MuscleMeat

Anavar; niet droger worden

Bezoekers in dit topic

Dank voor alle serieuze reacties (en sommige niet-serieuze waren ook wel leuk hoor).
Ik had wel eerder gelezen dat vrouwen doorgaans niet boven de 20 mg zitten dagelijks maar ik train me suf, zit op max 1400 kcals per dag en bevind me al wat maanden op een plateau.. daarom heb ik het aantal mg opgehoogd..
Had gekund toch dat de meeste vrouwen er sterk op reageren maar niet iedereen.
De een maakt nou eenmaal meer oestrogeen aan dan de ander, de een wordt dik van de lucht en de ander kan zich volduwen zonder een gram aan te komen...

Enne nee ik zie en hoor nog geen verschil, echt niet, behalve 75% krachttoename (en ontzettende koppijn soms) maar geen grote clit, kaaklijn of haargroei.
Misschien is het wel n placebo, geen idee. Heb het via een bekende internetshop gekocht en tis van het merk Anabolic Technology... groene pilletjes.

Kan het zijn dat ik misschien te weinig eet en daardoor niet meer afval dan?
Of wat zijn jullie ideeen daarover?
Sommige hier zeggen dat ik mijn dieet/kcals moet verlagen maar als ik van 1400 naar bijv 1000 kcals per dag ga: hoe lang moet ik dit doen dan? En is er dan geen kans dat mijn lichaam juist in een fase komt waarbij ik niks meer afval?
Vind het gewoon fucked up dat ik veel train en minder eet dan een normaal iemand (die niet eens traint) en er gebeurd al maanden niks meer :(

Post je precieze voeding eens, dan kunnen we je Misschien helpen. En zoals ik al zei: kap aub nu!!! Met die anavar! Die verschijnselen treden pas later op en zijn onomkeerbaar.
 
Dit is het

20160711_133615.jpg
 
Post je precieze voeding eens, dan kunnen we je Misschien helpen. En zoals ik al zei: kap aub nu!!! Met die anavar! Die verschijnselen treden pas later op en zijn onomkeerbaar.

Rond 06:30 uur;
1 bruine boterham met 1 plakje kaas en koffie

Rond 10:00 uur;
Ook weer 1 bruine boterham met kaas

Rond 12:00 uur;
1 gekookt ei en 2 bananen en handje aardbeien (smoothie) of mango met sinaasappel (smoothie)

Rond 14:00 uur;
Weer een bruine boterham met 1 plakje kaas

Rond 16:00 uur;
Idem

(Dus verspreid over de dag van 06.30 en 16:00 uur : 4 bruine boterhammen met kaas)

Rond 20:00 uur - na het trainen;
Warm eten, ca 150 gr groente (boontjes, broccoli, prei whatever) met een stukje vlees.
Soms ben ik pas na 22:00 uur thuis (ivm andere verplichtingen na het trainen) en voel er dan niks meer voor om te koken dus dan pak ik maar een bakje vanille vla of weer n boterham en mjah.. soms ook niks...

Wel neem ik op de dagen dat ik train (om de dag) whey shakes, ongeveer 4 verspreid tussen 10:00 en 22:00
 
zeg maar eerder doorgaans niet boven de 10 mg.

1000 kcals das veel te weinig.

lichaam in spaarstand is een fabeltje.

Als je al maanden niet afvalt dan zal je teveel kcal binnenkrijgen. minder is afvallen meer is bijkomen.
 
mensen die denken dat je droger wordt van roids. Echt wtf; ben jij levensvatbaar? als je op een bepaald dieet niet afvalt, ga je met datzelfde dieet + roids niet in een keer wel afvallen; afvallen doe je door een kcal tekort.

+1

De enige reden waarom retards denken dat ze van roids afvallen is omdat ze op of boven onderhoud eten wanneer ze starten, ze x-gewicht in VVM aankomen waarmee hun onderhoud hoger wordt, waardoor ze gaan afvallen.. :rolleyes:
 
Rond 06:30 uur;
1 bruine boterham met 1 plakje kaas en koffie

Rond 10:00 uur;
Ook weer 1 bruine boterham met kaas

Rond 12:00 uur;
1 gekookt ei en 2 bananen en handje aardbeien (smoothie) of mango met sinaasappel (smoothie)

Rond 14:00 uur;
Weer een bruine boterham met 1 plakje kaas

Rond 16:00 uur;
Idem

(Dus verspreid over de dag van 06.30 en 16:00 uur : 4 bruine boterhammen met kaas)

Rond 20:00 uur - na het trainen;
Warm eten, ca 150 gr groente (boontjes, broccoli, prei whatever) met een stukje vlees.
Soms ben ik pas na 22:00 uur thuis (ivm andere verplichtingen na het trainen) en voel er dan niks meer voor om te koken dus dan pak ik maar een bakje vanille vla of weer n boterham en mjah.. soms ook niks...

