MuscleMeat

Nolvadex DNA

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

AestheticFreak

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
25 jan 2016
Berichten
688
Waardering
334
Lengte
1m78
Massa
92kg
Vetpercentage
9%
Is van een vriendin van me, ik twijfel zelf aan t potje. Tabs zijn wel netjes en strak afgewerkt (en hoop voor dr real).

Thanks alvast! Echt of nep?

IMG_2227.JPG


IMG_2223.JPG


IMG_2222.JPG


IMG_2221.JPG


IMG_2220.JPG
 
Ik weet dat dna onderdosed is (grotendeels), maar dat betekend niet persee fake. Vandaar dat ik een onderbouwing wil :)
 
Sorry maar waarom ug kopen. Als er ook gewoon nolva van de nederlandse apotheker te vinden is. Daarmee weet je het 100% zeker!
 
Vermoeiend. Ik vraag en onderbouwing naar echt of nep, niet een advies waar ik het beste iets kan kopen.
Maar tof Skymax , ben heel erg blij met je reactie want had dit zelf niet kunnen bedenken. Gelukkig heb je voor nolva geen recept nodig enzo, net als alle andere AAS
 
Ik weet dat dna onderdosed is (grotendeels), maar dat betekend niet persee fake. Vandaar dat ik een onderbouwing wil :)
Volgens mij is dat de reden waarom ze fake roepen. Het product is gewoon hartstikke 'echt', maar het imago dat ze inmiddels een paar jaar hebben laat wat te wensen over.... de pct is volgens mij niet het moment om te roepen 'slik t en je merkt t vanzelf wel':p
 
Ik vind de hele sectie maar een beetje dubieus geworden. Waar moet je nou fake of real op zeggen? Op het potje en het merk? Of op de stof die erin zit?

Potje en merk zeg ik real
De stof die erin zit (semi) real
 
Zo bedoelde ik het niet hoor ahah, maar de meeste dealers hebben toch wel die nl nolva tegenwoordig.. :p
 
Vermoeiend. Ik vraag en onderbouwing naar echt of nep, niet een advies waar ik het beste iets kan kopen.
Maar tof Skymax , ben heel erg blij met je reactie want had dit zelf niet kunnen bedenken. Gelukkig heb je voor nolva geen recept nodig enzo, net als alle andere AAS
als je de regels leest van dit subforum weet je dat we alleen FAKE of REAL mogen zeggen en geen onderbouwingen of meningen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven