AndroidHealthClinic

Stevia en zero

Bezoekers in dit topic

gieljaam

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
29 dec 2010
Berichten
743
Waardering
23
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
Wat zijn meningen over het gebruik van stevia en sprite zero tijdens contest prep?
Als ik gewoon cut gebruik ik deze. Maar wat zouden effecten zijn in een prep met deze producten
 
Volgens mij krijg je een buik die er dan opgeblazen uit ziet (bij zero door het aspartaam)
 
Wat zijn meningen over het gebruik van stevia en sprite zero tijdens contest prep?
Als ik gewoon cut gebruik ik deze. Maar wat zouden effecten zijn in een prep met deze producten
2 weken op voorhand stoppen voor de zekerheid
 
Stevia weet ik niet, maar van zero ga je wel meer vocht vasthouden.
 
Sowieso door natrium ga je al meer vocht vast houden.
Of de zoetstoffen ook een effect hebben hierop dat weet ik niet.
 
Miereneuken om de natrium,de hoeveelheden zijn totaal verwaarloosbaar. Laat staan dat je daardoor gaat ''Bloaten''
Stop twee dagen voor je wedstrijd met koolzuurhoudende drankjes als je buikje niet tegen koolzuur kan.
 
Zit zelf nu in prep en drink nog gewoon Pepsi max en gebruik creatine. Houd absoluut geen extra vocht vast, eigenlijk heel weinig zelfs. Misschien is het persoons afhankelijk maar zou zeggen gewoon gebruiken die bende. Alleen water/ranja zero drinken is ook zo saai
 
Zoetjes/Stevia zal er denk ik sowieso geen invloed op hebben. Zelf drink ik vooral tijdens de cut bijna iedere dag wel een blikkie River Cola (Aldi variant van Cola Zero/Pepsi Max) en merk dat ik daarna opgeblazen gevoel/buikje heb.
 
Zoetjes/Stevia zal er denk ik sowieso geen invloed op hebben. Zelf drink ik vooral tijdens de cut bijna iedere dag wel een blikkie River Cola (Aldi variant van Cola Zero/Pepsi Max) en merk dat ik daarna opgeblazen gevoel/buikje heb.
Ja van de cola heb ik dit ook maar van de sprite eigenlijk niet. En af en toe een redbull zero als pre workout.
 
Miereneuken om de natrium,de hoeveelheden zijn totaal verwaarloosbaar. Laat staan dat je daardoor gaat ''Bloaten''
Stop twee dagen voor je wedstrijd met koolzuurhoudende drankjes als je buikje niet tegen koolzuur kan.

Ik ken iemand die in zijn prep zit, 10 weeks out en staat op ongeveer 6%. Af en toe drinkt hij ook zero en dan zie je duidelijk dat hij vocht vast houdt.
 
Ja van de cola heb ik dit ook maar van de sprite eigenlijk niet. En af en toe een redbull zero als pre workout.
U W0T. REDBULL ZERO? Vanmiddag meteen halen haha, in iedere supermarkt verkrijgbaar?
 
U W0T. REDBULL ZERO? Vanmiddag meteen halen haha, in iedere supermarkt verkrijgbaar?
Jup staat praktisch naast de gewone redbul. Althans hier bij de jumbo
 
U W0T. REDBULL ZERO? Vanmiddag meteen halen haha, in iedere supermarkt verkrijgbaar?
Ja in de Albert Heijn. Alsook redbull Light. Is eens leuk om af te wisselen met gewone pre workout.
 
Nice, onder welke steen kom jij vandaan bruur

Ik kom zelf bijna nooit in de supermarkt man; thuisfront verzorgd dat. Verder ook nog nooit op de reclame gezien ofzo.
 
  • Like
Waarderingen: 3XL

Ik kom zelf bijna nooit in de supermarkt man; thuisfront verzorgd dat. Verder ook nog nooit op de reclame gezien ofzo.

Ik zou ff een blikje redbull light en een zero halen, beiden geen suukah maar smaak verschit wel enorm.
Ook aan te raden, rode Monster of de witte.
 
Back
Naar boven