Fitness Seller

Plastic folie om je buik/vuilniszakken ideeën?

Bezoekers in dit topic

Sawsbuck

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
21 mrt 2011
Berichten
2.315
Waardering
262
Ik wou plastic folie om me buik heen rollen tijdens de cardio omdat ik heb gehoord dat dat helpt bij het verliezen van vocht omdat je dan meer zweet of zo iets dergelijks. Klopt dit? Ik zag bij MTV I used to be fat dat die persoon die wou afvallen vuilniszakken droeg omdat dat beter hielp bij het proces.
lol bad source


Wat denken jullie?
 
Zeker doen! Heb er trouwens ook nog eens een artikel van gelezen en het schijnt na een tijdje ook echt goed te zijn voor vetverbranding. Duurt wel een weekje of 2.
 
Laatst bewerkt:
Ik wou plastic folie om me buik heen rollen tijdens de cardio omdat ik heb gehoord dat dat helpt bij het verliezen van vocht omdat je dan meer zweet of zo iets dergelijks. Klopt dit? Ik zag bij MTV I used to be fat dat die persoon die wou afvallen vuilniszakken droeg omdat dat beter hielp bij het proces.
lol bad source


Wat denken jullie?
Als we jah zouden zeggen zou je echt een pastic folie om je buik heenwikkelen en cardio doen? Lijkt me niet erg leuk denk ook dat het niet veel zal uitmaken als je een slechte eetschema hebt, daarintegen werkt pindakaas wel, 2x per dag aanbrengen op de plek waar je vet wilt verliezen.
 
je zweet meer dus raak je meer vocht kwijt, niet meer niet minder. je hebt er voor de rest vrij weinig aan
 
Zeker doen! Heb er trouwens ook nog eens een artikel van gelezen en het schijnt na een tijdje ook echt goed te zijn voor vetverbranding. Duurt wel een weekje of 2.

Duurt wel een weekje of twee voordat je daadwerkelijk vocht verliest of wat bedoel je hier mee?


Als we jah zouden zeggen zou je echt een pastic folie om je buik heenwikkelen en cardio doen? Lijkt me niet erg leuk denk ook dat het niet veel zal uitmaken als je een slechte eetschema hebt, daarintegen werkt pindakaas wel, 2x per dag aanbrengen op de plek waar je vet wilt verliezen.

Ja... Of het leuk is maakt me eigenlijk niet zo veel uit.

Not sure if serious about the pindakaas. Klinkt erg goofy als je het als eerst hoort :p?


Maak er een log over!

Zodra ik hiermee ga beginnen (als het wel werkt) kan ik dit doen.
 
Laatst bewerkt:
21535.gif
 
Reported what -_-. Als er al eerder een topic over is gemaakt of als het al ergens anders staat, kan het toch gewoon even gemeld worden.
 
Gevaarlijk ivm oververhitting, daarnaast draagt het niets bij aan het afvallen.

Voor vochtverlies kun je beter een sauna + supps nemen. Effect is uiteraard tijdelijk.
 
Ik was ook maar aan het trollen zodat je effectief met een vuilniszak zou gaan lopen :D.

Draagt nergens toe bij buiten vochtverlies maar zou niet weten waar dat voor nodig is, kan je evengoed een avondje goed gaan zuipen :o.
 
Reported what -_-. Als er al eerder een topic over is gemaakt of als het al ergens anders staat, kan het toch gewoon even gemeld worden.

Niets persoonlijks, het is gewoon een dom idee dus we reageren op het idee zelf. ;)
 
Dacht al zo iets. Ik wist sowieso dat het niet hielp bij je vetverbranding, maar ik dacht dat het wel een mogelijk goed extra'tje was voor het verliezen van vocht...

Ik was ook maar aan het trollen zodat je effectief met een vuilniszak zou gaan lopen :D.

Draagt nergens toe bij buiten vochtverlies maar zou niet weten waar dat voor nodig is, kan je evengoed een avondje goed gaan zuipen :o.


Ik heb ook nooit gezegd dat het hielp bij vetvebranding :D

En daadwerkelijk met een vuilnis lopen zou ik toch niet gaan doen...

Niets persoonlijks, het is gewoon een dom idee dus we reageren op het idee zelf. ;)

Alright :).
 
let wel op dat je de vuilzak niet te strak aantrekt, want daar kan geen zweet naar buiten
 
Zulke dingen zijn niet goed voor je lichaam, doen sporters die een gewichtsklasse moeten halen ook maar dan 1-2 dagen voor de weigh-in niet dagelijks
 
LOL hoe komen mensen op 'vetverbranding' terwijl ik nog niet eens vroeg of het vet doet verbranden en ik weet dat het geen vet verbrandt, vroeg het mbt vochtverlies.


Maar nu weet ik dat er betere manieren zijn om je vocht te verliezen dus thanks!
 
kzie het al hellemaal voor me sport school vol met mensen met een vuilniszak aan,

nu in de aanbieding vuilniszakken om aftevallen 5,99 per stuk

maar je wilt dus een sauna effect na maken, kzou dan toch in een sauna gaan ;) zit bij somige sport centra er bij in
 
Werkt maar minimaal, net als die onzin als een better belly etc..

Allemaal heel leuk en aardig dat je veel vocht verliest, maar daar heb je niks aan..
 
*sigh* topic is al beantwoord maar goed...



kzie het al hellemaal voor me sport school vol met mensen met een vuilniszak aan,

nu in de aanbieding vuilniszakken om aftevallen 5,99 per stuk

maar je wilt dus een sauna effect na maken, kzou dan toch in een sauna gaan ;) zit bij somige sport centra er bij in

Ja... Als je zo'n ''grappige'' posts gaat posten, dien je eerst maar eens even te lezen wat ik vroeg/zei/antwoorde over die vuilniszak. Niemand heeft het hier over vuilniszakken dragen om 'vet te verbranden', dat van die vuilniszak was een voorbeeld -_-
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven