MuscleMeat

Steel titan official

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

F1tnessFreak

Novice
Lid geworden
18 dec 2016
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
82kg
Vetpercentage
13%
Echt of nep ?

IMG_5471.JPG
 
verkoper zal eerst wel goldengear hebben gehad, zelfde spul andere sticker zelfs vail is zelfde

Mogelijk golden gear dus... De masteron vials die ik mee had besteld zijn van golden gear dus dan ga ik wel bijna zo denken. Proberen ze zo om een beetje meer geld te verdienen voor een nieuw merk waar niets van info te vinden is op het internet (dan had ik het ook niet gekocht)?
 
Mogelijk golden gear dus... De masteron vials die ik mee had besteld zijn van golden gear dus dan ga ik wel bijna zo denken. Proberen ze zo om een beetje meer geld te verdienen voor een nieuw merk waar niets van info te vinden is op het internet (dan had ik het ook niet gekocht)?

Mensen trappen er blijkbaar wel lekker in :)
 
Mogelijk golden gear dus... De masteron vials die ik mee had besteld zijn van golden gear dus dan ga ik wel bijna zo denken. Proberen ze zo om een beetje meer geld te verdienen voor een nieuw merk waar niets van info te vinden is op het internet (dan had ik het ook niet gekocht)?


hou de goldengear er maar een langs en zoek de verschillen.
 
Even een reminder dat ervaringen NIET besproken mogen worden.
 
toch zie ik mensen die er heel goed op gaan, zien eruit op een manier waar wij jaloers op zijn..
 
ik ken het merk niet, kwaliteit kan ik geen uitspraken over doen want ik zie geen labtest.

hier roepen mensen al snel ECHT... terwijl je niet eens weet wat er in zit.
 
Er komen steeds meer UGL's bij hier in Nederland.

Zelf heb ik dit merk nog nooit eerder gezien. Lijkt inderdaad op Golden Gear.
 
Dus je kent het merk ? Goede kwaliteit dus..?

Voor de 3de keer, ervaringen mogen niet besproken worden, er mag enkel gereageerd worden met echt of nep.
Ik ga niet blijven terug komen en opschonen, als er niet geluisterd wordt gaat er een slotje op, klaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven