AndroidHealthClinic

Heb jij een baard?

Heb jij een baard

  • Ik ben een man, dus JA

  • Ik ben een man maar mag van m'n vrouw/vriendin/moeder geen baard laten groeien, dus NEE :(

  • NIX18, dus NEE

  • Ik ben een vrouw, dus NEE

  • Ik ben een vrouw maar geef geen antwoord!


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Nou, ik heb er nog niet veel gezien waarbij dat het geval is. 99% van de 'nieuwe' baardmannen lijkt gewoon nergens op :p

Jij ziet misschien ook effectief alleen maar zwervers met baarden irl ? :dunno:
 
Natuurlijk heb ik een baard!
 
Had ik maar een beetje baardgroei :( Scumbag genetics!
 
Als ik op een willekeurige IT afdeling kom en de technisch man heeft geen van deze kenmerken:
- baard
- lang haar
- zwart shit met wolven en een maan
- metal band shirt met symmetrisch logo wat niet te lezen is
- excentrieke lichaamstaal
Dan heb ik geen vertrouwen in zijn kunde.

Baard straalt een stukje ik sta sterk in mijn schoenen, sta dicht bij de natuur, ben rustig, heb verborgen sterke kanten, toch durf ik in het openbaar te huilen, zal de apocalypse wel overleven, de aarde herbevolken als iemand zin heeft en ik hoef niet met de mode mee te doen uit. Tot het mode werd FML.

Als IT'er volgens de omschrijving van Rob G altijd een baard gehad sinds ik hem kon laten groeien. Van hele lange vlechtbare sik tot korte volle baard die ik netjes verzorg met iets langere sik tegenwoordig want het moet wel metal blijven. Helaas is men bij de huidige jeugd en in het dagelijks leven veelal onbekend met de status en respect die mijn harige kin zijnde een onderscheiding in de metal verdient. In 1993 was dat wel anders.
 
Baard straalt een stukje ik sta sterk in mijn schoenen, sta dicht bij de natuur, ben rustig, heb verborgen sterke kanten, toch durf ik in het openbaar te huilen, zal de apocalypse wel overleven, de aarde herbevolken als iemand zin heeft en ik hoef niet met de mode mee te doen uit. Tot het mode werd FML.

Als IT'er volgens de omschrijving van Rob G altijd een baard gehad sinds ik hem kon laten groeien. Van hele lange vlechtbare sik tot korte volle baard die ik netjes verzorg met iets langere sik tegenwoordig want het moet wel metal blijven. Helaas is men bij de huidige jeugd en in het dagelijks leven veelal onbekend met de status en respect die mijn harige kin zijnde een onderscheiding in de metal verdient. In 1993 was dat wel anders.

ok :D
 
Mijn schatje is morgen al 5 weken oud:heart:. Hij is nog wel patchy op de sides en cheeks, maar dat vult nog wel bij als de acetato er in gaat:baard:
 
Anderhalve week niet geschoren omdat te lui en zie eruit als een bosaap.
 
5mm baard en snor... anders zo'n blotebillen kinder gezicht :P
 
Waar staat de optie ''Half, een Jan-baardje''?
 
Ja natuurlijk. Al 7 jaar. :baard:
 
Back
Naar boven