AndroidHealthClinic

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Bezoekers in dit topic

Kan jij met jouw lengte niet squatten en deadliften Scoob? Voor iemand met jouw massa en ervaring lijkt dit schema me zo, uhmz, flex magazine ;) Supersetjes, pompsetjes, net zo veel biceps als quad oefeningen. Bouw je hier nog wat kracht mee?

Wissel elke 4-5 weken van schema. Niet in elk schema zit squaten en deadliften in. Benen gingen behoorlijk dood met deze oefeningen, maar dat ligt vooral aan je eigen inzet in de training, intensiteit en doorzetting. Het schema dat ik volg op het moment heeft het weer wel. Variatie. Het maakt niet uit welk schema ik post. Dan is er ergens anders een opmerking op :), er is geen perfect schema.
 
Wissel elke 4-5 weken van schema. Niet in elk schema zit squaten en deadliften in. Benen gingen behoorlijk dood met deze oefeningen, maar dat ligt vooral aan je eigen inzet in de training, intensiteit en doorzetting. Het schema dat ik volg op het moment heeft het weer wel. Variatie. Het maakt niet uit welk schema ik post. Dan is er ergens anders een opmerking op :), er is geen perfect schema.

Oh ok, je groeit iig nog als kool.

Ps er is wel een perfect schema, mijn schema ;)

Dag 1: max effort upper body
1) benchpress opwarmen tot - 3 x 3 (ca. 90% 1RM)
2) cable fly - 2 x 15 pompsetje
3) Military press - 3 x 5
4) Weighted chinups - 5 x 5
5) Bent Over Row super setten met Facepulls 3 x 10
6) Dumbell shrugs - 3 x 15-12
7) Triceps dumbbell extensions - 3 x 15

Dag 2: repetition effort lower body
1) Squat - 3 x 8
2) stiff legged deadlift - 3 x 10 – 8
3) lunges - 3 x 8
4) calves - 3 x 25-15
5) ab rollouts - 3 x 10
6) hyperextensions - 3 x 10

Dag 3: repetition effort upper body:
1) Benchpress (tussen regulier en close grip in) - 3 x 8
2) T-bar row - 3 x 8
3) Incline dumbbell press - 3 x 8
4) Cable row - 3 x 8
5) weighted dips - 5 x 5
6) biceps curls - 3 x 10-8
7) Side raise - 2 x 8 cheat style + 2 x 12 super strikt + ca. 60 seconde static hold

Dag 4 max effort lower body
1) deadlift opwarmen tot 3 x 3 ca. 90% 1RM
2) full front squat - 5 x 5
3) leg extentions 3 x 15
4) leg curls 3 x 15
5) calve raise 3 x 25-15 [andere oefening dan RE LB]
6) abs 3 x 8
7) Evebtueel nog 1 oefening abs 3 x 8 toevoegen

Ik doe 3x per week en dan door schuiven, maar zou ook 4x kunnen. All aboard the gain train!
 
Oh ok, je groeit iig nog als kool.

Ps er is wel een perfect schema, mijn schema ;)

Dag 1: max effort upper body
1) benchpress opwarmen tot - 3 x 3 (ca. 90% 1RM)
2) cable fly - 2 x 15 pompsetje
3) Military press - 3 x 5
4) Weighted chinups - 5 x 5
5) Bent Over Row super setten met Facepulls 3 x 10
6) Dumbell shrugs - 3 x 15-12
7) Triceps dumbbell extensions - 3 x 15

Dag 2: repetition effort lower body
1) Squat - 3 x 8
2) stiff legged deadlift - 3 x 10 – 8
3) lunges - 3 x 8
4) calves - 3 x 25-15
5) ab rollouts - 3 x 10
6) hyperextensions - 3 x 10

Dag 3: repetition effort upper body:
1) Benchpress (tussen regulier en close grip in) - 3 x 8
2) T-bar row - 3 x 8
3) Incline dumbbell press - 3 x 8
4) Cable row - 3 x 8
5) weighted dips - 5 x 5
6) biceps curls - 3 x 10-8
7) Side raise - 2 x 8 cheat style + 2 x 12 super strikt + ca. 60 seconde static hold

Dag 4 max effort lower body
1) deadlift opwarmen tot 3 x 3 ca. 90% 1RM
2) full front squat - 5 x 5
3) leg extentions 3 x 15
4) leg curls 3 x 15
5) calve raise 3 x 25-15 [andere oefening dan RE LB]
6) abs 3 x 8
7) Evebtueel nog 1 oefening abs 3 x 8 toevoegen

Ik doe 3x per week en dan door schuiven, maar zou ook 4x kunnen. All aboard the gain train!

That's a bold statement. Ben het opzich wel met je eens dat een UB/LB, Strength/Hypertrophy achtige split wel heel erg goed is.
 
That's a bold statement. Ben het opzich wel met je eens dat een UB/LB, Strength/Hypertrophy achtige split wel heel erg goed is.

