1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

BBex Mass Protein

Discussie in 'Supplementen' gestart door pizzapuntbody, 2 jan 2013.

1. pizzapuntbody

pizzapuntbody Novice

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m80
    Massa:
    68kg
    beste mensen!
    ik heb laatst een pot van 4,54 kg aangeschaft op bodylab.
    die was van 90 euro voor 45 euro afgeprijst.
    ze hadden alleen nog chocolasmaak. er staat dat je 200 ml met 4 scheppen moet mengen. Als ik dat doe is het net modder zo dik!
    daarbij smaakt het niet naar chocola, maar meer naar zaagsel. En als ik de beker niet was, zitten er resten in die hard zijn geworden. Ondanks dat de houdbaarheid december 2014 is, twijfel ik aan de houdbaarheid. Of maak ik me zorgen om niks?
    bedankt alvast:)

2. Bipolar

Bipolar Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    85
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m80
    Massa:
    86kg
    Vetpercentage:
    13%
    het is misschien gewoon een crappy proteine merk? ik weet het niet bodylab leverd goeie spul vooral eigen merk... maar ik vertrouw deze ook niet ;P

3. porterhouse

porterhouse Massive Warrior

Leuk Bevonden:
    722
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m74
    Massa:
    101kg
    Vetpercentage:
    10%
    Even contact opnemen met de shop en je verhaal vertellen.

4. trainman

trainman Cool Novice

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m80
    Massa:
    92kg
    Vetpercentage:
    11%
    Hoe smaakt 800ml met 4 scheppen?
    Dan heb je geen resten meer in je beker denk ik.

5. 3nigma

3nigma Huge Freak

Leuk Bevonden:
    713
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m75
    Er staat op de site van bodylab dat je 3 maatscheppen moet nemen met 200ml melk of water. Daarnaast staat er ook op de samenstelling label van deze protein dat je 2 maatscheppen moet nemen met 200ml melk of water. Ik weet niet hoeveel er in een maatschep it, maar 3-4 lijkt me veel!

6. Frej

Frej Sentenza Elite Member

Leuk Bevonden:
    3.256
    Dosering aanpassen aan de hand van je voeding schema! Vertrouw niet blind wat er op het etiket staat.

Deel Deze Pagina