MuscleMeat

Snap het niet

Bezoekers in dit topic

Armand40

Cool Novice
Lid geworden
21 jul 2016
Berichten
187
Waardering
29
Lengte
1m81
Massa
75kg
Vetpercentage
9%
Hallo ik weeg 102 kilo en ben 181 lang ik sport 6x per week en zou ongeveer 2800 calorieën moeten eten voor af te vallen
Nou ik zal eerlijk zijn ik ben al 28 kilo afgevallen in 6 maand vooral in het begin met veel te weinig eten Nu eet ik al 2 maand ongeveer tussen de 2200 en 2300 calorieën wat eigelijk nog te weinig zou moeten zijn maar ik val af
Maar ik wilde dat iets opvoeren omdat volgens de berekeningen ik rond de 2800 calorieën moet zitten maar zodra ik b.v 3 dagen 200 calorieën meer eet zit er meteen een kilo aan
Wat kan ik nu beste doen gewoon rond die 2200 calorieën blijven zitten?
Ik sport 6x per week en na iedere krachttraining doe ik een half uur loopband daar verbrand ik ongeveer 450 calorieën mee

Eten
Kolydraten 30
Vet 24%
Eiwitten 46%
 
Dat is gewoon vocht / vulling.

Wat is je doel nu eigenlijk? Wil je nog afvallen? Als je wilt afvallen dan moet je gewoon doorgaan zoals je deed, want dat ging goed blijkens je bericht.

Wil je nu op gewicht blijven, dan moet je je onderhoud opzoeken. Dit doe je door elke dag 100 - 200 kcal meer te gaan eten en je gewicht bij te houden. Blijf je na één / twee weken op gewicht dan eet je dus op onderhoud. Val je af, dan eet je te weinig en moet je weer wat verhogen. Kom je aan dan eet je teveel en moet je weer wat verlagen.
 
Bedank voor je reactie ik heb 2 jaar geleden al 2 jaar getraind en was mooi afgevallen helaas Door een burnoud 2 jaar niks kunnen doen.En Door antidepressiva heel veel bijgekomen was van 90 na 131 kilo gegaan op 2 jaar tijd nu train ik alweer 6 maand en wil weer terug na 90 kilo .Ik weet nog dat ik 2 jaar geleden op 3200 calorieën zat en niks bij kwam nu moet ik opletten dat ik niet meer eet als 2300 calorieën anders kom ik bij vreemd .
 
Bedank voor je reactie ik heb 2 jaar geleden al 2 jaar getraind en was mooi afgevallen helaas Door een burnoud 2 jaar niks kunnen doen.En Door antidepressiva heel veel bijgekomen was van 90 na 131 kilo gegaan op 2 jaar tijd nu train ik alweer 6 maand en wil weer terug na 90 kilo .Ik weet nog dat ik 2 jaar geleden op 3200 calorieën zat en niks bij kwam nu moet ik opletten dat ik niet meer eet als 2300 calorieën anders kom ik bij vreemd .

Bijkomen van antidepressiva?
 
Ja moet wel zeggen dat ik ook de hoogste dosis antipsychotica slikte
 
Op 2800 kcals zou jij prima af moeten vallen. Dat je aankomt nadat je in kcals omhoog bent gegaan komt door de aangevulde glycogeen voorraden in je spieren, extra maag-/darminhoud en vocht. Hier zou ik me niets van aantrekken, gewoon lekker doorgaan.
 
Hmm denk dat ik het heel langsaam ga opvoeren dan
 
Back
Naar boven