Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    55

Bezoekers in dit topic

  • koekoek 2 stokbroden kruidenboter. krijg er honger van, k ga koken :)
     
    • Like
    Waarderingen: vntl
    Dan heb ik er ook nog eentje, kerstdiner met stage:

    20161218_185940.jpg


    20161218_185959.jpg


    IMG_20161217_010825.jpg


    IMG_20161217_122413.jpg


    IMG_20161218_185802.jpg
     
    Leuke kunstwerkjes! was t lekker?
    ging je niet met honger weg? Lijken me wel erg kleine porties... :o

    Het was smullen! Mijn favorieten waren de bieten-gnocchi (foto 4), de eendenborst (vooraan foto 5) en de pure chocolademousse met zoute pinda's (1). We zaten aan een lange tafel met tussen ons in grote schalen waar je telkens vanaf kon scheppen nadat een gang werd geserveerd. Zodoende heb ik het inderdaad niet bij deze vier bordjes gehouden en dus optimaal gemarvind :)
    :marvin::marvin::marvin:
     
    Bij deze dan wat meals van mij; aardappel-gehakt ovenschotel; 300g champignons, 130g tomaten, 300gr rundergehakt, 150g ui in kokosolie 8g gebakken. 560g krieltjes, 20g kaaspoeder en had er nog 100g ketchup zonder suiker (= 60kcal á 100g :D) tussen gedaan + kruiden. 1284kcal KEV 122/89/43

    500g bami-nasi groenten en 4 eieren in 10g kokosolie gebakken met 177g tortellini formaggi en kruiden. 1163 kcal KEV 126/58/43

    400g champignons, 250g tomaten, 250g ui in 8g kokosolie. 183g Tortellini formaggi, 49g kaas eroverheen gegooid en 100g ketchup light + kruiden. Macro's zoiets als van de bami-nasi met eieren, moet persee alles van vandaag eruit gooien om het afzonderlijk te kunnen bepalen maar heb ik geen zin in want staat nog wat op de agenda voor vandaag. Kan ik weer opnieuw gaan invullen op MFP :)

    Post-Wo maaltijdje; 140g brood, 20g boter, 60g beenham met appel en peer. 538 kcal, KEV ongeveer 70/32/10
    Redelijk veel vet in de meals, komt omdat ik rond 12u train en in me pre-post WO voeding weinig vet pak. Prefer carbs/protons

    DSC_0276.JPG


    .
    DSC_0274.JPG
    DSC_0275.JPG
    DSC_0277.JPG
    DSC_0278.JPG
     
    drumbell Oeff dat klinkt echt super lekker allemaal!! Dit geeft zeker wat inspiratie.

    Heb je dat met de aardappel en gehakt gewoon gebakken en bij elkaar gegooid allemaal? Heb namelijk geen oven, al een half jaar niet meer...
     
    drumbell Oeff dat klinkt echt super lekker allemaal!! Dit geeft zeker wat inspiratie.

    Heb je dat met de aardappel en gehakt gewoon gebakken en bij elkaar gegooid allemaal? Heb namelijk geen oven, al een half jaar niet meer...
    Aardappelen 10 minuutjes koken en groenten/vlees bakken. Vervolgens groenten en vlees 3/4 in de ovenschaal, 3/4 aardappelen in schijfjes erin, ketchup, 1/4 vlees, 1/4 aardappelen en als laatst strooikaas :thumbup: Dan 15 minuten in de oven idd. De oven zorgt voor dat krokante laagje van de top, dat de aardappels nog beter gaar worden/krokant en dat die kaas smelt. Extra dimensie toch wel, vind ik persoonlijk dan :P
     
    Aardappelen 10 minuutjes koken en groenten/vlees bakken. Vervolgens groenten en vlees 3/4 in de ovenschaal, 3/4 aardappelen in schijfjes erin, ketchup, 1/4 vlees, 1/4 aardappelen en als laatst strooikaas :thumbup: Dan 15 minuten in de oven idd. De oven zorgt voor dat krokante laagje van de top, dat de aardappels nog beter gaar worden/krokant en dat die kaas smelt. Extra dimensie toch wel, vind ik persoonlijk dan :P

    Thanks voor de uitleg :)

    Ik heb wel een grillfunctie op de combi-magnetron, worden dingen ook wel krokant van. Duurt alleen meestal wat langer. Dus dan doe ik dat gewoon!
     
    Thanks voor de uitleg :)

    Ik heb wel een grillfunctie op de combi-magnetron, worden dingen ook wel krokant van. Duurt alleen meestal wat langer. Dus dan doe ik dat gewoon!
    heb je een "quick-heat" functie op je combi?
    die er even opzetten., ;)
     
    Dayum aardappel-gehakt ovenschotel. 300g gehakt, 150g ui en tomaat, 300g champignon, 100g ketchup light, 8g kokosolie gebakken. 600g krieltjes. En natuurlijk heel wat spices. Nog 2 minuutjes dan is de oven klaar :meal:

    Vorige keer de aardappels er in verwerkt waardoor ze niet krokant werden, nu groenten vlees onderop en de aardappels er allemaal op. 10 min langer erin en hoop nu krokante aardappeltjes te hebben at top ;)

    DSC_0274.JPG
     
    Bij mij is de kerst al begonnen. Dit jaar vier ik het bij familie in Hongarije. Deze pan zit/zat bomvol met allemaal koolrolletjes gevuld met een mengsel van gehakt, paprika en rijst. Dit was overigens pan 1 van de 3.

    Fijne kerst iedereen!:eating:

    20161224_142739 (1).jpg
     
    Back
    Naar boven