MuscleMeat

afvallen

Bezoekers in dit topic

heb bijna een jaar een bypass en ik moet dys veel eiwitten eten ,

Begrijp ik nu goed dat je een " gastric bypass / maagband" hebt ?
Als dat zo is zou ik eens in gesprek gaan met je diëtist / diëtiste want mogelijk werkt het eea averechts.

Een collega van mij heeft ook een Bypass , en na tijdje stopte het afvallen ook , heeft aantal zaken kwa voeding geprobeerd en sommige werkte zwaar tegen met als gevolg dat hij meer tijd op de toilet doorbracht dan ergens anders
 
Begrijp ik nu goed dat je een " gastric bypass / maagband" hebt ?
Als dat zo is zou ik eens in gesprek gaan met je diëtist / diëtiste want mogelijk werkt het eea averechts.

Een collega van mij heeft ook een Bypass , en na tijdje stopte het afvallen ook , heeft aantal zaken kwa voeding geprobeerd en sommige werkte zwaar tegen met als gevolg dat hij meer tijd op de toilet doorbracht dan ergens anders

Mss handiger geweest als ze dit van in het begin zei.

Sommige mensen vallen idd na een tijd niet meer af. Sommigen komen zelfs bij.

Maar ik heb er 2 gekend met bypass en die kwamen bij omdat ze na een tijdje terug meer konden eten en dit ook deden.

Maar denk dat TS toch best een deftig schema kan opstellen om uit te sluiten dat het aan haar dieet ligt en bijkomstig met dieetiste of chirurg gaan praten.
 
Telt het ook als je die bolletjes anaal inbrengt?
 
Als het echt zo is dat je dagelijks sport en maar 1200kcal tot je neemt zou ik een bezoekje bij de huisarts overwegen... Dit kan duiden op serieuze stofwisselingsproblemen.

Naaahhh... ik denk dat hier, zoals door anderen ook al is aangegeven, sprake is van onderrapportage. Schijnt vaak voor te komen:

 
Lol, fact is dat meeste mensen liegen over hun calorie inname, bewust of onbewust.:rolleyes:
 
Naaahhh... ik denk dat hier, zoals door anderen ook al is aangegeven, sprake is van onderrapportage. Schijnt vaak voor te komen:

En er maar mee lachen, maar als ze straks helemaal naar de tering is met diabetes/hart en vaatziekten/etc... Kan de zorgverzekering gewoon uitkeren. Vervang nu het eten voor 1 pakje sigaretten of een fles wodka per dag en de wereld zou te klein zijn.
 
Ik eet heel gezond nooit dumping nooit diaree ,eet veel groenten en fruit en eiwit de enige zonde is omdat ik weinig slaapnodig heb en s nachts honger koekjes petit beurre of boudoir ,niks chocola ofzo
jullie houden eerder de gek met iemand dan raad Te geven
 
Ik eet heel gezond nooit dumping nooit diaree ,eet veel groenten en fruit en eiwit de enige zonde is omdat ik weinig slaapnodig heb en s nachts honger koekjes petit beurre of boudoir ,niks chocola ofzo
jullie houden eerder de gek met iemand dan raad Te geven

zelfs met gezond eten kan je dikker worden. Als je teveel kcals aan gezond voedsel binnenkrijgt ga je nog steeds niet afvallen.
 
Ik ga altijd drinken om honger tegen te gaan in de cut, wat ook wel wil helpen is een (halve) bak magere kwark voor t slapen, daar stopt de honger ook wel van.
Je moet gewoon je kcal behoefte uitrekenen en daar 300-500kcal onder gaan zitten, spreid je maaltijden en zie wat et beste werkt voor jou. Je kan bv ook wortelen gaan vreten, vullen goed en weinig kcal.
 
Ik eet heel gezond nooit dumping nooit diaree ,eet veel groenten en fruit en eiwit de enige zonde is omdat ik weinig slaapnodig heb en s nachts honger koekjes petit beurre of boudoir ,niks chocola ofzo
jullie houden eerder de gek met iemand dan raad Te geven

Wat een rare strekking over je slaap en honger
Over welke hoeveelheden petit beurre of Boudoir praten we, 1 koekje of een heel pak ?

Petit Beurre = per biscuit 37 calorieën ( Calorieën Verdeling:25% vet, 69% kolhy, 7% eiwit. )
Petit boudoir = per biscuit 30 calorieën ( Calorieën Verdeling:25% vet, 67% kolhy, 7% eiwit. )

Ik zeg niet dat het zo is maar dit kan er ook mee te maken hebben dat je niet meer afvalt , met een Gastric Bypass werkt net alles even anders.
Dumping / diarree heeft niets met een goede of slechte voeding te maken echter wel met de verwerking / vertering ervan.
 
jullie houden eerder de gek met iemand dan raad Te geven
Nee hoor. Je zegt niet af te kunnen vallen op 1200 KCal per dag, terwijl je 5x per week 2 uur sport. Dan klopt er ergens iets niet en onderrapportage van je KCal inname vind ik dan een hele logische verklaring. Ga anders eens een paar dagen nauwkeurig alles loggen wat je eet en drinkt. Als je dan daadwerkelijk op 1200 KCal per dag uit komt, kunnen we op zoek gaan naar andere oorzaken.
 
Nee hoor. Je zegt niet af te kunnen vallen op 1200 KCal per dag, terwijl je 5x per week 2 uur sport. Dan klopt er ergens iets niet en onderrapportage van je KCal inname vind ik dan een hele logische verklaring. Ga anders eens een paar dagen nauwkeurig alles loggen wat je eet en drinkt. Als je dan daadwerkelijk op 1200 KCal per dag uit komt, kunnen we op zoek gaan naar andere oorzaken.

Hebben ze al een paar keer aangehaald. Nu is het aan haar om het ook daadwerkelijk te doen.
 
Back
Naar boven