AndroidHealthClinic

Citaten van verstandlozen

Bezoekers in dit topic

Ik ben eerst maar weggelopen, voordat ik hem op zijn bek zou slaan. :rolleyes::D

Ik zweer het je, het gaat echt een keer fout. Laatst ook al omdat iemand fucking bijdehand liept te doen en telkens tegen me aan liep bij overhead tricep cable extension.

En dan ook nog zeggen "IK LOOP HIER TOCH?!"
Heb je een ik zoek ruzie houding? Gedraag je je zo? Of rotterdam zuid ofzk
 
''Ik was een tijd lang niet fit, maar ben wel gewoon blijven trainen om mijn hormonen enz. een beetje op gang te houden''.
 
Heb je een ik zoek ruzie houding? Gedraag je je zo? Of rotterdam zuid ofzk
Ik ben altijd compleet afgesloten in de gym. Headphones op, nooit met een ander bemoeien en gewoon je ding doen. Maar er lopen blijkbaar in ene wat droeftoeters rond sinds 1 januari :')
 
Ik ben altijd compleet afgesloten in de gym. Headphones op, nooit met een ander bemoeien en gewoon je ding doen. Maar er lopen blijkbaar in ene wat droeftoeters rond sinds 1 januari :')
Ja sneu, show hem je quadriceps.
 
"Je hoeft niet onder de zonnenbank.. Van wortelen krijg je ook kleur"

"Volgens mij heb jij pindakaas gegeten voor het trainen. Ik: Ja klopt. Ik merk het ja door je hoge ademhaling"

"Zit je aan iets? Ik: Nee hoezo?. Je ogen staan anders en je hebt een snellere hartslag.. Ik heb een supersonisch gehoor."

Ik verzin dit niet
 
"Je hoeft niet onder de zonnenbank.. Van wortelen krijg je ook kleur"

"Volgens mij heb jij pindakaas gegeten voor het trainen. Ik: Ja klopt. Ik merk het ja door je hoge ademhaling"

"Zit je aan iets? Ik: Nee hoezo?. Je ogen staan anders en je hebt een snellere hartslag.. Ik heb een supersonisch gehoor."

Ik verzin dit niet
Mischien tijd om die inrichting te verlaten
 
"Je hoeft niet onder de zonnenbank.. Van wortelen krijg je ook kleur"

"Volgens mij heb jij pindakaas gegeten voor het trainen. Ik: Ja klopt. Ik merk het ja door je hoge ademhaling"

"Zit je aan iets? Ik: Nee hoezo?. Je ogen staan anders en je hebt een snellere hartslag.. Ik heb een supersonisch gehoor."

Ik verzin dit niet
Sinds ik een supersonisch gehoor heb praat ik met vleermuizen en maak ik de gains van mijn leven.
:trollface:
 
Ik ga nu paar weken veel reps maken om spieren te shockeren en vet verbranding omhoog te gooien....
 
Back
Naar boven