MuscleMeat

gescheurde tussenribspier

Bezoekers in dit topic

Zo is het maar net. Maar ik zie het niet echt zitten om 3 weken rust te pakken, dan een keertje te gaan trainen en direct terug hetzelfde voor te hebben. Dan zou ik liever op veilig spelen en bvb 4 weekjes hebben gerust. Daarom ook dat ik me afvraag wat het beste is qua rust.
 
Laatst bewerkt:
Pak dan sowieso eerst die 2 a 3 weken en kijk hoe je je dan voelt, daarna kun je de afweging maken nog langer te rusten of om de training weer rustig op te pakken
 
ok. Is een goed plan. Dankjewel
 
Jup...OOK gehad !! Merdere malen, hèhè.. Uhmm 3x nu..

Was bij mij idd een zogenoemde "tussenribspiertje" en ik kreeg het ineens, in een kermis attractie, ik naar de EHBO.. Aan hart apparaat en noem maar op, maar was dus "niks"

Opzich had ik toen het weg ebte, vrij snel geen last meer..en ook met grote inspanning kwam het niet terug, het is daarna nog 2 x terug gekomen.. Mt kleine bewegingkjes juist.. Heel verelend op dat moment, maar ik sport gigantisch veel en de "blessure" heb ik in ontv. 10 jaar, 3 x gehad, waarvan maar 1 x echt een weekje... Kortom.. Als het dat is wat de dok zegt, tussenribspiertje.. No worries, Komt wel goed dan of je hebt echt een stuk meer pech als mij..


Groeten
 
Dankjewel voor de reactie. Ik ben inmiddels weer gaan trainen. Ik heb nu nergens meer last van gelukkig. Ik ben zeer blij dat het zo snel is genezen, hopelijk krijg ik het niet meer terug. Was zeker even verschrikken.

Iedereen hartelijk bedankt voor de hulp
 
Goed te horen dat het alweer weg is!
 
Back
Naar boven