een High GI refeed?
 
Laatst bewerkt:
Nee, maar als je weinig vet bij een high GI refeed neemt en optijd stopt minimaliseer je het.
Ik zelf ben meestal rond de 1kg zwaarder de volgende ochtend.

Ik snap zelf ook niet dat een refeed het verdoet voor mensen, na mijn refeed ben ik al die carbs, ookal is het elke keer weer heerlijk, wel weer even zat.

EDIT: De mensen die trouwens nu een keto dieet volgen zonder enige refeed zijn toch echt verkeerd bezig, bodybuilder of geen bodybuilder. Dat werkt niet of averechts.
Lees de boeken en maak op basis daarvan een dieet.
 
Hoe bedoelen jullie dat de refeed alles heeft verdoet voor jullie? Dat het uit de hand is gelopen of geen zin meer gehad om terug te gaan naar Keto?

Ik had trouwens gister mijn 5/6de refeed. Aangezien ik tijdens een 36 uur refeed helemaal lam en uitgeput ben, switchde ik vorige week over naar een 12 uur refeed (High GI). Tot mijn verbazing stapte ik net op de weegschaal en zag dat ik niks ben bijgekomen qua vocht? Is dit normaal voor een High GI refeed?

had geen zin meer om weer te beginnen
 
heb jij uiteindelijk nog goed resultaat geboekt?
neuh alleen vocht verloren en dat was er binnen 2dagen weer bij op, ik heb besloten om donders te gaan bulken is meer voor mij weggelegt :D modricka lol ben je gebanned?
 
geen carb refeed? voor 6 weken? jonge dan stort je toch in in de 3e week?
 
Back
Naar boven