MuscleMeat

Nieuws Rico VS Badr (challenge accepted)

Bezoekers in dit topic

Hari is een ouwe lul op die foto. Lijkt wel zwaarder dan ooit, maar of dat positief voor hem uitpakt zal blijken.
 
Vroeger zou ik een voorkeur hebben gehad maar het kickboksen heeft een partij als deze zo erg nodig dat het mij helemaal niet uit maakt wie er wint, als het maar doorgaat en het een ongelofelijke ouderwetse kei en kei harde knal en beuk partij word.
 
Hoe kan het dat Badr straks in de ring staat, is die al vrij of hoeft die geen straf uit te zitten? Het kickboksen heeft een Rico als winnaar nodig. Badr is niet uit te vlakken, jammer dat hij ondanks groot talent vooral op andere manieren bekend is geworden bij het grote publiek.
 
Ik gun het Bader maar het word wel echt heel
Moeilijk tegen Rico
 
Ik gun het Badr absoluut niet, al hoop ik stiekem wel dat hij overtuigend wint.
En Rico is absoluut niet slecht, maar in het land der blinden is eenoog koning. :)
 
Rico zou 10 jaar geleden goed meegedraaid hebben met de grote jongens, hij is gewoon een geëvolueerde versie van het kickboksen. En dat is niet altijd spectaculair nee.
 
Hoe kan het dat Badr straks in de ring staat, is die al vrij of hoeft die geen straf uit te zitten? Het kickboksen heeft een Rico als winnaar nodig. Badr is niet uit te vlakken, jammer dat hij ondanks groot talent vooral op andere manieren bekend is geworden bij het grote publiek.


Daarom is het ook in Duitsland.tenminste dat lijkt mij wel lol.
 
Omdat het een oud trainingsmaatje is en een aardige jongen.


Jij kent hem vast anders dan de rest van de wereld dan. Wel eens het nieuws gekeken?
 
Jij kent hem vast anders dan de rest van de wereld dan. Wel eens het nieuws gekeken?
Door het nieuws te kijken leer je iemand pas echt kennen natuurlijk.
 
Niemand is altijd en overal 100% een klootzak. Maar anno 2016 met droge ogen beweren dat het een aardige jongen is en het daarbij laten klinkt kansloos.

Door het nieuws te kijken leer je iemand pas echt kennen natuurlijk.
Hierdoor laat je jezelf kennen.
 
Door het nieuws te kijken leer je iemand pas echt kennen natuurlijk.


Zoals ik al zei, jij kent hem vast anders. Maar wij kennen hem vooral als iemand die ongetrainde mensen halfdood slaat, getuigen intimideert en onsportief gedrag vertoont tijdens matches.
 
Zoals ik al zei, jij kent hem vast anders. Maar wij kennen hem vooral als iemand die ongetrainde mensen halfdood slaat, getuigen intimideert en onsportief gedrag vertoont tijdens matches.
En ook binnen de ring zich, bij herhaling, onsportief heeft gedragen. Zelfs na het bekende proces in NL waar hij plechtig riep dat hij zijn leven zou beteren en naar Marokko is verkast, heeft hij daar geregeld gedoe met de politie.
 
lekker gekuurd badr
 
wat talent betreft stond Badr op eenzame hoogte ,

maar als een echte Marokkaan heeft hij alle kansen in het leven verprutst en weggegooid

(om zijn vader heb ik wel kunnen lachen in een docu , wat een aardige en grappige man ondanks zijn ziekte)
 
Niemand is altijd en overal 100% een klootzak. Maar anno 2016 met droge ogen beweren dat het een aardige jongen is en het daarbij laten klinkt kansloos.


Hierdoor laat je jezelf kennen.

Je hoeft niet te gaan huilen, ik vind jou ook een lieve jongen hoor. Voel je je nu iets beter lieverd?

Dikke kus
 
Je hoeft niet te gaan huilen, ik vind jou ook een lieve jongen hoor. Voel je je nu iets beter lieverd?

Dikke kus
Jouw beperking was door eerdere posts al duidelijk hoor, bovenstaande post onderstreept deze nogmaals. Wellicht minder kuren pakken.
 
Je hoeft niet te gaan huilen, ik vind jou ook een lieve jongen hoor. Voel je je nu iets beter lieverd?

Dikke kus

Kerel, je kunt nu wel beledigd gaan doen omdat we je 'boy' afvallen, maar de feiten spreken voor zichzelf. Doe niet zo sneu en accepteer gewoon dat niet iedereen jouw mening deelt.
 
Kerel, je kunt nu wel beledigd gaan doen omdat we je 'boy' afvallen, maar de feiten spreken voor zichzelf. Doe niet zo sneu en accepteer gewoon dat niet iedereen jouw mening deelt.

Hoe kom je er bij dat ik beledigd ben? Hahaha het is geen vriend van me of zo. Alsnog heeft iedereen zn eigen mening. Ik ben niet de gene die zomaar loopt te janken, misschien moet je het nog eens lezen pik. Ik poost iets en iedereen valt er over, accepteer Mn post gewoon. Hahahah
 
Back
Naar boven