MuscleMeat

Alistair Overeem - UFC 203

Bezoekers in dit topic

As promised nog mijn ongezouten mening.... Alistar heeft zijn kans gehad toen hij Miocic op de grond had geslagen, ipv keihard ground pound een guiliotine ?? denk dat hij het even niet meer wist... jammer maar kans verkeken op eeuwige roem,hall of fame, main event in NL ect...en zijn commentaar na afloop is gewoon erg jammer, sloeg totaal nergens op, geen enkele prof zeker iemand zo ervaren als hij stopt pas als scheidsrechter aangeeft of hij wist dit ook opeens niet meer.
 
Overeem was niet echt zichzelf. Ik denk dat hij een behoorlijke adrenelinedump had gekregen na zijn choke poging. Het was een verschil tussen dag en nacht. Overeem is helaas mentaal niet heel sterk. Ik had het hem echt gegund. Het zou zo gaaf zijn als hij dit ook op zijn naam had kunnen zetten. Ik ben bang dat dit ook meteen zijn laatste titelpoging is.

Ach, we hebben in ieder geval Mousasi nog! Hij heeft op dit moment de meeste potentie van alle Nederlanders.
I love me some Mousasi maar hij zit met Rockhold, Romero, Jacare en Weidman echt in een gezelschap van mannen waar hij gewoon tekort tegen komt. Dan neem ik Kennedy niet eens mee omdat die al een tijd inactief is.

Hoop dat ie Whittaker krijgt, lijkt me mooie pot en is ook een partij waar ie op door kan bouwen als ie wint
 
mousasi heeft bij 204 een partij tegen vitor
moet wel te doen zijn imo
 
I love me some Mousasi maar hij zit met Rockhold, Romero, Jacare en Weidman echt in een gezelschap van mannen waar hij gewoon tekort tegen komt. Dan neem ik Kennedy niet eens mee omdat die al een tijd inactief is.

Hoop dat ie Whittaker krijgt, lijkt me mooie pot en is ook een partij waar ie op door kan bouwen als ie wint
Hij moet eerst tegen Vitor Belfort en ik denk dat hij hem wel kan hebben. Vitor blijft natuurlijk altijd heel gevaarlijk...
Ik denk dat alleen Jacare (nog steeds) sterker is dan Mousasi. Zijn grondwerk is zo sterk, daar kan zelfs Mousasi niks tegen doen. Ik denk dat Mousasi wel kan winnen van Rockhold, Romero en Weidman. Hij zal denk ik in ieder geval na Vitor nog 1 keer moeten winnen voordat hij een titelshot krijgt. Ik hoop echt dat hij het voor elkaar krijgt, want ik gun het Mousasi het meest van allemaal. Hij heeft net zoals Overeem een extreem goede carrière. Struve gun ik het uiteraard ook ontzettend, maar hij moet nog erg veel verbeteren.
 
Voorlopig ook laatste keer dat ik het live kijk tenzij Conor moet. Neem het wel op. Wel jammer voor Overheem
 
Jammer, Overeem was er zo dicht bij. Achteraf had hij natuurlijk met zijn vuisten af moeten maken het ene moment dat het kon, maar als je als vechter een mooie opening ziet voor een van je favoriete submissions is dat natuurlijk lastig te beslissen in een split second.

Verder vond ik Overeem erg stijf overkomen, deed nog seconden voor de partij zijn rug nog bol en hol, dit doe je eigenlijk enkel als het daar niet zo lekker zit. Zou me niks verbazen als hij daar problemen mee had.

Verder onbegrijpelijk hoe snel hij in de dekking gaat zonder ook maar voor een beetje dreiging terug te zorgen,ook niet probeert te clinchen, dit maakt hem wel heel erg kwetsbaar. Vond hem gewoon niet fit ogen, bijna geen lowkicks of clinchen en de knieën gebruiken. Een lowkick die snoeihard was en ik dacht kom op meer van dit maar er kwam niks verder.

Toch zal dit wel niet gelukt zijn omdat het er gewoon niet in zat denk ik qua fitheid, een hele fitte jonge vechter zou ook niet zo makkelijk verliezen op deze ground en pound manier. Ik denk dat het gewoon op was. Respect voor de 60 partijen en 20 jaar carriere.
 
Punk pakt gewoon 500k lekker hoor..
 
Back
Naar boven