AndroidHealthClinic

The Selina becomes Se-lean-a log

Bezoekers in dit topic

oh nee hoor, maar het ligt wrs wel meer bij elkaar dan het ideaalbeeld van die uitgezakte gtst-verslaafde vrouwen
Denk dat veel van die uitgezakte vrouwen ook liever een sportieve kerel hebben :)
 
Denk dat veel van die uitgezakte vrouwen ook liever een sportieve kerel hebben :)
Maar daar trek ik me niks van aan, die mogen eisen wat ze willen haha. Niks onaantrekkelijker dan die bankhangers
 
Nu vraag ik me toch wat af hé. Hoe ziet, voor een sportende vrouw, nou het ideale mannen lichaam eruit?
Vaak hoor je; Ja die is te groot, te droog, te "vasculair"

Denk dat ik dezelfde antwoorden zou geven :o Volgens mij is dit max, daarna wordt het een beetje tè (zie spoiler). (Zijn borst lijkt minder goed te gaan dan de rest van zijn lichaam, maar qua breedte en vp is dit prima)

IMG_8170.jpg
 
Denk dat ik dezelfde antwoorden zou geven :o Volgens mij is dit max, daarna wordt het een beetje tè (zie spoiler). (Zijn borst lijkt minder goed te gaan dan de rest van zijn lichaam, maar qua breedte en vp is dit prima)

jammer dit, ik verwachte hier een foto van mij :flex:.

Maar ik kan me er wel in vinden, behalve die gladde wielrenner-beentjes van 'm haha
 
jammer dit, ik verwachte hier een foto van mij :flex:.

Maar ik kan me er wel in vinden, behalve die gladde wielrenner-beentjes van 'm haha
Wielrenner beentjes? :eek: Lijken me gespierd en breed genoeg :emo:
 
Hahaha tsjah, wat ik van mezelf weet is dat ik dingen erg zwart/wit bekijk, er is meestal geen tussenweg. Dus ik ben erg analytisch of totaal niet en wanneer dat niet het geval is eet ik ook alles wat los en vastzit. Mijn doel is wel uiteindelijk toch een middenweg erin te vinden, maar dat gaat niet 1, 2, 3 ofcourse :o

Ik ben nu ook voor het eerst in mijn leven gefocust op de macro's, daar heb ik voorheen nooit op gelet.

Er kan geen gameplan gemaakt worden, zonder voldoende kennis toch? :rolleyes: Stapje voor stapje kom ik er wel - ook met vallen en opstaan. En ja, als dit niet lukt stap ik over op de handpalm-methode, kijken hoe het me dan afgaat :p

Tenzij jullie andere tips hebben?

Tip: luister naar ProudPizza Dan kom je een heel eind en kan je alles ook nog eens jarenlang volhouden :). En er zijn natuurlijk ook nog anderen hier. Het is allemaal niet zo moeilijk en zwart/wit hoeft het al helemaal niet.
 
Tip: luister naar ProudPizza Dan kom je een heel eind en kan je alles ook nog eens jarenlang volhouden :). En er zijn natuurlijk ook nog anderen hier. Het is allemaal niet zo moeilijk en zwart/wit hoeft het al helemaal niet.

Thanks :)

Inderdaad doen wat voor jou werkt, alleen dan verander je je levensstijl, die tevens vol te houden is.

Basic kennis heb je nu; je weet je onderhoud, wat je moet doen om af te vallen of aan te komen, je weet wel eten je lekker vindt én tegelijkertijd voor het grootste deel voedzaam is (beetje simpele term, but you get the point) & je trainingsindelingen zitten goed (compounds centraal). Hoe je de uitvoering doet is dan aan jezelf :)
 
armen in pic #1 en #2 zullen bijna niets verschillen



pardon, jongeman? ik ben een 00bermensch



:roflol: alsof je zo 1-2-3 iemand gaat vinden die gespierder is, heb je enig idee hoeveel vvm die heeft?!

Verschilt ook niks, aangezien het dezelfde vrouw is. Maar overall zie je dat niet op het eerste plaatje, op de tweede wordt het juist benadrukt en ik gaf aan dat ik dat niet wil. Ik zeg niet dat zij het niet heeft :o

En nou, mijn ex zat op dat punt, maar aangezien hij echt in de bodybuilding zat moest het de driedubbele worden... Geen idee hoeveel vvm dat zou moeten zijn...
 
Verschilt ook niks, aangezien het dezelfde vrouw is.

:roflol:

Maar overall zie je dat niet op het eerste plaatje, op de tweede wordt het juist benadrukt en ik gaf aan dat ik dat niet wil.

ze staat ook verder weg, delts lijken ook groter als je je armen bij je lichaam hebt

zij heeft wel grote quads overigens, dacht dat je dat niet wou?
 
Zie geen trainingen hier :(

:)
 
:roflol:



ze staat ook verder weg, delts lijken ook groter als je je armen bij je lichaam hebt

zij heeft wel grote quads overigens, dacht dat je dat niet wou?

Ik wil het ook niet, maar ik moet het leren accepteren ofzo. Shit man, ik heb haar in een jurk gezien, is niet vrouwelijk meer joh die benen... Maar hoe wil ik iets voorkomen als het in mijn bouw zit? Ga ook niet squatten skippen:(
 
Eerst trainen en aan mooi fysiek bouwen.....dan pics als ze zelfvertrouwen genoeg heeft
 
Back
Naar boven