Wel neem ik op de dagen dat ik train (om de dag) whey shakes, ongeveer 4 verspreid tussen 10:00 en 22:00

Je voedingsschema vind ik niet al te best imo.

Wat zijn je kcal en je macros die staan niet vermeld. Of weet je deze niet. Is nl belangrijk.

Lijkt me op het zicht te zien vrij weinig dat je eet.Vreemd dat je daarop niet afvalt.
 
Ik moet er wel bij vertellen dat ik erg veel koffie drink op mijn werk.. tis beschamend. Zou dat ook een reden kunnen zijn dat ik niet af val?
 
Ik moet er wel bij vertellen dat ik erg veel koffie drink op mijn werk.. tis beschamend. Zou dat ook een reden kunnen zijn dat ik niet af val?
als je er een kilo suiker in doet wel.
 
Ik moet er wel bij vertellen dat ik erg veel koffie drink op mijn werk.. tis beschamend. Zou dat ook een reden kunnen zijn dat ik niet af val?

Je moet alles maar dan ook alles wat je eet en drinkt vermelden in je dieet.

Vaak denken mensen dat ze niet zo veel eten tot ze alles maar dan ook alles opschrijven en de kcals eens berekenen.

Suiker melk in de koffie of zwart? Nog andere dingen die niet in je voedingsschema staan?
 
Nee zonder suiker. Wel melk..

Zijn ook kcals. Nog andere dingen die je niet vermeld in je diet?

Je moet alles maar dan ook alles wat je eet en drinkt vermelden in je dieet.

Vaak denken mensen dat ze niet zo veel eten tot ze alles maar dan ook alles opschrijven en de kcals eens berekenen.

Zijn er nog dingen die je niet dagelijks eet maar een paar keer de week? En daarom niet vermeld in je dagelijkse schema?

Deze kunnen op een week ook voor een kcal overschot zorgen.
 
Je moet alles maar dan ook alles wat je eet en drinkt vermelden in je dieet.

Vaak denken mensen dat ze niet zo veel eten tot ze alles maar dan ook alles opschrijven en de kcals eens berekenen.

Suiker melk in de koffie of zwart? Nog andere dingen die niet in je voedingsschema staan?

Dit was het wel zo'n beetje. Ja misschien wat lekkers tussendoor, eierkoek (niet voor de eiwitten hoor), ben ik gek op maar das niet dagelijks en dat beperkt zich maar tot 1.
Laatste tijd heb ik minder honger.. soms eet ik gedurende de dag maar 2 boterhammen ipv 4.
Denk het aantal kcals (ca 1400) wat ik in mijn eerdere post zet eerder een hoge berekening is dan te laag.
 
Dit was het wel zo'n beetje. Ja misschien wat lekkers tussendoor, eierkoek (niet voor de eiwitten hoor), ben ik gek op maar das niet dagelijks en dat beperkt zich maar tot 1.
Laatste tijd heb ik minder honger.. soms eet ik gedurende de dag maar 2 boterhammen ipv 4.
Denk het aantal kcals (ca 1400) wat ik in mijn eerdere post zet eerder een hoge berekening is dan te laag.

Zoals ik al zei alles noteren. 1 eierkoek mss verschiet je hoeveel kcal hier in zitten.En alle andere tussendoortjes.

Zijn er nog dingen die je niet dagelijks eet maar een paar keer de week? En daarom niet vermeld in je dagelijkse schema?

Deze kunnen op een week ook voor een kcal overschot zorgen.

Want niet afvallen is teveel kcals binnenkrijgen zo simpel is het.
 
Je voedingsschema vind ik niet al te best imo.

Wat zijn je kcal en je macros die staan niet vermeld. Of weet je deze niet. Is nl belangrijk.

Lijkt me op het zicht te zien vrij weinig dat je eet.Vreemd dat je daarop niet afvalt.

Hoe kan ik het beste de macros berekenen? Is daar een goede site voor?
 
Nee, komt vast door de medz :roflol:
 
Moet je nagaan dat Lori82 hier nog post en wijs advies krijgt. Ik wil niet weten hoeveel debielen er in gyms rondlopen die stug volhouden uit onwetendheid.
 
Alles uitrekenen, wat is bevoordeeld een stukje vlees? Een kilo? 10 gram? En welk vlees is het? Als je alles afweegt en invoert in bv een app zoals myfitnesspal weet je precies wat je binnenkrijgt. Verder denk ik dat jij ernstige tekorten aan micronutriënten creëert met de voeding die je nu eet
 
Back
Naar boven