Fitness Seller

Strongman Nutrition

Bezoekers in dit topic

prosteenstoter

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 sep 2010
Berichten
3.492
Waardering
479
Lengte
1m91
Massa
117kg
Vetpercentage
25%
Hallo, weer een poging tot loggen van mij, maar ditmaal een heel andere aanpak... Ik ga hier mijn voeding loggen, mijn trainingen niet (al zal ik wel beschrijven of en wat ik ongeveer heb getraind)! Ik ga voor het eerst in mijn leven mijzelf aan een vast schema houden!

Mijn schema is zo opgesteld dat het voor mij makkelijk te hanteren is... Verder woon ik nog thuis, dus ik eet elke avond wat de pot schaft, maar dat is in mijn schema meegenomen!

Mijn doel is niet afvallen, eerder op gewicht blijven/bijkomen, maar wel op een gezonde manier. Wanneer ik te snel bij kom zal ik calorieën cutten, wanneer ik afval komen ze erbij!


Schema:

ontbijt:
* 40 gr. fijne havermout
* 500ml. halfvolle melk
* sneden bruin brood + 1 lap jonge kaas

middageten:
* 8 sneden bruin brood + 4 porties pindakaas
* 3 gekookte eieren

avondeten:
wat de pot schaft, véél i.i.g

s'avonds:
* 40 gr. fijne havermout
* 500ml halfvolle melk

laat:
* 500gr. magere kwark

Totaal:

excl. avondeten:
2581 kcal
161 gr. protein
223 gr. carbs
112 gr. fat

Ik ben een big guy (1m91, 115kg) en sport regelmatig maar heb niet erg veel (kwaliteits)spiermassa, dus mijn verbranding ligt niet zo gek hoog. Verder ben ik gewend om alleen maar troep te eten, dus ik ben benieuwd wat dit gaat doen! Ik gok dat incl. avond eten ik meestal tussen de 3000 en 3200 kcal ga uitkomen, wat genoeg moet zijn om mijn gewicht te behouden en te herstellen van mijn trainingen, maar niet te veel zodat ik nog vetter wordt! Morgen zal ik wegen, zodat ik weet wat ik precies weeg. Het schema is trouwens ook "portemonnee en werk vriendelijk" samengesteld. Ik wil eerst mijzelf eens aantonen dat ik eindelijk eens iets qua voeding kan volhouden, als dit zo blijkt dan ga ik er daarna ook meer geld (supps, betere voedingsmiddelen) en tijd (koken) aan besteden!

Training:

Ik train gemiddeld 4x met gewichten en 2 tot 4x cardio. Training kan zijn:
gewichten:
* upperbody
* lowerbody
* strongman events
cardio:
* steady state treadmill
* interval treadmill
* judo

Als er nog vragen zijn hoor ik het wel, ik probeer trouwens ook 2l water per dag er los bij te drinken!
 
Back
Naar boven