Nee was natuurlijk overdreven. Eens met je opmerking. Splitten met veel pompsets etc is volgens mij enkel effectief als je aan de juice zit.
 
Oh ok, je groeit iig nog als kool.

Ps er is wel een perfect schema, mijn schema ;)

Dag 1: max effort upper body
1) benchpress opwarmen tot - 3 x 3 (ca. 90% 1RM)
2) cable fly - 2 x 15 pompsetje
3) Military press - 3 x 5
4) Weighted chinups - 5 x 5
5) Bent Over Row super setten met Facepulls 3 x 10
6) Dumbell shrugs - 3 x 15-12
7) Triceps dumbbell extensions - 3 x 15

Dag 2: repetition effort lower body
1) Squat - 3 x 8
2) stiff legged deadlift - 3 x 10 – 8
3) lunges - 3 x 8
4) calves - 3 x 25-15
5) ab rollouts - 3 x 10
6) hyperextensions - 3 x 10

Dag 3: repetition effort upper body:
1) Benchpress (tussen regulier en close grip in) - 3 x 8
2) T-bar row - 3 x 8
3) Incline dumbbell press - 3 x 8
4) Cable row - 3 x 8
5) weighted dips - 5 x 5
6) biceps curls - 3 x 10-8
7) Side raise - 2 x 8 cheat style + 2 x 12 super strikt + ca. 60 seconde static hold

Dag 4 max effort lower body
1) deadlift opwarmen tot 3 x 3 ca. 90% 1RM
2) full front squat - 5 x 5
3) leg extentions 3 x 15
4) leg curls 3 x 15
5) calve raise 3 x 25-15 [andere oefening dan RE LB]
6) abs 3 x 8
7) Evebtueel nog 1 oefening abs 3 x 8 toevoegen

Ik doe 3x per week en dan door schuiven, maar zou ook 4x kunnen. All aboard the gain train!

Ah, nice dat je het deelt! thnx. Dat doorschuiven doe ik ook idd. Zo train je 3-4x per week. Meer dan 4 lukt mij ook niet. Herstel niet snel genoeg voor 5 bv. Tenzij ik spiergroep op een dag doe bv in de week.


Oud nieuws, die site is al jaren online en ook wel hier eens gepost :). Fetish site voor mannen die op lange mannen vallen. Ieder zijn ding, fap fap http://en.wikipedia.org/wiki/Macrophilia
 
Laatst bewerkt:
Jullie gaan toch niet zeggen dat je bigdonboys fans zijn he? Wil geen hete lange mannen foto sharing hier hebben :-#.
 
Jullie gaan toch niet zeggen dat je bigdonboys fans zijn he? Wil geen hete lange mannen foto sharing hier hebben :-#.

het zou pas ziek zijn als ze je ook nog zouden willen force feeden
 
norgaloo von winkelwagon voor snoorkle
 
Jullie gaan toch niet zeggen dat je bigdonboys fans zijn he? Wil geen hete lange mannen foto sharing hier hebben :-#.

Ik ben de oprichter.

wait whut?
 
Whaha, the fuck, er is gewoon een fetisch site voor Scoob. Hoe fakking eindbaas.
 
Zal binnenkort even kijken of ik een fysiek update foto kan plaatsen jj93! Gaat natuurlijk steeds langzamer de vooruitgang, dus tussen de update posts zit ook meer maanden merk ik.

Dankje voor het compliment. Als je een foto neemt met mij los op de foto ben ik in verhouding, tot dat je er iemand naast zet, dan zie je dat mijn lichaam (50cm armen etc) niet in verhouding zijn tot een normaal lichaam.
Doelde ook niet perse op jou, meer over het topic in het algemeen dat er lange tijd geen reacties waren! Met mijn eigen lengte/fysiek merk ik ook dat het soms lastig inschatten is.

In de gym kijk je toch altijd van boven denk ik, maar als je dan op de foto staat met anderen ben ik toch altijd langer en breder dan ik denk. In jou geval natuurlijk nog een stuk extremer!
 
Ik zou hem nog steeds een keer willen zien als interviewer bij een krachtsport, zo van oké, dus jij bent wereldkampioen judo/boxen/rugby?

Het leukste vind ik eigenlijk dat bij hem op zijn armen na dan, alles er nog relatief normaal uitziet en je als onwetende achter je TV dus echt denkt dat die rugbyer helemaal niet zoveel voorstelt.

Voor Musclemeat adviseer ik nog steeds om bij grote voetbalclubs langs te gaan en zo meteen een stabiele klantenkring van 30 monden extra te krijgen en natuurlijk een grote hoeveelheid reclame.

Toeval of niet... http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=250607

Wilfred Genee van VI heeft ook enorm veel succes geboekt met zijn groente en fruit lobby.
 
Laatst bewerkt:
--
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven