MuscleMeat

De Sterkste Man van de Brabantse wal

Bezoekers in dit topic

Geeuw, iets later terug van een feestje dan de bedoeling was maar ik ga zo meteen toch spontaan in een foodcoma belanden dus all good :D
 
Geeuw, iets later terug van een feestje dan de bedoeling was maar ik ga zo meteen toch spontaan in een foodcoma belanden dus all good :D
Feestje? Was zeker "vloeibaar voedsel"? ;)

Tot straks!
 
Feestje? Was zeker "vloeibaar voedsel"? ;)

Tot straks!

24.jpg


25.jpg
 
Lekker aan de lipton
 
Succes iedereen vandaag!
 
Zou gaaf zijn als er ooit een NK sterkste man -80kg georganiseerd wordt :o

:o
 
Zou gaaf zijn als er ooit een NK sterkste man -80kg georganiseerd wordt :o

:o
Strongman is toch alleen voor dikkies?
*bunker zoeken gaat*
 
Uitgebreider verslag volgt nog wel. Maar kort de highlights:

Lloyd ging als een dolle van start op de frame carry. Zo dol, dat een hand na de bocht open schoot en het frame zijn nagel van de grote teen afscheurde. Nog gekeken of hij verder kon, maar helaas.

Boeie3 ging super: elk onderdeel in de top, log press gewonnen (14 reps!) en alle stones geladen. Derde op zijn eerste wedstrijd!

Sanca zal ongetwijfeld zelf verhalen wat er gebeurde, maar was leuk om de legende nu eens live te ontmoeten!:bow2:

Ikzelf een solide 12e van de 17. :no: Slordige fouten gemaakt, zoals een gracieuze snoekduik bij de wheel flip. Maar 9 reps met de log, en de eerste 4 stones (PR) geladen. Dus al met al tevreden. Een paar plaatsen hoger was mogelijk geweest als het zwaarder was geweest, dit was teveel cardio voor mijn vette karkas.
 
De sterkste man van Brabantse wal

Framewalk
(1ste keer)

160kg, 40m. 16.39sec (?)., 7de plek (1ste plek +-1.30sec. sneller). Ik heb hier de fout gemaakt om net zoals bij farmers de turn breed te pakken, achteraf zag ik iedereen de turn smal pakken, ach ja, weer iets bijgeleerd ;)

Loglift

80kg reps/60sec. 9 reps PR, goed voor de 7de plek

Tireflip + Duckwalk

Beetje kutten met de lage band maar ging op zich best goed, duckwalk ging vlot, 8ste plek

Victory run

79.9m., bij de laatste 'turn' teruggefloten geweest omdat ik de lijn niet had aangeraakt, gefrustreerd dat ding neergegooid, achteraf gezien uberslechte beslissing want met een paar meter meer had ik nog een paar man achter me kunnen laten, laatste plek :(

Atlasstones

90kg t/m 130kg, kut, hier moest ik als eerste en had er niet aan gedacht om even met een doek over de stones te gaan met als resultaat de sleeves meteen vol stof en tacky die niet meer plakte, de 120kg nog opgelegd maar kreeg geen grip op de 130kg en helaas ging deze net niet erop (achteraf hebben ze de stones wat afgekuist en had iedereen betere grip maar dat had ik met mijn ervaring maar moeten weten)
Toch goed weer voor een 7de plek

Overall gedeelde 11de (met 3 man) van de 17, beetje teleurgesteld wel maar het hart, de rug en de knieën hebben het overleefd en dat is ook al goud waard.

Was een goede organisatie en leuk om een paar gezichten irl te zien :thumbs:
 
Als er filmpjes zijn van mijn al mijn events. Pls stuur.

O wacht............

:(
 
Back
Naar boven